Wiadomości

Loading


12.05.2021 | Powrót do normalności: po styczniowym wzroście liczba ataków DDoS w I kwartale 2021 r. wraca do poziomu sprzed lockdownu

W pierwszych trzech miesiącach 2021 r. liczba ataków DDoS spadła o 29% w stosunku do analogicznego okresu w 2020 r. oraz zwiększyła się o 47% w porównaniu z IV kwartałem 2020 r. - wynika z danych pochodzących z rozwiązania Kaspersky DDoS Protection.

Wzrost ten spowodowany był nietypowym, nagłym skokiem w styczniu, który odpowiadał za 43% wszystkich ataków w analizowanym kwartale, podczas gdy pozostałe dwa miesiące nadal były spokojne.

Na początku 2021 r. wiele osób nadal pracowało zdalnie i spędzało czas wolny w domu. Cyberprzestępcy przeprowadzali więc ataki DDoS na podmioty, które były wtedy najbardziej "kluczowe" dla użytkowników, np. na dostawców usług telekomunikacyjnych, co powodowało problemy z dostępem do internetu, lub na strony z grami online.

+ więcej...
12.05.2021 | DUŻO SZYBSZE WYSYŁANIE DANYCH W NETII

Netia znacząco zwiększyła prędkość wysyłania danych w szybszych wariantach usług dostępu do internetu w technologiach światłowodowych (ETTH, FTTH-GPON, HFC).

Na sieci HFC (gigabitowe sieci w Warszawie i Krakowie) wartość upload wzrosła nawet 5-krotnie i przewyższa większość analogicznych usług konkurentów.

Od 11 maja 2021 r. usługi dostępu do internetu świadczone przez Grupę Netia na bazie nowoczesnych łączy gigabitowych (ETTH, HFC, FTTH-GPON na sieci własnej oraz BSA) w opcjach: od 300 Mb/s do 1 Gb/s posiadają nowe maksymalne prędkości wysyłania danych (upload).

Najbardziej znaczące przyspieszenie nastąpiło w przypadku opcji do 1 Gb/s (z „do 100 Mb/s” na „do 300 Mb/s”) oraz opcji do 300 Mb/s w technologii HFC (z „do 10 Mb/s” na „do 50 Mb/s”).

+ więcej...
12.05.2021 | Korzyści dla domu od T-Mobile z nowym formatem komunikacyjnym

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty.

Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy.

Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru.

Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach. Wraz z wprowadzeniem nowego formatu reklamowego, do komunikacji wejdzie nowe hasło przewodnie, które brzmi od teraz: „Sprawdź, co nowego”.

+ więcej...
11.05.2021 | Zapłać z Play w serwisie CANAL+ online i ciesz się dostępem do seriali, filmów i sportu w atrakcyjnej cenie

Play przygotował specjalną ofertę dla fanów seriali, filmów i sportowych wrażeń. Dzięki usłudze „Zapłać z Play” abonenci operatora mogą przez 3 miesiące korzystać z dostępu do serwisu CANAL+ online już za 20 zł miesięcznie.

Fioletowy operator wciąż rozbudowuje portfolio swoich usług, umożliwiając swoim klientom rozrywkę na najwyższym poziomie: najlepsze tytuły filmowe i serialowe, a także emocjonujący sport na jednym rachunku od Play.

Dzięki opcji „Zapłać z Play” osoby posiadające abonament mogą wygodnie włączać wybrane pakiety i usługi, a ich koszt zostanie doliczony do faktury na koniec okresu rozliczeniowego.

Od lutego z tej usługi można też korzystać w serwisie CANAL+ online, a od 6 maja CANAL+ uruchamia specjalną promocję dla Klientów Play.

+ więcej...
11.05.2021 | COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe.

Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza.

Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu.

Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.

+ więcej...
11.05.2021 | Nowe technologie zmieniają marketing. Innowacyjne narzędzia pozwalają wykorzystać w czasie rzeczywistym m.in. zmiany pogody czy stan powietrza

Polski rynek e-commerce w 2020 roku wart był 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres pandemii COVID-19 przyniósł niemal trzykrotne przyspieszenie, do 43 proc. r/r.

Dla firm pandemia oznaczała konieczność szybkiego cyfrowego rozwoju, który jednak nie zawsze przekładał się na sprzedaż. Konieczne jest szybkie reagowanie na wydarzenia, czyli marketing w czasie rzeczywistym.

Zmiany pogody, wahania na rynku finansowym, a nawet wydarzenia sportowe wpływają na zachowania konsumentów.

Opracowane przez Polaków narzędzie pozwala marketerom nie tylko na gromadzenie najistotniejszych danych z otoczenia, lecz także na ich wykorzystanie w real-time marketingu.

+ więcej...
10.05.2021 | Drugie urodziny Orange Flex

Dwa lata temu na rynku telekomunikacyjnym pojawiła się innowacyjna oferta Orange Flex – sieć w aplikacji. Obecnie korzysta z niej ponad 100 tys. klientów.

W ciągu ostatniego roku Orange Flex urósł ponad dwukrotnie. Z tej okazji Flex przygotował sporo niespodzianek dla obecnych i nowych użytkowników, m.in 3 miesiące korzystania za złotówkę miesięcznie oraz kody na darmowe GB.

Orange Flex obchodzi swoje urodziny przez cały tydzień, od poniedziałku 10 maja. W social mediach, np. na Instagramie, a także w Klubie Flex ukryje w sumie 4 kody promocyjne, które użytkownicy będą musieli odnaleźć.

Wyzwanie wymaga czujności, by odkryć konkretne miejsce i brzmienie samego kodu.

+ więcej...
10.05.2021 | Eksperci ds. bezpieczeństwa z firmy Kaspersky podzielą się swoimi umiejętnościami technicznymi w nowym spotkaniu online z cyklu GReAT Ideas

Kaspersky zaprasza na kolejną sesję z cyklu "GReAT Ideas" - serii tematycznych wydarzeń online, w ramach których firma wspiera społeczność związaną z cyberbezpieczeństwem oraz dzieli się swoim doświadczeniem, jak również wynikami najnowszych badań dotyczących cyberzagrożeń.

Gośćmi sesji zaplanowanej na 13 maja będą eksperci z Globalnego Zespołu ds. Badań i Analiz (GReAT) firmy Kaspersky, którzy omówią najnowsze wiadomości związane z cyberbezpieczeństwem i poprowadzą warsztaty na temat inżynierii wstecznej oraz analizy głównych przyczyn ataków.

Najnowsza sesja tego cieszącego się uznaniem cyklu rozpocznie się od pogawędki przy kominku, w której będzie uczestniczył kierownik badaczy w zespole GReAT, Brian Bartholomew, oraz gość niespodzianka.

Dyskusja będzie dotyczyć wydarzeń, które w ostatnich miesiącach przykuły uwagę społeczności związanej z cyberbezpieczeństwem.

+ więcej...
07.05.2021 | Podbijamy piłkarskie emocje z nowym MIX BOX-em dla dzieci i młodzieży

Do oficjalnego rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłkę nożną pozostało zaledwie kilka tygodni. Niebawem w naszych domach zapanuje gorąca atmosfera kibicowania, a oczy wiernych fanów będą skupione na naszych zawodnikach.

Nie zapominamy o młodych fanach tego sportu, dlatego już 6 maja naszą ofertę wzbogaciliśmy dwoma nowymi, mistrzowskimi zestawami MIX BOX z nowoczesnym smartfonem Samsung A02s oraz gadżetem do wyboru – piłką mistrzów z logo reprezentacji lub opaską smartband Samsung Galaxy Fit2.

Wielkimi krokami zbliża się EURO 2021. Od 11 czerwca do 11 lipca oczy wielu fanów piłki nożnej skierowane będą na stadiony w całej Europie.

Piłkarskie emocje z pewnością nie ominą młodszych miłośników tego sportu – niejeden z nich z wypiekami na twarzy śledzić będzie w tym czasie swoich piłkarskich idoli.

+ więcej...
07.05.2021 | Open’er Festival Powered by Orange przeniesiony na 2022 rok

Chociaż powrót świata festiwali jest już bardzo blisko, to jeszcze w tym roku ten wyścig z czasem przegrywamy.

Niestety z oczywistych powodów krajowych jak i międzynarodowych, w czasie wychodzenia z pandemii Covid-19, nie będzie możliwe zorganizowanie Open’era. Festiwal zostaje przeniesiony na 2022 rok.

Przyszłoroczny Open’er Festival Powered by Orange będzie wypełniony muzyką, kulturą, sztuką, rozrywką i zabawą w miejscu, formule i przestrzeni, które dobrze znacie od już 20 lat.

Open’er Festival odbędzie się w dniach 29 czerwca – 02 lipca 2022 roku na Lotnisku Gdynia-Kosakowo. Wszystkie zakupione bilety zachowują ważność w 2022 roku. Wystartowała również sprzedaż nowych.

+ więcej...

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 z 1480 następna strona

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 500 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 6 Mb/s
xDSL - łącze 1,8 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 6 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 10 Mb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij