Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
UPC jest największą pod względem przychodów spółką Liberty Global w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującą usługi telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu światłowodowego, a także usługi mobilne, dzięki wieloletniej współpracy z Play w modelu MVNO. Ta pozytywna informacja oznacza w praktyce nowe możliwości w obszarze usług konwergentnych dedykowanych klientom indywidualnym oraz biznesowym na polskim rynku.
Nabycie UPC przez Play wiąże się z chęcią przyspieszenia inwestycji w sieci światłowodowe oraz przyczynia się do realizacji wizji i ambicji spółki w zakresie inwestowania w najnowocześniejsze sieci, usługi mobilne oraz szerokopasmowe. Długofalowa ambicja Play zapewnienia łączności na terenie całego kraju, przyczyni się do cyfrowej transformacji polskiej gospodarki i przyniesie korzyści konsumentom indywidualnym oraz biznesowym, dzięki bardziej innowacyjnym i kompleksowym ofertom.
„Integracja Play i UPC Polska stworzy wyjątkową możliwość rozwoju Play na kolejnym etapie i cieszymy się na rozpoczęcie współpracy z zespołem UPC, aby wspólnie zrealizować nasze nowe ambicje. Play ma duże doświadczenie w odpowiadaniu na potrzeby swoich klientów. UPC Polska zbudowało bardzo silną platformę opartą na wysokich standardach jakości. Play i UPC połączą swoje siły, aby stworzyć silnego operatora konwergentnego w Polsce." – powiedział Jean Marc Harion, Prezes Zarządu Play.
"Nabycie UPC Polska odzwierciedla dążenie Play i iliad, aby inwestować w mobilne oraz szerokopasmowe sieci i usługi nowej generacji. Transakcja ta wiąże się z chęcią przyspieszenia inwestycji w sieć światłowodową i przyczynia się do realizacji długoterminowej ambicji rozwijania ogólnokrajowej łączności w Polsce. Liczymy, że nasze zaangażowanie wpłynie korzystnie na cyfrową transformację polskiej gospodarki i przyniesie korzyści dla konsumentów i przedsiębiorstw, również dzięki nowym kompleksowym ofertom. Z niecierpliwością czekamy na połączenie sił i powitanie pracowników UPC w rodzinie Play i iliad po uzyskaniu wymaganych zgód”– powiedział Thomas Reynaud, Prezes Zarządu Grupy iliad.
Sprawdź Play - Internet stacjonarny z telewizją i Viaplay od 45 zł miesięcznie
źródło: Play
2020 rok przejdzie do historii jako ten, w którym miliony ludzi nauczyło się, jak to jest pracować zdalnie. Pandemia koronawirusa zmusiła pracodawców do zamknięcia biur i wypracowania elastycznych form pracy.
Nie sposób określić, jak długo potrwają obostrzenia, dlatego warto już teraz rozważyć pracę zdalną, jako realną na dłuższy czas opcję z wieloma korzyściami zarówno dla pracowników, jak i przedsiębiorstw.
Pomimo że pandemia bez wątpienia przyspieszyła przejście na tryb zdalny, elastyczne formy pracy stopniowo zyskiwały na popularności przez całą minioną dekadę.
Za sprawą postępu technologicznego zainteresowanie mobilnością i pracą w domu rosło na długo przed atakiem wirusa.
+ więcej...Jeśli z pierwszymi opadającymi liśćmi z drzew, znacząco spadła również wydajność naszego smartfona, być może to już czas, by wymienić go na nowy.
Dla wszystkich osób planujących zakup nowego urządzenia przygotowaliśmy więc jesienną promocję. Klienci, którzy wybiorą dowolny telefon realme w T-Mobile, otrzymają w prezencie słuchawki Buds Q2 tego samego producenta.
Natomiast użytkownicy, którzy zdecydują się na model realme GT Master Edition 5G, dodatkowo mogą zgarnąć rabat w wysokości 200 zł. Promocja trwa do 4 października.
Odkrywanie jesiennych uroków staje się przyjemniejsze, jeśli np. zdjęciami pierwszych zebranych kasztanów i malowniczych koron drzew możemy podzielić się z bliskimi.
+ więcej...Nieograniczony dostęp do Internetu to dziś niezbędny element skutecznego prowadzenia biznesu.
Wybierając ofertę MagentaBIZNES przedsiębiorcy mogą korzystać z prawdziwie nielimitowanego Internetu bez limitu prędkości i danych.
T-Mobile rozpoczyna nową kampanię promocyjną ofert dla firm MagentaBIZNES. W emitowanym jej ramach w 30-sekundowym spocie reklamowym możemy zobaczyć ambasadora marki T-Mobile, Roberta Lewandowskiego, który w roli narratora towarzyszy przedsiębiorcom w ich codziennych zmaganiach z prowadzeniem biznesu.
W kampanii nacisk położono na komunikację podstawowej zalety taryf MagentaBIZNES, a więc możliwości wyboru planu bez limitu ilości danych, a w wariancie VIP także bez jakichkolwiek ograniczeń prędkości.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane