Wiadomości

Loading


22.09.2021 | Prawdziwie nielimitowany Internet dla całej firmy w MagentaBIZNES od T-Mobile - Robert Lewandowski w kampanii promocyjnej skierowanej do firm

Nieograniczony dostęp do Internetu to dziś niezbędny element skutecznego prowadzenia biznesu. Wybierając ofertę MagentaBIZNES przedsiębiorcy mogą korzystać z prawdziwie nielimitowanego Internetu bez limitu prędkości i danych.

T-Mobile rozpoczyna nową kampanię promocyjną ofert dla firm MagentaBIZNES. W emitowanym jej ramach w 30-sekundowym spocie reklamowym możemy zobaczyć ambasadora marki T-Mobile, Roberta Lewandowskiego, który w roli narratora towarzyszy przedsiębiorcom w ich codziennych zmaganiach z prowadzeniem biznesu. W kampanii nacisk położono na komunikację podstawowej zalety taryf MagentaBIZNES, a więc możliwości wyboru planu bez limitu ilości danych, a w wariancie VIP także bez jakichkolwiek ograniczeń prędkości.

W ofercie MagentaBIZNES nie brakuje także niezawodnych smartfonów. Warto skorzystać z atrakcyjnych ofert zwłaszcza, ze teraz wybierając Samsung Galaxy S21 5G przedsiębiorcy nie płacą trzech pierwszych rat za telefon. Promocja dotyczy umowy podpisywanej na 24 miesiące i 24 lub 36 rat za telefon. Klienci biznesowi zapłacą 21 rat miesięcznych w wynoszących 130 zł + VAT lub 33 raty w wysokości 85 zł + VAT. W obu przypadkach opłata na start to 1 zł z VAT. Urządzenie można dobrać do dowolnego planu taryfowego MagentaBIZNES.

Poniżej szczegóły wariantów rat:

Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, radio, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w Internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Sprawdź T-Mobile - Ultraszybki Internet: pobieranie z prędkością do 900 Mb/s, wysyłanie z szybkością do 300 Mb/s

źródło: T-Mobile

Kliknij aby powiększyć



22.09.2021 | Maneskin oraz Simple Dimple - czego dzieci szukały online tego lata?

Nowe badanie firmy Kaspersky ujawniło, jaką zawartością online najbardziej interesowały się dzieci latem 2021 r.

W okresie tym TikTok wyprzedził WhatsAppa pod względem aplikacji, którym dzieci poświęcały najwięcej czasu. Instagram nadal tracił na popularności, z kolei zyskiwał ją Konkurs Piosenki Eurowizji. Lato to najlepszy czas na odpoczynek i rozrywkę.

Nie ma szkoły, lekcji ani pracy domowej; dzieci mają zatem więcej czasu na konsumowanie różnych treści, śledzenie vlogerów, granie w gry online oraz czatowanie z przyjaciółmi.

Badacze z firmy Kaspersky przeanalizowali zanonimizowane dane dobrowolnie dostarczone przez użytkowników rozwiązania Kaspersky Safe Kids, obejmujące zapytania wyszukiwania, najpopularniejsze aplikacje dla Androida oraz kategorie stron internetowych, aby prześledzić, w jaki sposób zainteresowania i potrzeby dzieci zmieniały się na przestrzeni lata 2021 r.

+ więcej...
22.09.2021 | Polski startup pomoże monitorować awarie sieci elektroenergetycznych przy wsparciu 5G

Startup Smart PD rozwija system zdalnego monitoringu wyładowań niezupełnych, odpowiadających za większość awarii sieci elektroenergetycznych.

Polski system diagnostyczny dla operatorów sieci elektroenergetycznych powstaje w ramach S5 - Akceleratora Technologii 5G w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej (ŁSSE) oraz we współpracy ze specjalistami firmy Ericsson.

Startup Smart PD zlikwidował również barierę kosztową zastosowania emisji akustycznej w diagnostyce urządzeń elektroenergetycznych.

Wyładowania niezupełne to zjawisko, które rozwija się stopniowo i odpowiada za ponad 90% awarii rozdzielnic, będących podstawą każdej sieci elektroenergetycznej. Częstotliwość wyładowań niezupełnych wzrasta do momentu wystąpienia awarii rozdzielnicy, co powoduje brak dostaw prądu dla odbiorców prywatnych i instytucjonalnych. 

+ więcej...
22.09.2021 | NETIA OCHRONA POCZTY – PIERWSZA LINIA CYBER-OBRONY

Oferta rozwiązań cyberbezpieczeństwa z linii NetiaNext powiększyła się o usługę Netia Ochrona Poczty.

Dzięki osadzonej w chmurze Netii, zaawansowanej platformie Forcepoint, firmy i instytucje mogą zwiększyć bezpieczeństwo najczęściej wykorzystywanego do ataków kanału komunikacji – poczty e-mail.

Szacuje się, że aż 91 proc. ataków typu ransomware jest realizowanych poprzez pocztę e-mail, a w 99 proc. przypadków powodzenie tego typu ataku jest „zasługą” nieostrożności pracowników.

Konsekwencją skutecznego ataku na użytkowników poczty elektronicznej może być m.in. utrata pieniędzy wskutek przelewu na konto przestępców zamiast kontrahenta, utrata wrażliwych danych, czy zaszyfrowanie dysków przez ransomware dla okupu, skutkujące całkowitym paraliżem firmy.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 150 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 25 Mb/s
xDSL - łącze 6 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 600 kb/s:
GSM - łącze 15  Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij