Wiadomości

Loading


12.05.2021 | Korzyści dla domu od T-Mobile z nowym formatem komunikacyjnym

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.

Wraz z wprowadzeniem nowego formatu reklamowego, do komunikacji wejdzie nowe hasło przewodnie, które brzmi od teraz: „Sprawdź, co nowego”. Zmiany komunikacji marki są zapowiedzią licznych nowości produktowych, które wprowadzane będą przez T‑Mobile w nadchodzących miesiącach.

Program „Korzyści dla domu” łączy usługi dla domu i rodziny, w ramach której w T‑Mobile dzielimy się z klientami usługami z najwyższej półki i mnożymy dla nich rabaty. Jak to działa? Im więcej usług, tym więcej zniżek. Ponadto w ofercie udostępniamy pół roku internetu światłowodowego za darmo i rabaty na urządzenia nawet do 1000 zł.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Sprawdź T‑Mobile - Szybki Internet domowy od 49 zł miesięcznie

źródło: T‑Mobile

Kliknij aby powiększyć



11.05.2021 | Zapłać z Play w serwisie CANAL+ online i ciesz się dostępem do seriali, filmów i sportu w atrakcyjnej cenie

Play przygotował specjalną ofertę dla fanów seriali, filmów i sportowych wrażeń. Dzięki usłudze „Zapłać z Play” abonenci operatora mogą przez 3 miesiące korzystać z dostępu do serwisu CANAL+ online już za 20 zł miesięcznie.

Fioletowy operator wciąż rozbudowuje portfolio swoich usług, umożliwiając swoim klientom rozrywkę na najwyższym poziomie: najlepsze tytuły filmowe i serialowe, a także emocjonujący sport na jednym rachunku od Play.

Dzięki opcji „Zapłać z Play” osoby posiadające abonament mogą wygodnie włączać wybrane pakiety i usługi, a ich koszt zostanie doliczony do faktury na koniec okresu rozliczeniowego.

Od lutego z tej usługi można też korzystać w serwisie CANAL+ online, a od 6 maja CANAL+ uruchamia specjalną promocję dla Klientów Play.

+ więcej...
11.05.2021 | COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe.

Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza.

Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu.

Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.

+ więcej...
11.05.2021 | Nowe technologie zmieniają marketing. Innowacyjne narzędzia pozwalają wykorzystać w czasie rzeczywistym m.in. zmiany pogody czy stan powietrza

Polski rynek e-commerce w 2020 roku wart był 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres pandemii COVID-19 przyniósł niemal trzykrotne przyspieszenie, do 43 proc. r/r.

Dla firm pandemia oznaczała konieczność szybkiego cyfrowego rozwoju, który jednak nie zawsze przekładał się na sprzedaż. Konieczne jest szybkie reagowanie na wydarzenia, czyli marketing w czasie rzeczywistym.

Zmiany pogody, wahania na rynku finansowym, a nawet wydarzenia sportowe wpływają na zachowania konsumentów.

Opracowane przez Polaków narzędzie pozwala marketerom nie tylko na gromadzenie najistotniejszych danych z otoczenia, lecz także na ich wykorzystanie w real-time marketingu.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 400 Mb/s :
Telewizja kablowa: - łącze 384 kb/s
xDSL - łącze 512 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 4,5 Mb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij