Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.
Wraz z wprowadzeniem nowego formatu reklamowego, do komunikacji wejdzie nowe hasło przewodnie, które brzmi od teraz: „Sprawdź, co nowego”. Zmiany komunikacji marki są zapowiedzią licznych nowości produktowych, które wprowadzane będą przez T‑Mobile w nadchodzących miesiącach.
Program „Korzyści dla domu” łączy usługi dla domu i rodziny, w ramach której w T‑Mobile dzielimy się z klientami usługami z najwyższej półki i mnożymy dla nich rabaty. Jak to działa? Im więcej usług, tym więcej zniżek. Ponadto w ofercie udostępniamy pół roku internetu światłowodowego za darmo i rabaty na urządzenia nawet do 1000 zł.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Sprawdź T‑Mobile - Szybki Internet domowy od 49 zł miesięcznie
źródło: T‑Mobile
Play przygotował specjalną ofertę dla fanów seriali, filmów i sportowych wrażeń. Dzięki usłudze „Zapłać z Play” abonenci operatora mogą przez 3 miesiące korzystać z dostępu do serwisu CANAL+ online już za 20 zł miesięcznie.
Fioletowy operator wciąż rozbudowuje portfolio swoich usług, umożliwiając swoim klientom rozrywkę na najwyższym poziomie: najlepsze tytuły filmowe i serialowe, a także emocjonujący sport na jednym rachunku od Play.
Dzięki opcji „Zapłać z Play” osoby posiadające abonament mogą wygodnie włączać wybrane pakiety i usługi, a ich koszt zostanie doliczony do faktury na koniec okresu rozliczeniowego.
Od lutego z tej usługi można też korzystać w serwisie CANAL+ online, a od 6 maja CANAL+ uruchamia specjalną promocję dla Klientów Play.
+ więcej...Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe.
Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza.
Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu.
Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.
+ więcej...Polski rynek e-commerce w 2020 roku wart był 70 mld zł. Po wielu latach wzrostu w tempie kilkunastu procent rocznie okres pandemii COVID-19 przyniósł niemal trzykrotne przyspieszenie, do 43 proc. r/r.
Dla firm pandemia oznaczała konieczność szybkiego cyfrowego rozwoju, który jednak nie zawsze przekładał się na sprzedaż. Konieczne jest szybkie reagowanie na wydarzenia, czyli marketing w czasie rzeczywistym.
Zmiany pogody, wahania na rynku finansowym, a nawet wydarzenia sportowe wpływają na zachowania konsumentów.
Opracowane przez Polaków narzędzie pozwala marketerom nie tylko na gromadzenie najistotniejszych danych z otoczenia, lecz także na ich wykorzystanie w real-time marketingu.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- 2-0 49.00 zł
- D2 Direct S.C. 48.80 zł
- PW DORMAR 25.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 84.87 zł
- Ekspres Net 68.00 zł
- Internet LTE Plus 30.00 zł