Wiadomości

Loading


31.01.2019 | W galeriach handlowych rośnie znaczenie rozrywki i gastronomii. W niektórych obiektach stanowią już 20 proc. oferty

Zmienia się rola galerii handlowych. Z tradycyjnego miejsca zakupów stają się ośrodkami spotkań towarzyskich i spędzania wolnego czasu. Stąd rośnie udział najemców z sektora rozrywkowego i gastronomicznego, który w niektórych obiektach sięga już 20 proc. Galerie w coraz większym stopniu stają się także częścią miejskiej tkanki, pełniąc nie tylko funkcje handlowe, lecz także kulturalne i społeczne. Zmiany wymuszają oczekiwania konsumentów i rosnący wpływ nowych technologii na sektor handlu – podkreśla Michał Świerczyński, członek zarządu, odpowiedzialny za komercjalizację nieruchomości w EPP.

Centra handlowe niewątpliwie będą ewoluowały. Jeżeli chcą przetrwać na rynku, muszą wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Styl życia się zmienia, wchodzą nowoczesne technologie, które dają nam niesamowicie szybki dostęp do informacji i oferty produktowej. Zmieniają się więc także nasze oczekiwania co do centrów handlowych. Nie chcemy, żeby były to duże magazyny z towarami na półkach, po których trzeba godzinami chodzić i szukać. Chcemy, żeby centra handlowe bardziej odnosiły się do naszych oczekiwań ze spersonalizowaną ofertą – mówi agencji Newseria biznes Michał Świerczyński.

Galerie przestają być tradycyjnym miejscem zakupów, stają się ośrodkami spędzania wolnego czasu i spotkań towarzyskich. Udział najemców z sektora entertainment oraz food and beverage w całkowitej powierzchni handlowej niektórych obiektów sięga nawet 20 proc.

Widzimy znaczne zwiększenie oferty gastronomicznej. Coraz więcej czasu spędzamy w kawiarniach, restauracjach – i to nie tylko w fast-foodach, lecz także slow-foodach, gdzie mamy obsługę kelnerską. To zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę w większości projektów. Chcemy także, aby centra handlowe były miejscem, w którym można pójść do kina, pograć w kręgle, spędzić czas z dziećmi na placach zabaw, pójść na fitness, szukamy także oferty kulturalnej – mówi Michał Świerczyński.

Członek zarządu EPP ocenia, że obecnie cały rynek handlowy ewoluuje i dostosowuje się do konsumentów. Stąd galerie w coraz większym stopniu stają się częścią tkanki miejskiej, pełniąc nie tylko funkcje handlowe, lecz także kulturalne, społeczne i rozrywkowe.

Na wiosnę planujemy otwarcie Galerii Młociny, gdzie odsetek F&E będzie sięgał ponad 20 proc. Będzie to połączenie typowej oferty gastronomicznej, fast-foodowej, z jakościowymi, zasiadanymi restauracjami i bardzo szeroką ofertą rozrywkową. Oprócz kina dojdzie jeszcze bowling, fitness, strefy zabawy dla dzieci, ogrody letnie i zimowe, w których będzie można spędzić czas. W najbliższych latach planujemy też otwarcie projektu przy Towarowej 22, który będzie mieć bardzo centrotwórczy charakter. Będą tam m.in. duże place miejskie, prawdziwa oferta teatralna i kulturalna w połączeniu z hotelem, mieszkaniami i biurami w bezpośrednim sąsiedztwie metra – mówi Michał Świerczyński.

Według danych Cushman & Wakefield w ubiegłym roku odnotowano rekordowy wolumen transakcji, biorąc pod uwagę całość rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. W przypadku wyłącznie segmentu nieruchomości komercyjnych wartość transakcji zbliżyła się z kolei do rekordowego poziomu z 2006 roku, osiągając poziom 2,5 mld euro.

Myślę, że w mniejszych miastach, gdzie duże centra handlowe oparte są na hipermarketach czy marketach budowlanych, aż tak dużej rewolucji nie będzie, ale jednak każdy będzie się starał dotrzeć do klientów. Ich oczekiwania wszędzie są podobne – chcemy, żeby oferta była spersonalizowana, i nie chcemy tracić czasu w galeriach – mówi Michał Świerczyński.

Konsumenci szukają wygody i coraz lepszych doświadczeń zakupowych. Pomagają im w tym nowe technologie, aplikacje, które na podstawie indywidualnych preferencji podsuwają odpowiednie oferty i promocje, pomagają odnaleźć się w centrum handlowym, podpowiadają możliwości spędzenia czasu. Z drugiej strony służą także najemcom, zapewniając możliwość spersonalizowanego dotarcia do klienta i połączenia oferty w sklepach stacjonarnych z e-commerce.

Jest to łączenie kanału sprzedaży tradycyjnej ze sprzedażą online, czyli możliwość zamówienia produktów przez internet i wysłania ich do siebie do domu albo odebrania w centrum handlowym – mówi Michał Świerczyński.

Integracja sprzedaży tradycyjnej z e-commerce i kanałem mobilnym to dziś jedno z największych wyzwań dla właścicieli i zarządców centrów handlowych – wynika z raportu MarketBeat międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.

źródło: NEWSERIA

Kliknij aby powiększyć



31.01.2019 | Tak elastycznie jak tylko może być – w Plush ABO z biegiem czasu dostajesz więcej

Jeżeli macie już telefon, który Wam odpowiada i szukacie dobrej, elastycznej  oferty, warto zainteresować się tym, co przygotowaliśmy dla Was w Plush ABO.

Nie wszyscy może wiedzą, ale znajdziemy tam specjalny typ abonamentu, który działa jak oferta na kartę – możemy go w każdej chwili aktywować oraz w każdej przerwać.

Sprawdźmy, co możemy dzięki temu zyskać i jakie promocje na nas czekają.

Dla osób posiadających już swój smartfon, w Plush ABO przygotowaliśmy ciekawą ofertę abonamentu w ramach umowy na czas nieokreślony, w której za 25 złotych miesięcznie otrzymamy szereg benefitów. 

+ więcej...
30.01.2019 | Raz, dwa, trzy… Jak sprawnie przenieść kontakty na nowy telefon?

Zakup nowego smartfona niemal zawsze wiąże się z dziecięcą radością.

Zanim jednak w pełni zaczniesz cieszyć się z jego możliwości, czeka cię przeniesienie kontaktów oraz innych cennych danych, które posiadasz na swoim starym telefonie.

Jak szybko przerzucić kontakty?

Wbrew pozorom przenoszenie kontaktów to nic skomplikowanego. 

+ więcej...
29.01.2019 | Smartfony bez abonamentu i na raty 0% - nowa oferta T‑Mobile już dostępna

28 stycznia 2019 r. T‑Mobile uruchamiło sprzedaż urządzeń bez abonamentu i na raty 0%.

Nową ofertę wspiera szerokozasięgowa kampania reklamowa.

Najczęstszym powodem dla którego decydujemy się na zakup smartfonu jest pojawienie się na rynku nowego modelu albo uszkodzenie aktualnie używanego telefonu.

Katalog dostępnych na rynku urządzeń jest ogromny, warto więc dokonać zakupu tam, gdzie możemy liczyć nie tylko na dobrą ofertę ale i wsparcie ekspertów.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 1 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 5 Mb/s
xDSL - łącze 640 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 4,5 Mb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij