Wiadomości

Loading


29.06.2011 | Wrocław: jeden numer do wielu spraw

Od 20 czerwca we Wrocławiu działa "Jeden Numer" czyli Teleinformatyczne Centrum Obsługi Mieszkańca. Wszystkie informacje o działalności Urzędu Miejskiego i jego jednostek są dostępne pod jednym prostym numerem telefonu (71) 777 77 77

Jesteśmy pierwszym miastem w kraju, które wprowadziło "jeden numer". Naszym celem jest, aby jak największa liczba spraw mogła być załatwiana przez pracowników centrum - o projekcie urzędowego call center opowiada prezydent Rafał Dutkiewicz.

Dzwoniąc pod siedem siódemek (71) 777 77 77 połączymy się z jedną z 15 dyżurujących osób, która odpowie na nasze pytania lub skieruje do kompetentnej osoby. W miejskim call center pracują osoby specjalnie przeszkolone, które przez ostatnie dwa miesiące w ramach testów odbierały już połączenia przekierowane z wielu urzędowych numerów. Centrum mieści się w budynku urzędu przy ul. Bogusławskiego.

W przypadkach wymagających dodatkowej konsultacji do dyspozycji pracowników centrum jest 103 ekspertów tzw. drugiej linii. To oni udzielą niezbędnego wsparcia i w razie potrzeby skontaktują się z mieszkańcem, aby udzielić mu zwrotnej i pełnej informacji o interesującej go sprawie. W tej chwili jest już 200 konkretnych spraw, z którymi najczęściej zwracają się klienci urzędu, z czasem może być ich więcej, ale we wszystkich uzyskamy pomoc dzwoniąc pod jeden numer - (71) 777 77 77.

Całe przygotowanie i wdrożenie tego projektu poszło bardzo sprawnie - mówi Włodzimierz Patalas sekretarz miasta - dzięki niemu wrocławianie otrzymują nowoczesne rozwiązanie i pomoc w kompetentnym załatwieniu spraw. Czas oczekiwania na połączenie jest bardzo krótki, a dotychczasowe numery telefonów obsługiwane wcześniej przez pięć osób zastępujemy profesjonalnym centrum informacyjnym dostępnym pod jednym numerem i obsługiwanym przez 15 pracowników 10 godzin dziennie.

Projekt Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańca będzie się w przyszłości rozwijał. Będziemy mieli system informatyczny powiązany z mapą Wrocławia, co pozwoli rejestrować różne zjawiska przestrzennie i da cenną wiedzę, którą wykorzystamy w zarządzaniu miastem - zapowiada prezydent Rafał Dutkiewicz.

Kampania informująca wrocławian o wprowadzeniu jednego numeru i pracy Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańca rozpocznie się we wrocławskich mediach oraz środkach komunikacji miejskiej w pierwszym dniu jego funkcjonowania - 20 czerwca 2011r.

W.J.

Źródło: Wroclaw.pl

Kliknij aby powiększyć



29.06.2011 | Bezpieczeństwo i funkcjonalność rozwiązań w chmurze – Microsoft i Liberty Global zaproponują wspólne usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw
W listopadzie, zeszłego roku, firmy Microsoft Corporation i Liberty Global, Inc. ogłosiły partnerstwo, w ramach którego LGI i jego europejskie spółki, w tym UPC, będą dostarczać do małych i średnich przedsiębiorstw usługi biurowe on-line. Zaproponują one kompleksowe rozwiązanie dla małego i średniego biznesu - Microsoft Office 365. + więcej...
29.06.2011 | Dodatkowo rekrutacja dla mieszkańców Kościana
Urząd Miasta Kościan rozpoczął II dodatkową rekrutację do projektu „Internet szerokopasmowy dla mieszkańców szansą rozwoju miasta Kościana” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. + więcej...
29.06.2011 | W Urzędzie Gminy w Kleszczowie staneły infokioski
W II połowie czerwca obok Punktu Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy w Kleszczowie zostało zamontowane nowe urządzenie komputerowe, nazywane infomatem bądź infokioskiem. Drugie takie urządzenie znalazło miejsce w kompleksie SOLPARK, w miejscu obsługi klientów korzystających z części basenowej. + więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 256 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 20 Mb/s
xDSL - łącze 80 Mb/s :

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 8 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 320 kb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij