Wiadomości

Loading


03.04.2019 | To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty – startuje ogólnopolska kampania reklamowa T‑Mobile

T‑Mobile rozpoczął kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, opartej o motto „Bez nonsensów”. W pierwszej odsłonie magentowy Operator podkreśli, że jego stali klienci mogą liczyć na co najmniej tak samo dobre warunki jak nowi.

Wczoraj, 2 kwietnia 2019 r. T‑Mobile rozpoczął kampanię pod hasłem „Bez nonsensów”, której teaserową fazę można było obserwować w ciągu ubiegłego tygodnia. Za kreatywnym claimem kampanii kryje się podjęte przez Operatora zobowiązanie do eliminacji absurdów obecnych w całej branży telekomunikacyjnej. Skomplikowane procedury, zbędna biurokracja, biuro obsługi przełączające klientów od jednego działu do drugiego to tylko niektóre z nich. W pierwszej odsłonie T‑Mobile podejmuje jeden z najbardziej drażliwych dla klientów tematów i obiecuje, że obecni klienci będą korzystać z tak samo atrakcyjnych ofert jak nowi, a także podkreśli, że – tylko w T‑Mobile – aktualni klienci mogą skorzystać z dodatkowych zniżek nawet w trakcie trwającej już umowy.

- Branża telekomunikacyjna pełna jest nonsensów, które uprzykrzają klientom życie. Nic dziwnego, że w efekcie klienci nie najlepiej postrzegają operatorów. Chcemy się na tym tle pozytywnie odróżniać. Chcemy być przyjaźni, prości w obsłudze. A przy okazji niezmiennie oferować produkty najlepszej jakości za uczciwą cenę, w najlepszej sieci w Polsce
- mówi Frederic Perron, Członek Zarządu T‑Mobile ds. Rynku Prywatnego.

„Kilka z rynkowych absurdów już wzięliśmy na tapet, co znajduje odzwierciedlenie w naszej ofercie i obsłudze klienta, a w efekcie rosnących wskaźnikach satysfakcji klienta i sympatii do marki. Wiemy natomiast, że to będzie ciągły proces, który dopiero zaczynamy”
– dodaje Perron.

Kampania rozpoczęła się 45-sekundowym spotem wizerunkowym. Jego reżyserem jest Sebastian Pańczyk, epizodycznie występuje w nim gwiazda polskiej muzyki - Monika Brodka. Film opowiada historię gościa restauracji: stałego, dobrze znanego klienta, który jest po imieniu z obsługą, do którego oczko puszcza występująca artystka. Jego niepomierne zdziwienie budzi fakt, że nie może on zamówić nowej pozycji w menu restauracji, ponieważ – jak się okazuje – jest ona zarezerwowana tylko dla nowych gości. Przez tę czytelną analogię T‑Mobile wskazuje absurd, jakim jest proponowanie stałym klientom ofert słabszych niż te oferowane nowym klientom przychodzącym do sieci. Z tej powszechnej na rynku telekomunikacyjnym normy wyłamuje się magentowy Operator oferując niepowtarzalny mechanizm ofert rodzinnych. 

W tej fazie działania prowadzone będą bardzo szeroko - w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kampanię w dalszej kolejności (od 03.04) uzupełni 15 sekundowy spot produktowy promujący ofertę z Samsungiem Galaxy A50 za 1 zł…

… a następnie, z Huawei P30 Lite

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB&tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide a za działania w digital (w tym social media) odpowiada agencja VML.

Sprawdź T‑Mobile - ZNIŻKI W OFERCIE RODZINNEJ DLA STAŁYCH I NOWYCH KLIENTÓW

źródło: T‑Mobile

Kliknij aby powiększyć



03.04.2019 | Kolejne 300 szkół będzie rozwijać cyfrowe umiejętności z Fundacją Orange

Ruszył nabór szkół do bezpłatnych programów Fundacji Orange, które podnoszą cyfrowe kompetencje uczniów i nauczycieli. 

Dzięki MegaMisji i #SuperKoderom uczniowie kolejnych 300 szkół podstawowych nauczą się jak bezpiecznie i kreatywnie poruszać się w cyfrowym świecie, nauczyciele poszerzą swoje kompetencje, a szkoły otrzymają granty i pomoce edukacyjne wspierające ich w korzystaniu z nowoczesnych technologii.

Programy objęte są honorowym patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Cyfryzacji.

68,2% dzieci i młodzieży nigdy lub prawie nigdy nie opublikowało w sieci zdjęcia swojego autorstwa, a 76,6% nie stworzyło niczego przy użyciu aplikacji mobilnej, np. obrazka narysowanego na telefonie lub tablecie – wynika z badań EU Kids online 2018. 

+ więcej...
02.04.2019 | Szpieg w kieszeni, czyli jak zlokalizować telefon za darmo?

Znasz to uczucie, gdy sięgasz do kieszeni spodni lub torebki, w której brakuje twojego nieodłącznego przyjaciela ‒ smartfona?

Atak paniki, rozkojarzenie i zdenerwowanie ‒ większość z nas doskonale zna te uczucia.

Co wtedy robić? Jak namierzyć telefon?

W systemach: Android, iOS oraz Windows Phone odnajdziesz rozwiązania, które błyskawicznie pozwolą ci zlokalizować smartfon lub tablet.

+ więcej...
02.04.2019 | Wiosenne „otwarte okno” dla abonentów Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat przygotował dla swoich abonentów wiosenny prezent.

Do 5 maja operator udostępni 18 kanałów bez dodatkowych opłat.

Z „otwartego okna” można korzystać za pośrednictwem dekoderów oraz mobilnie w serwisie Cyfrowy Polsat GO z aktywną opcją ON THE GO.

W ramach tegorocznego wiosennego „otwartego okna” abonenci platformy będą mogli oglądać nawet 18 kanałów, na których znajdą filmowe hity, seriale, programy rozrywkowe, lifestylowe czy bajki dla najmłodszych. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 30 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 60 Mb/s
xDSL - łącze 10 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 4 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 25 Mb/s:
GSM - łącze 7,2 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij