Wiadomości

Loading


20.01.2023 | Deutsche Telekom najcenniejszą marką w Europie

Najcenniejsza marka w Europie, drugie miejsce wśród światowych operatorów telekomunikacyjnych i jedenaste miejsce w rankingu ogólnym – tak można podsumować wynik Grupy Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, w opublikowanym właśnie raporcie Brand Finance Global 500. Co więcej, kolejny rok z rzędu Grupa DT poprawiła też wartość marki – obecnie wynosi ona 62,9 mld USD i jest wyższa o 5 procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Od 2020 roku wartość marki wzrosła aż o 58 procent.

Według najnowszego raportu Brand Finance Global 500 Grupa Deutsche Telekom, w porównaniu z wcześniejszym badaniem, poprawiła wszystkie swoje wyniki i debiutuje na pierwszym miejscu wśród marek w Europie. Co więcej, zdobyła 11. miejsce w zestawieniu globalnym, notując tym samym awans aż o sześć miejsc. Badanie potwierdza również drugie miejsce firmy wśród światowych operatorów telekomunikacyjnych – za Verizonem i znacznie przed AT&T oraz Orange. Telekom pozostaje więc z dużą przewagą marką numer jeden w Europie. Najbardziej wartościową marką na świecie jest Amazon, za nim znajduje się Apple, Google i Microsoft.

Fakt, że udało nam się zostać najsilniejszą marką w Europie, jest ogromnym sukcesem Grupy i sprawia mi szczególną radość – mówi Ulrich Klenke, Chief Brand Officer w Deutsche Telekom. Silna marka oznacza silną firmę. Zwiększa ona atrakcyjność dla partnerów biznesowych i inwestorów. Pozytywny wzrost marki jest również wyrazem zaufania, jakim klienci i społeczeństwo darzą Deutsche Telekom.

Brand Finance każdego roku przeprowadza badanie, na podstawie którego określa wartość globalnych marek, a także analizuje czynniki, które wpływają na określoną pozycję w rankingu. Brytyjska firma doradcza, podobnie jak w ubiegłym roku, znaczny wzrost wartości marki Deutsche Telekom przypisuje pozytywnemu rozwojowi gospodarczemu i technologicznemu. Wynika to przede wszystkim z pozytywnego przebiegu działalności i wysokiego wzrostu liczby klientów, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Ponadto Grupa stale poprawia swoje wyniki dzięki ciągłym inwestycjom w jakość sieci, technologie cyfrowe i obsługę klienta. Co więcej, jednolita strategia marki parasolowej na poziomie międzynarodowym umożliwia Deutsche Telekom dalsze umacnianie swojej marki wśród kolejnych grup klientów. Dobrym przykładem czerpania korzyści z globalnej efektywności są Stany Zjednoczone, gdzie T-Mobile przeszło już drogę od marki aspirującej do uznanego lidera rynku, którym jest od dawna w Niemczech i niektórych krajach europejskich. Na poziomie globalnym, reputacja marki i rekomendacje klientów nadal rosły. Zdaniem ekspertów, te czynniki i związany z nimi wysoki poziom zadowolenia klientów nadały marce dodatkowego rozpędu.

Sprawdź T-Mobile - Wybierz internet mobilny dla siebie

źródło: T-Mobile

Kliknij aby powiększyć



20.01.2023 | Pierwsi operatorzy wirtualni korzystają już z mobilnej sieci Orange. Firma planuje w tym roku kolejne nowości w ofercie MVNO

Z usług MVNO korzysta obecnie 5 operatorów wirtualnych. 30 kolejnych zdecydowało się przetestować dostępne rozwiązania i rozważa skorzystanie z mobilnej oferty od Orange.

Firma wprowadziła usługi mobilne do swojej oferty hurtowej w zeszłym roku.

W 2023 r. planuje ją rozwijać dodając nowe funkcjonalności. Wśród tegorocznych nowości mają się znaleźć takie rozwiązania, jak eSIM, publiczne IP statyczne i dynamiczne oraz APN Prywatny.

MVNO to jeden z elementów kompleksowej oferty Orange dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych, pozwalającej im budować własne oferty konwergentne łącząc m.in. internet światłowodowy oraz telefonię komórkową. 

+ więcej...
20.01.2023 | T-Mobile Polska i Infinera inicjują współpracę, by dostarczyć szybką i bezpieczną łączność polskim odbiorcom

T-Mobile Polska i Infinera podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwoju i dostarczania usług cyfrowych o wysokiej wydajności dla klientów biznesowych T-Mobile.

Partnerstwo będzie bazować na sukcesach obu stron w przełamywaniu barier przepustowości i bezpieczeństwa w telekomunikacji oraz na chęci współpracy nad wysoce zaawansowanymi rozwiązaniami w zakresie łączności i bezpieczeństwa.

Przy stale rosnącym zapotrzebowaniu na łączność i cyfryzację w Polsce, T-Mobile Polska rozwija swoje usługi w tych krytycznych obszarach.

Bazując na portfolio zaawansowanych produktów w tych dziedzinach, T-Mobile Polska aktywnie współpracuje z lokalnymi i globalnymi dostawcami sprzętu oraz oprogramowania, aby zapewnić swoim klientom jak najlepsze rozwiązania cyfrowe, przyczyniając się tym samym do wzrostu konkurencyjności polskich firm, a w efekcie budując potencjał całej gospodarki kraju.

+ więcej...
19.01.2023 | Smartfony motorola edge 30 neo 5G i edge 30 fusion 5G w atrakcyjnej ofercie ratalnej w Plusie

Od 18 stycznia dwa świetnie oceniane smartfony: motorola edge 30 fusion 5G 8/128GB oraz motorola edge 30 neo 5G 8/128GB, dostępne są w Plusie w bardzo atrakcyjnej ofercie ratalnej.

Wybierając smartfon motorola edge 30 fusion 5G można zaoszczędzić nawet 500 złotych.

Natomiast klienci, którzy zdecydują się na zakup modelu motorola edge 30 neo 5G zapłacą nawet 250 złotych mniej, a dodatkowo będą mogli dobrać zegar Lenovo Smart Clock 2 ze stacją ładującą jedynie za złotówkę.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 2,5  Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 3 Mb/s
xDSL - łącze 6 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze :
GSM - łącze 10 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij