Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, wzbogaca Telewizję Cyfrową UPC o kolejny kanał. 30 czerwca do oferty dołącza Adventure HD. Nowa propozycja dostępna będzie w pakiecie Max, jednak w ramach okna otwartego do 3 listopada kanał będą mogli oglądać również klienci pakietu Select. To 61. kanał w jakości HD.
Kanały w najwyższej jakości obrazu i dźwięku to już standard w ofercie UPC Polska. Potwierdzeniem tego jest wprowadzenie 29 czerwca kanału Polsat Food Network HD, a 30 czerwca Adventure HD. Adventure HD to zupełnie nowy, polski kanał o profilu dokumentalnym.
W ramówce Adventure HD klienci mogą oglądać głównie programy o charakterze przygodowym, w tym magazyny podróżnicze oraz outdoorowe, m.in. program „Patrol Drogówki”, w którym kamery telewizyjne pokazują pracę i życie polskich policjantów, czy „Zbieracze z dzikiego zachodu” skierowanego do miłośników historii oraz poszukiwaczy skarbów. Dla fanów przebywania na łonie natury Adventure HD proponuje szeroki wachlarz programów łowieckich i wędkarskich – m.in. „Hardkorowe Wędkowanie”
Adventure HD znajdzie się na pozycji: 316 na dekoderach Horizon i 319 Kaon oraz 385 na dekoderach Mediabox.
O Adventure HD
„Nadawcą kanału Adventure HD jest szczecińska firma Michał Winnicki Entertainment, która od 10 lat zajmuje się produkcją programów telewizyjnych”
Dostęp do nowych technologii oraz członkostwo Polski w Unii Europejskiej dały ogromną szansę polskim miastom na rozwój.
Będzie on jednak w pełni możliwy tylko przy aktywnej współpracy wszystkich zainteresowanych stron: samorządów, administracji centralnej, biznesu i organizacji pozarządowych.
Ośrodek Dialogu i Analiz THINKTANK zainaugurował wyjątkowy w swojej formule projekt „Miasta Przyszłości", który łączy te cztery środowiska w celu wypracowania spójnych strategii rozwoju „miast inteligentnych".
+ więcej...Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej prezentuje Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2014 roku, sporządzony na podstawie danych przekazanych w ramach corocznej sprawozdawczości przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
W 2014 r. łączna wartość rynku telekomunikacyjnego wyniosła 39,21 mld zł.
Był to więc kolejny rok spadku przychodów z działalności telekomunikacyjnej, który wyniósł 2,6% w stosunku do roku ubiegłego.
Największy spadek (12,7%) odnotowano w przypadku telefonii stacjonarnej, spadki nie ominęły też usług telefonii ruchomej.
Jedynym segmentem, który zanotował wzrost wartości były usługi dostępu do Internetu.
+ więcej...1 lipca 2015 rok T-Mobile obniża ceny najpopularniejszych pakietów roamingowych nawet o jedną trzecią w ofercie Travel & Surf od T-Mobile.
Dzięki niej podczas wakacyjnych wojaży można bez obaw o niespodziewane koszty korzystać z ulubionych aplikacji i pozostawać w kontakcie z bliskimi.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- tvk.smlubartow 21.00 zł
- Astral Media 25.00 zł
- PW DORMAR 25.00 zł