Wiadomości

Loading


28.04.2015 | Nowe produkty Grupy Wind Mobile dla abonentów dwóch operatorów komórkowych

W kwietniu spółka Software Mind, będąca częścią grupy Wind Mobile, sfinalizowała dwa duże projekty dla krajowych operatorów telekomunikacyjnych. Kontrakty dotyczyły opracowania i stworzenia nowoczesnej aplikacji mobilnej do zarządzania kontem użytkowników, druga z umów obejmowała modernizację istniejącego SSO  oraz stworzenie nowej funkcjonalnej aplikacji dla Call Center. Nowe rozwiązania charakteryzują się łatwością użytkowania oraz czerpią z najlepszych doświadczeń klientów.

„Telekomunikacja to jeden ze strategicznych obszarów działalności Grupy Wind Mobile, która z sukcesami realizuje projekty dla wszystkich operatorów telefonii komórkowej w Polsce. Oba projekty są tego najlepszym przykładem. Istotne jest, że po raz kolejny nowe rozwiązania adresują potrzeby klienta detalicznego, wpisując się tym samym w realizowaną strategię produktową Grupy ”- mówi  Tomasz Kiser - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Business Unit Telco Grupy Wind Mobile.

Aplikacja mobilna

Nowa aplikacja do zarządzania kontem, zaprojektowana przez specjalistów z Wind Mobile, spotkała się z bardzo dobrym odbiorem ze strony użytkowników i jest bardzo wysoko oceniana m.in. na forach branżowych oraz w mediach społecznościach. Dzięki aplikacji, klient ma możliwość automatycznego logowania się na podstawie rozpoznanego numeru karty SIM i zarządzania różnymi ustawieniami konta z poziomu aplikacji, np. zmiany adresu korespondencyjnego, aktywacji usług dodatkowych, dodawania innych numerów. Jednocześnie użytkownik może w każdej chwili sprawdzić stan aktualnie wykorzystanych pakietów, zobaczyć i pobrać e-fakturę, a nawet dokonać zmiany obowiązującej taryfy bez konieczność bezpośredniej wizyty w salonie.
W dostarczonym rozwiązaniu znajduje się także baza wiedzy zawierająca najczęstsze pytania klientów i odpowiedzi na nie. Zamieszczona jest też mapa salonów z możliwością wyszukania danych kontaktowych punktów sprzedaży oraz dni i godzin ich otwarcia. Aplikacja umożliwia również bezpośredni kontakt z konsultantami Call Center, Infolinią Handlową czy Działem Windykacji.

Wsparcie procesu obsługi klienta

Z kolei, projekt zrealizowany dla kolejnego operatora komórkowego miał na celu zastąpienie istniejącego SSO w taki sposób, aby spełniał on najbardziej wygórowane normy z zakresu bezpieczeństwa, dostępności i wydajności.  W rezultacie klienci tej sieci otrzymali nową stronę logowania użytkownika.

Logowanie do niej może się odbywać poprzez tradycyjne podanie loginu i hasła, jednorazowe hasło SMS lub coraz bardziej popularne rejestrowanie się za pomocą Facebooka czy Google+. Klient otrzymał również funkcjonalne narzędzie pozwalające na edycję swoich danych oraz zarządzanie numerami. Dodatkowo, w ramach projektu zintegrowano nowy sposób zarządzania kontem z aplikacjami zewnętrznymi.
Drugą, ważną częścią projektu było wdrożenie aplikacji dla Call Center. Pracownicy operatora otrzymali intuicyjne i wydajne narzędzie, dzięki któremu mogą zarządzać kontami użytkowników, numerami telefonów, widzą historię klienta. Mogą również zarządzać „czarną listą” numerów telefonów. Współpraca będzie kontynuowana w zakresie rozwoju dostarczonego rozwiązania oraz jego serwisowania i obsługi.
Już teraz około 26 milionów abonentów obydwu sieci może korzystać z uruchomionych przez Grupę Wind Mobile serwisów.


Grupa Wind Mobile
Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzą Wind Mobile SA i Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i  innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania firmy to między innymi:

LiveBank - wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line.

iLumio - zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce. System wdrażany jest również w szpitalach, na stadionach, czy centrach konferencyjnych – wszędzie tam, gdzie istotny dostęp do bieżących informacji oraz rozrywki.

Ringback Tones – wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści.

Rozwiązania Software Mind zostały wielokrotnie docenione m.in. na FinovateFall w Nowym Jorku, EFMA Digital and Mobile Excellence czy European Business Awards. Spółka zatrudnia ponad 250 najwyższej klasy ekspertów i prowadzi wdrożenia na terenie Unii Europejskiej, Bliskiego Wschodu, Północnej Afryki, Ameryki Północnej oraz Australii.

Do grona klientów Software Mind zaliczają się m.in.:
- sektor bankowy: Grupa Raiffeisen, ING Bank Śląski, BNP Paribas Bank, Bank DnB NORD, Deutsche Bank PBC, BZ WBK, Bank Pocztowy, Bank BPH, SK Bank, BIZ Bank,
- sektor hotelarski: Hilton, Best Western, Puro, Arłamów, Mikołajki, Nosalowy Dwór, Grand Lubicz
- sektortelekomunikacyjny: T-Mobile, Orange, Polkomtel, P4, DIALOG Telecom, NETIA, UPC, BillBird, Nova (Islandia).

Kliknij aby powiększyć



28.04.2015 | EW-7811USC - bezprzewodowa dwupasmowa karta sieciowa AC600 od EDIMAX

EDIMAX Technology – producent szerokiej gamy rozwiązań sieciowych, inteligentnych urządzeń do zarządzania domem oraz systemów monitoringu wizyjnego – wprowadził do oferty bezprzewodową kartę sieciową nowej generacji EW-7811USC.

Urządzenie umożliwia korzystanie z sieci Wi-Fi w najszybszym standardzie 802.11ac, tym samym spotka się z uznaniem użytkowników ceniących szybki i stabilny streaming danych.

+ więcej...
28.04.2015 | ASUS EA-AC87: media bridge i punkt dostępu w jednym
Z końcem kwietnia ASUS rozpoczyna w Polsce sprzedaż EA-AC87 – punktu dostępowego AC-1800 z trybem media bridge. To pierwsze na świecie klienckie urządzenie bezprzewodowe z zestawem anten 4x4 MIMO. Po sparowaniu z odpowiednim routerem 4x4, może osiągnąć w paśmie 5GHz łączność na poziomie 1734Mbit/s. Wykorzystuje funkcję AiRadar z uniwersalnym formowaniem wiązki, co przekłada się na duże i stabilne pokrycie sygnałem. Uzupełni jednopasmowe routery o obsługę standardu 802.11ac Wi-Fi, a dowolne urządzenia przewodowe o łączność bezprzewodową. + więcej...
28.04.2015 | Dwa nowe firewalle FortiGate oraz integracja oprogramowania FortiClient z platformą ATP Fortinet

Fortinet – dostawca zaawansowanych rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego – rozbudowuje swoją platformę do ochrony przed zaawansowanymi zagrożeniami (ang. Advanced Threat Protection, ATP), wprowadzając integrację z oprogramowaniem FortiClient oraz dwa nowe firewalle z serii FortiGate-3000. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 20 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 40 Mb/s
xDSL - łącze 15  Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 15  Mb/s:
GSM - łącze 15  Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij