Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Od dzisiaj, 16 listopada 2017, T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs z wyjątkowo atrakcyjnymi nagrodami oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7 w cenie na start niższej o 700 zł!
Poszukiwanie świątecznych podarunków dostarcza mnóstwo radości, ale jest też zwykle nie lada wyzwaniem. Mając ten fakt na uwadze, T‑Mobile, oprócz zwyczajowych promocji, przygotował w tym roku coś jeszcze. Każdy będzie mógł wygrać fantastyczne prezenty nie tylko dla siebie ale i bliskiej osoby. Operator uruchamia już od jutra konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. W tym celu stworzył specjalną stronę internetową, dostępną pod adresem www.zyczdobrze.pl. Za jej pośrednictwem każdy będzie mógł umieścić zrobione przez siebie zdjęcie, przyozdobić je świątecznymi akcentami graficznymi a następnie wysłać do bliskiej osoby. Codziennie wybrana zostanie najbardziej atrakcyjna, oryginalna i kreatywna kartka, a jej nadawcę nagrodzimy dwoma smartfonami Samsung Galaxy S7 wraz z bezpłatnym abonamentem na dwa lata (w ofercie T‑Mobile 1 – BEZ LIMITU).
Nowy smartfon pod choinką dla każdego
Oprócz świątecznej zabawy T‑Mobile przygotował specjalną propozycję.
Dla wszystkich, którzy zdecydują się przenieść swój numer do najlepszej sieci obniża, aż o 700 zł cenę na start Samsunga Galaxy S7 (z 899 do 199 zł). W ramach abonamentu klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y oraz dostęp do internetu bez limitu danych. Całkowita kwota miesięcznego zobowiązania wynosi 100 zł.
Świąteczną propozycję T Mobile wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa. Dwa nowe spoty pojawią się już jutro w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania realizowana będzie ponownie pod hasłem „Teraz Możesz!”, w charakterystycznej dla T‑Mobile stylistyce. W zabawnych spotach zobaczymy jak, pomimo wszechobecnego przedświątecznego rozgardiaszu, bohaterowie próbują jak najlepiej przygotować się do celebrowania tego szczególnego okresu w roku. Propozycja T‑Mobile stanowić będzie dla nich prawdziwe ułatwienie. Przedpremierowo oba spoty można obejrzeć poniżej:
Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital (w tym social media), OOH i punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Sprawdź T‑Mobile - OFERTA DLA RODZINY
źródło: T‑Mobile
Czego według Kaspersky Lab szpitale i pacjenci mogą się spodziewać w zakresie cyberprzestępczości w nadchodzącym roku?
Firma przedstawia swoje prognozy dotyczące sieciowych usług i sprzętu opieki zdrowotnej.
Każde połączenie, urządzenie i fragment danych przenoszony w ramach sieci i pomiędzy sieciami w połączonym z internetem w ekosystemie służby zdrowia jest potencjalnie zagrożony w przypadku cyberataku.
Informacje dotyczące zdrowia są niezwykle cenne na czarnym rynku, a systemy medyczne mogą mieć krytyczne znaczenie dla życia, dlatego organizacje służby zdrowia stanowią łatwy cel wyłudzeń.
+ więcej...Firma Ericsson ogłosiła konkurs Ericsson Innovation Awards (EIA) 2018 o temacie „Przyszłość prawdy”.
W tym roku popularny ogólnoświatowy konkurs rzuca studentom z całego świata wyzwanie znalezienia innowacyjnego rozwiązania dotyczącego sposobu wyszukiwania, potwierdzania i dzielenia się prawdą w dobie ICT.
Wzywanie to jest bezpośrednio związane z tegorocznym tematem Nobel Week Dialogue i wspiera międzynarodowe partnerstwo firmy Ericsson z Nobel Media.
Każdego dnia publikowane są ponad dwa miliony artykułów oraz 500 milionów tweetów. Informacje te wpływają na nasze osobiste przekonania i codzienne decyzje, jednakże gdy niewiarygodnym tempie odbieramy i dzielimy się informacjami, musimy także zastanowić się, czy są one prawdziwe.
+ więcej...Firma IBM zaprezentowała platformę rozwiązań o nazwie IBM Cloud Private umożliwiającą firmom wykorzystanie całego spektrum technologii chmurowych zachowując przy tym wszystkie zalety środowisk lokalnych, a więc bezpieczeństwo czy separację danych niespotykaną w typowych chmurach publicznych.
Rozwiązanie IBM Cloud Private zostało zaprojektowane w celu umożliwienia firmom wykorzystania możliwości cloud computingu z zapewnieniem funkcjonalności i prywatności takiej samej jak w przypadku rozwiązań i usług świadczonych z data center klienta, ale wykorzystujące unikalne właściwości chmur publicznych takie jak: skalowalność czy elastyczność.
To wszystko w celu przyśpieszenia procesu tworzenia m.in. nowych aplikacji.
Nowa platforma została zbudowana w oparciu o architekturę kontenerową typu open source Kubertness i jest kompatybilna z kontenerami Docker i Cloud Foundry.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- PROSAT 19.90 zł
- Astral Media 20.00 zł
- PW DORMAR 90.00 zł