Wiadomości

Loading


22.09.2011 | Nowa usługa IT dla Firm - wygoda i oszczędności

Telekomunikacja Polska rozpoczęła świadczenie nowej usługi – IT dla Firm – skierowanej zwłaszcza do małych i średnich przedsiębiorstw. To oferta kompleksowego wsparcia dla systemów IT wraz z możliwością wynajęcia komputerów, sprzętu peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania. Do dyspozycji klientów jest profesjonalny dział wsparcia, a rozliczenie za korzystanie z usług odbywa się w formie abonamentu.

Usługa IT dla Firm to odpowiedź Telekomunikacji Polskiej na stale rosnące oczekiwania klientów odnośnie sposobu zarządzania infrastrukturą informatyczną i coraz większe zainteresowanie outsourcingiem. To alternatywny pomysł na zarządzanie komputerami, urządzeniami peryferyjnymi i całą infrastrukturą IT w małych i średnich firmach. Gwarantuje nie tylko duże oszczędności w porównaniu z tradycyjnym modelem inwestowania w rozwiązania IT, ale też wygodę - swobodę wyboru rozwiązań, większą elastyczność pracy oraz zarządzania sprzętem i oprogramowaniem.

W ramach usługi IT dla Firm klient może wynająć pełne środowisko pracy w jednej z czterech opcji - podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. W ofercie są komputery z różnych segmentów cenowych, a także oprogramowanie firm Microsoft i Symantec. Do dyspozycji klientów jest też sprzęt peryferyjny i akcesoria. Istnieje także możliwość wykupienia wsparcia dla posiadanego już przez firmę sprzętu.

Zgłoszenia awarii są przyjmowane pod bezpłatnym numerem 800 600 006. Zdecydowana większość podstawowych problemów zgłaszanych do działu service desk usługi IT dla Firm jest rozwiązywanych „od ręki”, w ciągu 15 minut.

Poważniejsze problemy dział service desk jest w stanie rozwiązać w ciągu trzech godzin. W tym celu inżynier łączy się ze stacją roboczą klienta przy pomocy zdalnej sesji. Aby zachować gwarancję poufności i bezpieczeństwa, klient cały czas może obserwować czynności wykonywane przez inżyniera na jego komputerze. Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, konieczna może okazać się wizyta w siedzibie klienta. W usłudze IT dla Firm taka wizyta jest realizowana następnego dnia wraz z gwarancją naprawy usterki.

Profesjonalne usługi w zakresie IT nie kończą się na komputerach czy laptopach. To także oprogramowanie i urządzenia peryferyjne oraz sieć lokalna czy inne urządzenia, jak serwery i kasy fiskalne. Opieka nad systemami informatycznymi klienta może też wyjść poza zakres podpisanej pierwotnie umowy. Jeżeli sprawiające problem rozwiązanie nie jest objęte umową, serwisant może podjąć się zidentyfikowania problemu i wycenić koszt jego usunięcia. Jeśli klient zdecyduje się na naprawę, płaci tylko koszty wskazane w ekspertyzie. Jeśli klient z naprawy zrezygnuje, pokrywa koszty ekspertyzy.

W.J.

Źródło: TP

Kliknij aby powiększyć



21.09.2011 | Ruszył Google Wallet
Wirtualny portfel Google działa już w Stanach Zjednoczonych. Możliwe, że niedługo trafi również do Europy. Google Wallet pozwala na dokonywanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu komórkowego. + więcej...
21.09.2011 | Google przejęło niemiecki portal zakupowy
W Niemczech Google kupiło serwis DailyDeal. Z tego wniosek, że gigant z Mountain Wiev ciągle chce konkurować z Grouponem. + więcej...
21.09.2011 | Ujawniono datę premiery Firefoxa 25
Na Firefoxa 25 przyjdzie jeszcze poczekać wielbicielom Mozilli, jednak nie tak długo, jak mogłoby się wydawać. Na początku przyszłego tygodnia ma zostać wydany Firefox 7.0. Do końca roku zostaną wydane jeszcze 2 wersje przeglądarki. + więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 45 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 24 Mb/s
xDSL - łącze 768 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 4 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 500 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij