Wiadomości

Loading


12.07.2018 | Dla wiernych i najwierniejszych kibiców. Nowa kampania reklamowa – Liga Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD.

Nowy spot zachęca do wyboru najlepszej oferty dla wszystkich fanów sportu – i nie tylko – z dwoma kanałami Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD oraz czterema serwisami telewizyjnymi premium w systemie PPV bez dodatkowych opłat. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA dostępne będą w abonamentach w cenie już od 50 zł miesięcznie, nawet przez 3 pierwsze miesiące bez opłat, a do wybranych ofert operator dołącza oficjalną replikę piłki Ligi Mistrzów UEFA gratis.

Ponadto oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu zawiera dobrze już znane widzom najpopularniejsze stacje sportowe, ponad 40 stacji filmowych oraz wygodne pakiety dostosowane do potrzeb całej rodziny.

1080x480_komunikat_prasowy_lm_cp_png.png

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono nośniki outdoorowe, m.in. z wykorzystaniem formatów przy najczęściej uczęszczanych trasach, oraz działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, sportowe i social media.

Za pomysł kreatywny odpowiada agencja GREY Group, spot reżyserował Bartosz Prokopowicz. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Link do spotu reklamowego UEFA Polsatu:  https://youtu.be/JRdXeaHRAdg

 




12.07.2018 | Ilość przesłanych danych na Open’er Festival przez Orange
W czasie czterech dni jednego z największych polskich festiwali muzycznych fani korzystający z sieci Orange przesłali dane, które zmieściłyby się na 17,5 tysiąca płyt CD, a także intensywnie dzwonili i wysyłali SMS. W trakcie festiwalu z darmowego Wi – Fi w Orange strefie skorzystało ponad 2 tysiące osób. Ponad 114 tys. klientów skorzystało z prezentu – pakietu 10 GB, oferty którą Orange przygotowało z okazji festiwalu. + więcej...
12.07.2018 | Drugi kwartał okazał się aktywnym okresem dla ugrupowań cyberprzestępczych i upłynął pod znakiem ataków na cele geopolityczne oraz nowych kampanii w Azji
W drugim kwartale 2018 r. badacze z Kaspersky Lab nadal wykrywali nowe narzędzia, techniki i kampanie przeprowadzane przez ugrupowania cyberprzestępcze stosujące zaawansowane, długofalowe techniki ataków (ang. Advanced Persistent Threat - APT), z których część nieco ucichła wiele lat temu. Epicentrum zainteresowania cybergangów pozostała Azja: szczególnie aktywne były ugrupowania regionalne, takie jak koreańskojęzyczne grupy Lazarus i Scarcruft. Ponadto badacze odkryli szkodliwy moduł o nazwie LightNeuron wykorzystywany przez rosyjskojęzyczne ugrupowanie Turla przeciwko celom w Azji Środkowej oraz na Bliskim Wschodzie. + więcej...
12.07.2018 | Drugi kwartał okazał się aktywnym okresem dla ugrupowań cyberprzestępczych i upłynął pod znakiem ataków na cele geopolityczne oraz nowych kampanii w Azji
W drugim kwartale 2018 r. badacze z Kaspersky Lab zaobserwowali dużą aktywność w zakresie operacji APT, które były przeprowadzane głównie w Azji przez bardziej lub mniej znane ugrupowania cyberprzestępcze. Wiele z nich dobierało cele i czas swoich kampanii według klucza newralgicznych incydentów geopolitycznych. Te i inne trendy zostały omówione w najnowszym kwartalnym podsumowaniu opracowanym przez badaczy z Kaspersky Lab. + więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 65 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 300 Mb/s
xDSL - łącze 1,5 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 150 Mb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij