Wiadomości

Loading


21.04.2015 | Plus uruchomił HD Voice w całej Polsce

Plus wprowadził dla wszystkich swoich klientów technologię HD Voice na terenie całego kraju. Dzięki HD Voice klienci Plusa mogą się cieszyć jeszcze lepszą jakością połączeń i większym komfortem prowadzonych rozmów.

HD Voice to doskonała jakość dźwięku prowadzonych rozmów telefonicznych. Różnicę w jakości słychać natychmiast. Dźwięk jest krystalicznie czysty i wyraźny, głos słyszany w słuchawce jest bardziej naturalny i wyostrzony, dzięki czemu użytkownicy telefonów z HD Voice mają wrażenie, jakby stali obok siebie i prowadzili bezpośrednią rozmowę.

W pierwszym etapie, pod koniec 2014 roku, usługa HD Voice była dostępna w sieci Plus w Warszawie i części województwa mazowieckiego oraz województwach Polski wschodniej. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, od końca marca mogą z niej korzystać klienci Plusa na terenie całego kraju. 

Usługa jest całkowicie bezpłatna i nie wymaga żadnych dodatkowych działań aktywacyjnych, czy  ustawiania sprzętu. Jest automatycznie dostępna dla wszystkich klientów. Wystarczy posiadać odpowiedni telefon lub smartfon – HD Voice obsługuje zdecydowana większość nowoczesnych telefonów i smartfonów sprzedawanych w ostatnich latach.

Plus jako pierwszy operator w Polsce, wspólnie z Cyfrowym Polsatem wprowadził komercyjne usługi dostępu do Internetu w technologii LTE oferując prędkość 150 Mb/s. Również jako pierwszy operator w Polsce pokazał możliwości technologii LTE-Advanced na paśmie 800 MHz oraz jako pierwszy operator z sukcesem przeprowadził testy przesyłania danych z prędkością 300 Mb/s w technologii LTE-Advanced dzięki połączeniu pasm w dwóch częstotliwościach 800 MHz i 2600 MHz. Zaprezentował też pierwszy w Polsce i pierwszy na tak duża skalę w Europie pokaz rozsiewczej transmisji wideo poprzez sieci bezprzewodowe w technologii LTE Broadcast (eMBMS).

Pod koniec marca br. klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu jako pierwsi w Polsce otrzymali możliwość skorzystania z Internetu w technologii LTE na częstotliwości 800 MHz. W zasięgu Internetu LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu jest już ponad 90% Polaków.

Kliknij aby powiększyć



21.04.2015 | UPC POLSKA INWESTUJE W ROZWÓJ I ROZPOCZNIE ŚWIADCZENIE USŁUG W PŁOCKU

UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, rozwija swoją sieć i rozpocznie oferowanie usług w Płocku zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm.

Mieszkańcy tego miasta poznają m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, która łączy ze sobą trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, oraz zalety telewizji mobilnej i superszybkiego internetu z prędkością aż do 250 Mb/s.

UPC Polska stale poszukuje możliwości rozwoju i zwiększania zasięgu swoich usług cyfrowych, w tym szerokopasmowego internetu, telewizji i telefonii, oferowanych teraz także w ramach innowacyjnej platformy Horizon. 

+ więcej...
21.04.2015 | Vectra w czołówce dostawców telewizji – łącznie ponad 200 pozycji, w tym 60 w wersji HD

Vectra stale rozszerza swoją ofertę programową pozostając w ścisłej czołówce krajowych dostawców telewizji w wersji cyfrowej.

Szczególną dbałość wykazuje w powiększaniu liczby kanałów w wersji HD.

Obecnie 60 programów oferowanych tym formacie daje Vectrze pierwsze miejsce wśród największych krajowych operatorów kablowych.

Szybka reakcja na zmiany zachodzące na rynku kanałów oraz stałe powiększanie ich liczby zwłaszcza o pozycje w najwyższej rozdzielczości, to wyróżniające cechy programingu Vectry.

Wszystkie najchętniej oglądane kanały telewizyjne w każdej grupie widzów, Vectra oferuje w wersji HD, wśród nich Nickelodeon HD, TVP Sport HD, AXN HD, FOX HD, Discovery HD, BBC Brit HD i TVN Style HD.

+ więcej...
21.04.2015 | Orange się zmienia: Liczy się to, co ważne dla Ciebie

Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych. Zmienia się także obsługa klientów. Zawsze dostarczać klientom to, co dla nich ważne – to zasada obecna zarówno w komunikacji jak i kulturze organizacyjnej firmy.

- Zmieniamy markę aby była jeszcze bliżej klientów, bardziej dopasowana do ich oczekiwań i potrzeb. Chcemy by była bardziej nowoczesna i wyróżniała się na rynku. Wizerunek Orange to o wiele więcej niż rozpoznawalny logotyp czy przyciągające uwagę kampanie reklamowe. To przede wszystkim codzienne doświadczenia naszych klientów. Składamy więc obietnicę: „Liczy się to, co jest ważne dla Ciebie”. Jako punkt wyjścia w naszych działaniach przyjmujemy punkt widzenia klientów. Będziemy bardziej uważnie ich słuchać i działać tak, by najlepiej odpowiadać na ich potrzeby– powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 25 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 80 Mb/s 
xDSL - łącze 40 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 350 Mb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij