Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
W najbliższy weekend, 11 i 12 października, klienci Grupy Netia będą mogli skorzystać z tzw. okna otwartego kanału HBO, co będzie okazją do obejrzenia premierowego odcinka nowego serialu produkcji HBO - „Wataha” oraz innych seriali i hitów filmowych.
Odkodowany weekend HBO w Netii to atrakcja m.in. dla tych, którzy czekają na premierę nowego, polskiego serialu produkcji HBO – „Wataha” (pierwszy odcinek wyemitowany zostanie właśnie 12 października), lub zastanawiają się nad zamówieniem dostępu do tego kanału i chcieliby sprawdzić jego ofertę. Otwarte okno HBO dostępne będzie przez dwa dni - na Netia Playerze na kanale 999 (HBO HD) oraz na dekoderze DialogMedia na kanale 600 (HBO SD) i 601 (HBO HD).
W ramach odkodowanego weekendu HBO, widzowie będą mogli obejrzeć m.in. nocny maraton serialu „Detektyw” oraz premierę koprodukcji HBO Europe – „Pod Mocnym Aniołem”. Więcej informacji o ofercie programowej znaleźć można na stronie: http://www.hbo.pl/odkodowanyweekendhbo/
HBO w prezencie w Netii przez pół roku
Paczka kanałów HBO HD dostępna jest wraz z usługą Telewizji Osobistej Netii. W ramach aktualnie obowiązującej promocji, klienci, którzy zakupią Telewizję Osobistą wraz z internetem Netii, pakiet kanałów: HBO HD, HBO2 HD, HBO Comedy HD oraz dostęp do HBO GO otrzymają bez opłat na okres 6 miesięcy. Promocja ta dostępna jest w ramach nowej GigaOferty Netii. Po upływie pół roku, pakiet ten będzie kosztował tylko 25 zł miesięcznie.
W nowej ofercie Netii, pakiety telewizja + Internet, przy opcji internet 50 Mb/s i minimalnym abonamencie TV, kosztują (w zależności od dostępnej technologii), już od 79,90 zł miesięcznie. W przypadku zakupu najszybszego dostępu do internetu FOTON 100, minimalna cena pakietu jest o 10 zł wyższa.
Telewizory Samsung Smart TV tańsze z internetem Netii
Klienci, którzy zdecydują się na zamówienie najnowszej jesiennej GigaOferty Netii, będą mogli skorzystać z jeszcze jednej promocji – przy zakupie usług internetowych ze standardową umową na 24 miesiące, otrzymają dodatkowo rabat od dostawcy na wybrane telewizory Samsung Smart TV z najnowszej linii z 2014 roku. Będzie go można wykorzystać do 15 stycznia 2015, niezależnie od daty aktywacji usługi. Wysokość otrzymanego rabatu wyniesie od 300 do 600 zł, w zależności od wybranego modelu telewizora Samsung Smart TV.
Międzynarodowe korporacje ICT coraz mocniej wchodzą na polski rynek. Oceniają, że można tu zrobić dobry biznes głównie na zamówieniach publicznych oraz zamówieniach z sektora energetycznego. Zarządzanie dużymi ilościami danych to też sektor bardzo konkurencyjny, bo lokalne firmy nie ustępują pola wielkim koncernom.
– Dzisiaj obszarem najbardziej rozwojowym jest oczywiście big data – ocenia Dariusz Baran, country manager Atos Polska. – W Polsce dzisiaj nie ma jeszcze takich rozwiązań, a przynajmniej w takim wymiarze, jakiego oczekują klienci. Klient potrzebuje nowych modeli biznesowych tworzonych w oparciu o rozwiązania big data. Takie możliwości pojawią się lada chwila. Nasza firma już bierze udział w kilku postępowaniach przetargowych, w których wykorzystuje elementy big data, na przykład w rozwiązaniach typu Fraud Management Systems (FMS), którymi interesują się firmy z sektorów telekomunikacyjnego, ubezpieczeniowego oraz bankowego.
Obszar big data będzie coraz bardziej zagospodarowywany, ponieważ na świecie jest coraz więcej urządzeń generujących ogromne zbiory danych, rośnie też potrzeba zarządzania ogromnymi zbiorami danych. W Polsce Atos chce wdrażać rozwiązania, które zostały wypracowane w ramach grupy Atos SE, działającej w 52 krajach na całym świecie. O potencjale rynku big data, w połączeniu z cloud computingiem i bezpieczeństwem cyfrowym, świadczy przeprowadzana obecnie operacja przejęcia przez Atos firmy Bull za 620 mln euro. W efekcie fuzji powstanie największa firma sektora cloud, cyber security i big data w Europie.
+ więcej...Orange Polska razem z inną spółką technologiczną realizuje w Środzie Wielkopolskiej projekt zarządzania siecią wodociągową w modelu Smart City. Nowoczesne technologie, jak przekonuje spółka, mogą ułatwić komunikację, dystrybucję informacji, kontrolę zużycia wody oraz odprowadzania ścieków.
– Z jednej strony informacja staje się coraz bardziej dostępna, z drugiej – ma swoją wartość – przekonuje Maciej Kocięcki, dyrektor rozwoju M2M [machine-to-machine] i partnerstw w Orange Polska. – Idea smart city polega na połączeniu tych elementów, czyli stworzeniu miasta inteligentnego, które próbuje być bardziej przyjazne dla mieszkańców.
Technologia, jak twierdzi Kocięcki, z jednej strony ułatwia życie dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, z drugiej – dzięki oszczędnościom pozwala na finansowanie służące rozwiązywaniu tego rodzaju problemów. Konkretnych rozwiązań jest bardzo dużo.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- Polanka.net 29.00 zł
- SpeedCon 39.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 84.87 zł
- Silvernet PHU SILVER 48.80 zł