Powiększ tekst:
    A
    A
    A
    

Internet Multimedia

CENNIK OPIS FIRMY MAPA ZASIĘGU KONTAKT


Multimedia Polska jest czołowym ogólnopolskim operatorem kablowym i telekomunikacyjnym, dostarczającym usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych. Naszym odbiorcom oferujemy telewizję cyfrową z wideo na żądanie (VoD), szerokopasmowy internet stacjonarny i mobilny, oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Jesteśmy jednym z pierwszych polskich dostawców usługi tripleplay, łączącej telewizję, internet i telefon w jednym pakiecie. Abonenci tripleplay odnoszą korzyści z korzystania z kilku usług w jednym pakiecie, płacąc mniej niż w przypadku poszczególnych usług zakupionych osobno. Abonenci usług pakietowych objęci są także dodatkowymi programami lojalnościowymi i promocjami.

Realizujemy strategię aktywnej konsolidacji, budowy sieci kablowych w nowych rejonach kraju, a także akwizycje sieci innych operatorów. W efekcie na koniec 2017 r. liczba gospodarstw domowych znajdujących się w zasięgu sieci Grupy (HP) wynosiła ok. 1,7 miliona.

Z usług Multimedia Polska korzystało na koniec 2017 r. łącznie ok. 753 tys. klientów, z czego ok. 314 tys. było użytkownikami dwóch usług (spośród telewizji, internetu, telefonu i pozostałych), a ok. 119 tys. to abonenci tripleplay (trzech lub więcej usług łącznie). Na dzień 31 grudnia 2017 r. Multimedia Polska dostarczała ok. 1,75 mln usług.

Spółka jest znana w Polsce jako jeden z operatorów, który jako pierwszy wprowadza na rynek nowe i innowacyjne produkty oraz usługi. Jako jedni z pierwszych w kraju wprowadziliśmy m.in. telewizję cyfrową dla klientów telefonicznych (IPTV), usługi pakietowe triple play, szerokopasmowy dostęp do internetu, cyfrową telewizję kablową w wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem komunikacji zwrotnej, a także wideo na żądanie (VoD), usługę multi-screen, udostępniającą treści wideo na tabletach i smartfonach oraz usługi dodatkowe np. usługę monitoringu on-line. Więcej informacji na temat innowacyjnych rozwiązań wprowadzanych przez Grupę Multimedia Polska dostępnych w zakładce Historia>

Spółka była notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w latach 2006-2011. W 2014 r. Spółka wyemitowała 7-letnie obligacje serii MMP004100520 o łącznej wartości nominalnej ok. 1,04 mld zł. Obligacje są notowane na rynku obligacji Catalyst na platformach GPW i BondSpot.

W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. przychody Grupy wyniosły 678,4 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA 334,9 mln zł. Wyniki za 2017 r. nie obejmują biznesu energetycznego zgodnie ze zaudytowanymi skonsolidowanymi sprawozdaniami finansowymi sporządzonymi wg MSSF.

W ciągu ostatnich 3 lat łączna wartość inwestycji Grupy Multimedia Polska wyniosła ok. 660 mln zł. Pieniądze przeznaczone zostały na zakup i aktywację urządzeń abonenckich, modernizację i rozbudowę sieci, nowe technologie oraz akwizycje i prace badawcze związane z rozszerzeniem portfolio oferowanych usług.

Grupa dysponuje własną, ogólnokrajową siecią szkieletową o długości ponad 20 tys. km, która nie wymaga dodatkowych inwestycji i pozwala oferować wysokiej jakości usługi przy rozsądnym dla klienta poziomie cen. Sieć szkieletowa obejmuje ponad 100 punktów styku z sieciami innych operatorów, m.in. Orange i innych operatorów sieci komórkowych. Infrastruktura należąca do Grupy MMP umożliwia m.in. znaczącą redukcję kosztów transportu sygnału telewizyjnego, pasma internetowego oraz połączeń telefonicznych. Multimedia Polska posiada własne nowoczesne sieci dostępowe (w tym światłowodowe) w ok. 200 miastach Polski, głównie w środkowej, północno-zachodniej i południowej części kraju. Grupa w obecnym kształcie powstała poprzez aktywnie zarządzany proces budowy własnych sieci kablowych, jak i przejęcia innych operatorów kablowych i telekomunikacyjnych, oraz poprzez innowacyjne podejście do rozszerzania modelu biznesowego.


Grupa MMP dziś to:

ponad 25 lat doświadczenia na rynku telekomunikacyjnym
753 tysiące abonentów
ponad 80 biur obsługi klienta
kompleksowa ogólnopolska oferta usług telekomunikacyjnych

... więcej




Zapytaj o ofertę poprzez formularz









Ochrona danych: Powierzone nam dane są przetwarzane przez serwis Dostawcy Internetu, wyłącznie w celu informowania Operatorów współpracujących z serwisem o zapotrzebowaniu na usługi dostępu do sieci Internet oraz marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług. Podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Powierzone nam dane są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Zobacz pozostałych operatorów z okolicy:

Giżycko - INM Sp. z o.o.
Chorzów - Graficom
Miedziana Góra - E-Punkt System Informatyczne
Warszawa - UPC internet - telewizja - telefon
Warszawa - Filiago internet satelitarny
Internet 500 mb/s - Światłowód UPC
Warszawa - Skyconnect
Poznań - Internet INEA 1000 Mb/s
Wałcz - Dainet
Poznań - INEA S.A.


Aktualności

15.01.2021 |

Pakiet 60 minut lub SMS-ów dla klientów indywidualnych T-Mobile

Godziny odmierzano już w starożytnym Egipcie. I choć dzisiaj nie musimy mieć w domu klepsydry, aby kontrolować upływ czasu, niezmiennie stajemy przed dylematem – jak zagospodarować cenne minuty w wartościowy sposób?

Dla wielu osób oczywistym wyborem będzie kontakt z bliskimi.

Dlatego udostępniamy naszym klientom nowy bonus – 60 minut wymiennych na SMS-y.

Będzie go można odebrać od 15 do 17 stycznia w aplikacji „Mój T‑Mobile” lub poprzez SMS.

+ więcej...
15.01.2021 |

Duże firmy i instytucje wybierają usługi cyberbezpieczeństwa od Orange. Dwukrotny wzrost liczby klientów w 2020 roku

Już tysiąc klientów biznesowych korzysta ze specjalistycznych usług cyberbezpieczeństwa Orange Polska opartych o całodobowy SOC, czyli Security Operations Center.

To duże firmy i instytucje – wśród nich największe polskie banki i spółki akcyjne, firmy ubezpieczeniowe, ale także uczelnie wyższe, gminy i instytucje publiczne.

W 2020 roku firma odnotowała rekordowe zainteresowanie tymi usługami – liczba klientów podwoiła się.

– Wzrost świadomości cyberzagrożeń powoduje, że firmy czują potrzebę zabezpieczania się przed nimi. Nasze usługi cyberbezpieczeństwa od ponad 8 lat zapewniają przedsiębiorcom bezpieczne prowadzenie biznesu. Zaufanie klientów i rozwój nowych usług umacniają naszą pozycję lidera w tej dziedzinie – mówi Bożena Leśniewska, wiceprezeska Zarządu Orange Polska.

+ więcej...
15.01.2021 |

Inteligentne uprawy dzięki współpracy eAgronom i T-Mobile Polska

Na przełomie tego roku rozpoczęła się realizacja pierwszego w Polsce komercyjnego projektu z obszaru e-rolnictwa z wykorzystaniem technologii Narrowband-IoT. eAgronom, spółka specjalizująca się w tworzeniu cyfrowych rozwiązań wspierających pracę gospodarstw rolnych, dostarczyła swoim klientom pierwsze czujniki pozwalające kontrolować stan upraw oraz dostarczające dane niezbędne do optymalizacji produkcji.

Urządzenia działają w oparciu o ogólnopolską sieć internetu rzeczy NB-IoT od T‑Mobile Polska.

Producenci rolni korzystający z rozwiązania powstałego dzięki współpracy eAgronom oraz T‑Mobile Polska zyskują stały dostęp do danych dotyczących wilgotności, temperatury gleby i powietrza na polu.

+ więcej...
13.01.2021 |

Plus wprowadza nowe plany abonamentowe przeznaczone dla 5G

Wraz z rozwojem najszybszej i największej zasięgowo sieci 5G w Polsce, Plus wprowadza nowe oferty internetowo-głosowe oraz czysto internetowe – zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm.

Dzięki nowym taryfom i dużym pakietom danych klienci będą mogli w komfortowy sposób korzystać z najnowocześniejszego internetu w technologii 5G od Plusa.

W 2021 roku sieć 5G Plusa będzie powszechnie dostępna i nie będzie już wyłącznie nowinką technologiczną.

Coraz większa liczba osób w zasięgu, a także szerokie portfolio urządzeń 5G powoduje, że sieć piątej generacji stanie się standardem i codziennością.

+ więcej...
12.01.2021 |

Polskie małe i średnie firmy toczą w sieci nierówną walkę z globalnymi gigantami. Potrzebne są nowe regulacje rynku

– Pandemia zmieniła polski rynek e-commerce pod względem wartości, która teraz jest szacowana na ok. 100 mld zł, jak i wielkości, ponieważ do końca roku powstało prawie 11 tys. nowych sklepów internetowych – wskazuje prezes Izby Gospodarki Elektronicznej Patrycja Sass-Staniszewska.

Wiele firm – głównie małych i średnich – musiało przenieść się z dnia na dzień do internetu, żeby przetrwać pandemię i lockdown.

E-commerce to dla nich ogromna szansa, ale też wiele wyzwań, związanych chociażby z konkurencją z globalnymi gigantami sprzedażowymi, które często stosują nieuczciwe praktyki, by utrzymać niskie ceny i wysoką sprzedaż.

Z danych Gemiusa dla e-Izby wynika, że zakupy w internecie robi już 73 proc. polskich internautów, co oznacza rekordowy wzrost o 11 pkt proc. względem ubiegłego roku.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 16 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 16 Mb/s
xDSL - łącze 512 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 45 Mb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij