Podział operatorów
na województwa
Reklama - Kampanie Google Adwords
|
Kampanie reklamowe w Google AdWords
Dlaczego warto?
Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania oddziałują na właściwe osoby (te, które szukają Państwa produktu lub usługi) i we właściwym czasie (podczas poszukiwania produktu lub usługi). Przekaz może być kierowany do wybranej lokalizacji geograficznej. Z wyszukiwarki Google korzysta 85% internautów w Polsce – prawie 14 milionów osób.
Jak to działa?
Link sponsorowany to krótki tekst, który zawiera odnośnik do strony www reklamodawcy i krótki opis usługi. Linki są wyświetlane po wpisaniu w okno wyszukiwania wybranego przez reklamodawcę słowa kluczowego np. reklama biura podróży będzie wyświetlana po wpisaniu w Google takich słów jak „najlepszy internet”, „internet + miejscowość”, „internet bezprzewodowy, kablowy” itp.
Koszty
W Google Adwords płaci się za kliknięcia, nie za wyświetlenia reklamy. Zatem ponosimy koszt dotarcia tylko do tych osób, które zainteresowała nasza reklama. Taka reklama jest bardzo elastyczna. Można samodzielnie określić wielkość wydatków, można zawiesić wyświetlanie reklam (np. na czas niskiego sezonu lub urlopu) i nie ponosić kosztów w tym okresie. Łatwo też mierzyć zwrot z inwestycji, czyli sprawdzać czy reklama przynosi nam korzyści.
Linki sponsorowane na stronach z treścią (reklama kontekstowa)
Oprócz wyników wyszukiwania linki sponsorowane oraz reklamy graficzne można także zamieszczać w tysiącach serwisów internetowych współpracujących z Google. Przeczytaj więcej o reklamie kontekstowej.
Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 35.67 zł
- Batex WI-LAN 59.90 zł
- Graficom 14.90 zł