Reklama - Kampanie Google Adwords

 

dostawcy internetu
   Reklama graficzna
   Wpisy reklamowe
   Wizytówka
   Informacje prasowe
   Reklama Google Adwords
   Jak zamówić

Kampanie reklamowe w Google AdWords

Dlaczego warto?
Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania oddziałują na właściwe osoby (te, które szukają Państwa produktu lub usługi) i we właściwym czasie (podczas poszukiwania produktu lub usługi). Przekaz może być kierowany do wybranej lokalizacji geograficznej. Z wyszukiwarki Google korzysta 85% internautów w Polsce – prawie 14 milionów osób.

Jak to działa?
Link sponsorowany to krótki tekst, który zawiera odnośnik do strony www reklamodawcy i krótki opis usługi. Linki są wyświetlane po wpisaniu w okno wyszukiwania wybranego przez reklamodawcę słowa kluczowego np. reklama biura podróży będzie wyświetlana po wpisaniu w Google takich słów jak „najlepszy internet”, „internet + miejscowość”, „internet bezprzewodowy, kablowy” itp.

Koszty
W Google Adwords płaci się za kliknięcia, nie za wyświetlenia reklamy. Zatem ponosimy koszt dotarcia tylko do tych osób, które zainteresowała nasza reklama. Taka reklama jest bardzo elastyczna. Można samodzielnie określić wielkość wydatków, można zawiesić wyświetlanie reklam (np. na czas niskiego sezonu lub urlopu) i nie ponosić kosztów w tym okresie. Łatwo też mierzyć zwrot z inwestycji, czyli sprawdzać czy reklama przynosi nam korzyści.

Linki sponsorowane na stronach z treścią (reklama kontekstowa)
Oprócz wyników wyszukiwania linki sponsorowane oraz reklamy graficzne można także zamieszczać w tysiącach serwisów internetowych współpracujących z Google. Przeczytaj więcej o reklamie kontekstowej.

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 99 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 3 Mb/s
xDSL - łącze 80 Mb/s :

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 640 kb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij