Powiększ tekst:
    A
    A
    A
    

Internet Multimedia

CENNIK OPIS FIRMY MAPA ZASIĘGU KONTAKT


Multimedia Polska jest czołowym ogólnopolskim operatorem kablowym i telekomunikacyjnym, dostarczającym usługi dla klientów indywidualnych i biznesowych. Naszym odbiorcom oferujemy telewizję cyfrową z wideo na żądanie (VoD), szerokopasmowy internet stacjonarny i mobilny, oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Jesteśmy jednym z pierwszych polskich dostawców usługi tripleplay, łączącej telewizję, internet i telefon w jednym pakiecie. Abonenci tripleplay odnoszą korzyści z korzystania z kilku usług w jednym pakiecie, płacąc mniej niż w przypadku poszczególnych usług zakupionych osobno. Abonenci usług pakietowych objęci są także dodatkowymi programami lojalnościowymi i promocjami.

Realizujemy strategię aktywnej konsolidacji, budowy sieci kablowych w nowych rejonach kraju, a także akwizycje sieci innych operatorów. W efekcie na koniec 2017 r. liczba gospodarstw domowych znajdujących się w zasięgu sieci Grupy (HP) wynosiła ok. 1,7 miliona.

Z usług Multimedia Polska korzystało na koniec 2017 r. łącznie ok. 753 tys. klientów, z czego ok. 314 tys. było użytkownikami dwóch usług (spośród telewizji, internetu, telefonu i pozostałych), a ok. 119 tys. to abonenci tripleplay (trzech lub więcej usług łącznie). Na dzień 31 grudnia 2017 r. Multimedia Polska dostarczała ok. 1,75 mln usług.

Spółka jest znana w Polsce jako jeden z operatorów, który jako pierwszy wprowadza na rynek nowe i innowacyjne produkty oraz usługi. Jako jedni z pierwszych w kraju wprowadziliśmy m.in. telewizję cyfrową dla klientów telefonicznych (IPTV), usługi pakietowe triple play, szerokopasmowy dostęp do internetu, cyfrową telewizję kablową w wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem komunikacji zwrotnej, a także wideo na żądanie (VoD), usługę multi-screen, udostępniającą treści wideo na tabletach i smartfonach oraz usługi dodatkowe np. usługę monitoringu on-line. Więcej informacji na temat innowacyjnych rozwiązań wprowadzanych przez Grupę Multimedia Polska dostępnych w zakładce Historia>

Spółka była notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w latach 2006-2011. W 2014 r. Spółka wyemitowała 7-letnie obligacje serii MMP004100520 o łącznej wartości nominalnej ok. 1,04 mld zł. Obligacje są notowane na rynku obligacji Catalyst na platformach GPW i BondSpot.

W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. przychody Grupy wyniosły 678,4 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA 334,9 mln zł. Wyniki za 2017 r. nie obejmują biznesu energetycznego zgodnie ze zaudytowanymi skonsolidowanymi sprawozdaniami finansowymi sporządzonymi wg MSSF.

W ciągu ostatnich 3 lat łączna wartość inwestycji Grupy Multimedia Polska wyniosła ok. 660 mln zł. Pieniądze przeznaczone zostały na zakup i aktywację urządzeń abonenckich, modernizację i rozbudowę sieci, nowe technologie oraz akwizycje i prace badawcze związane z rozszerzeniem portfolio oferowanych usług.

Grupa dysponuje własną, ogólnokrajową siecią szkieletową o długości ponad 20 tys. km, która nie wymaga dodatkowych inwestycji i pozwala oferować wysokiej jakości usługi przy rozsądnym dla klienta poziomie cen. Sieć szkieletowa obejmuje ponad 100 punktów styku z sieciami innych operatorów, m.in. Orange i innych operatorów sieci komórkowych. Infrastruktura należąca do Grupy MMP umożliwia m.in. znaczącą redukcję kosztów transportu sygnału telewizyjnego, pasma internetowego oraz połączeń telefonicznych. Multimedia Polska posiada własne nowoczesne sieci dostępowe (w tym światłowodowe) w ok. 200 miastach Polski, głównie w środkowej, północno-zachodniej i południowej części kraju. Grupa w obecnym kształcie powstała poprzez aktywnie zarządzany proces budowy własnych sieci kablowych, jak i przejęcia innych operatorów kablowych i telekomunikacyjnych, oraz poprzez innowacyjne podejście do rozszerzania modelu biznesowego.


Grupa MMP dziś to:

ponad 25 lat doświadczenia na rynku telekomunikacyjnym
753 tysiące abonentów
ponad 80 biur obsługi klienta
kompleksowa ogólnopolska oferta usług telekomunikacyjnych

... więcej




Zapytaj o ofertę poprzez formularz









Ochrona danych: Powierzone nam dane są przetwarzane przez serwis Dostawcy Internetu, wyłącznie w celu informowania Operatorów współpracujących z serwisem o zapotrzebowaniu na usługi dostępu do sieci Internet oraz marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług. Podanie danych jest dobrowolne. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Powierzone nam dane są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Zobacz pozostałych operatorów z okolicy:

Giżycko - INM Sp. z o.o.
Chorzów - Graficom
Łódź - TOYA
Warszawa - UPC internet - telewizja - telefon
Internet 500 mb/s - Światłowód UPC
Siemianowice Śląskie - MMJ
Warszawa - Skyconnect
Poznań - Internet INEA 1000 Mb/s
Wałcz - Dainet
Poznań - INEA S.A.


Aktualności

02.04.2020 |

OPPO A31 w ofercie T‑Mobile dla klientów indywidualnych i biznesu

T‑Mobile rozszerza ofertę o smartfony marki OPPO. Model A31, otwierający tegoroczne portfolio marki, będzie dostępny zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Zainteresowani użytkownicy mogą nabyć go już od 2 kwietnia w ramach umów abonamentowych. Operator planuje również sukcesywnie rozszerzać swoją ofertę o kolejne telefony OPPO.

Smartfon OPPO A31 to model dla osób, które doceniają walory estetyczne smartfonów, jak również szukają telefonów w przystępnej cenie.

To najnowsze urządzenie w portfolio OPPO oferuje 6,5-calowy wyświetlacz LCD o rozdzielczości HD+ 1600x720 pikseli i ośmiordzeniowy procesor MediaTek Helio P35, który wspiera 4 GB pamięci RAM oraz 64 GB pamięci wewnętrznej (może zostać rozszerzony o kartę pamięci microSD nawet do 256 GB). 

+ więcej...
02.04.2020 |

Darmowe 10 GB dla klientów Cyfrowego Polsatu w ramach akcji #zostańwdomu

Cyfrowy Polsat przygotował w ramach społecznej akcji #zostańwdomu kolejne udogodnienie – bezpłatny pakiet 10 GB dla klientów korzystających z wybranych ofert internetowych.

Klienci z jeszcze większym zapotrzebowaniem na transfer danych mogą skorzystać z dodatkowego pakietu 20 GB w cenie 10 zł.

Bezpłatny pakiet 10 GB Bezpłatny pakiet 10 GB mogą włączyć klienci korzystający z taryf: Cyfrowy Polsat Internet LTE, POWER LTE 2.0 oraz Plan Zero.

Pakiet dostępny jest przez jeden pełny okres rozliczeniowy i można z niego skorzystać tylko raz. Oferta dostępna jest od 31 marca do końca kwietnia br.

+ więcej...
02.04.2020 |

Kolejne ułatwienia na czas w domu. Więcej GB i telewizji dla klientów Orange

Orange Polska przygotował kolejne propozycje dla swoich klientów, które ułatwią im czas spędzony w domu, zdalną naukę i pracę.

Klienci mobilnych usług głosowych Orange w kwietniu będą mogli skorzystać z kolejnego darmowego pakietu 10 GB danych. Do 14 kwietnia będzie też można oglądać dodatkowe kanały odkodowane w Orange TV. 

Klienci mobilnych usług głosowych od Orange będą mogli po raz kolejny korzystać z darmowych 10 GB danych, tym razem przez cały kwiecień.

Mogą go aktywować od dziś, wysyłając SMS o treści 10GB na numer 80820. Tak jak poprzednio, dodatkowe gigabajty są do wykorzystania tylko na terenie Polski. 

+ więcej...
02.04.2020 |

#zostanwdomu i ciesz się kanałami udostępnionymi bez dodatkowych opłat w UPC Polska

W ciągu najbliższych tygodni abonenci telewizyjnych pakietów Start, Start HD i Select w UPC Polska mogą korzystać z 17 dodatkowych kanałów udostępnionych w ramach otwartych okien, wydłużonych w ramach programu #dzialamyztroska.

Podczas #zostanwdomu warto pozostawać na bieżąco z najświeższymi informacjami – dla abonentów pakietów Start oraz Start HD stanie się to łatwe dzięki udostępnieniu kanałów TVN24 i TVN24 BiS.

Fanów sportu posiadających pakiet Select z pewnością ucieszy informacja o otwartym oknie obejmującym kanał Golf Channel.

Otwarte okna na wszystkie wymienione kanały potrwają do 14 kwietnia. 

+ więcej...
02.04.2020 |

T‑Mobile zapewnia studentom bezpłatny dostęp do platform e-learningowych

Od 1 kwietnia korzystanie z platform e-learningowych szkół wyższych nie będzie zużywało pakietów danych klientów T‑Mobile.

Zgodnie z decyzją T‑Mobile korzystanie z platform e-learningowych, należących do ponad 30 uczelni wyższych w Polsce, zostało objęte opcją „zero rating”, co oznacza, że korzystanie z tych platform nie zużywa pakietu danych użytkownika.

Kolejne uczelnie zostaną objęte tym rozwiązaniem wkrótce.

T‑Mobile zdecydował o wprowadzeniu rozwiązania w najprostszej i najbardziej przyjaznej klientowi formie. Klienci nie muszą nic uruchamiać, zgłaszać, ani potwierdzać faktu bycia studentami, doktorantami lub pracownikami uczelni. Mechanizm został automatycznie włączony dla wszystkich.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 200 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 4,5 Mb/s
xDSL - łącze 150 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 15  Mb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij