Wiadomości

Loading


22.03.2019 | Poczta Polska: Direct Mail to skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego

Poczta Polska ma specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą zainteresować swoimi usługami określone grupy docelowe. Direct Mail nadal z powodzeniem jest wykorzystywany przez największych graczy na rynku cyfrowym.

Jeśli przedsiębiorca, chce ze swoją ofertą dotrzeć do określonej grupy docelowej np. osób młodych lub emerytów, to dzięki usłudze Direct Mail Poczta Polska jest w stanie określić, w jakiej dzielnicy miasta, czy w jakim regionie ich znajdzie. Co więcej, Poczta Polska gotowa jest zrealizować określone zamówienie na wszystkich etapach procesu – od kreacji, profilowania odbiorców, poprzez przez druk aż po dystrybucję. Dzięki współpracy z doświadczonymi partnerami biznesowymi Poczta Polska może przygotować projekt i wyprodukować materiały reklamowe, które następnie zostaną doręczone poprzez MAILING Profilowany w dowolnym miejscu na terenie całego kraju.

Skuteczna reklama w czasach spamu

Duża część działań marketingowych przeprowadzanych jest on-line. W efekcie internet przeładowany jest reklamą, która przestaje działać. Skrzynki mailowe zasypywane są materiałami reklamowymi, a ich właściciele instalują zaawansowane programy zabezpieczające przed ich „zaśmiecaniem”.

Dlatego w Europie wciąż popularna jest reklama papierowa i na głowę jednego mieszkańca przypada średnio rocznie około 120 adresowanych przesyłek reklamowych. W Polsce rocznie takich przesyłek reklamowych jest około 10 na jednego mieszkańca.

Poczta Polska ma w swojej ofercie szereg usług, które mogą być wykorzystywane przez klientów jako kanał komunikacji reklamowej. Chodzi m.in. o przesyłki marketingowe (te w pełni adresowane) uważane za najskuteczniejszą formę marketingu bezpośredniego, umożliwiającą nawiązanie i podtrzymywanie relacji z konkretnymi odbiorcami na terenie kraju i np. reklamę produktową (potocznie na rynku nazywaną „samplingiem”), czyli wydawanie klientom materiałów reklamowych i próbek towarów w placówkach pocztowych.

W 2015 roku Poczta Polska uruchomiła specjalny Portal Centrum Direct Mail. Za jego  pośrednictwem klienci biznesowi, którzy chcą dotrzeć do grupy odbiorców na określonym obszarze, mogą  skorzystać ze stworzonego w tym celu Kreatora Kampanii Zasięgowej. Narzędzie to pozwala na zaprojektowanie całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem druków bezadresowych bez wychodzenia z domu czy biura.

źródło: Poczta Polska

Kliknij aby powiększyć



22.03.2019 | Koniec awarii w Virgin Mobile

Awaria, która miała miejsce wczoraj w nocy i przez większą część dnia została usunięta, a klienci mogą już korzystać z usług.

Jednocześnie każdy klient dotknięty skutkami awarii otrzyma od sieci przeprosinowy prezent.

Pragniemy przeprosić wszystkich naszych klientów, którzy w dniu dzisiejszym pozbawieni byli dostępu do naszych usług.

Była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. 

+ więcej...
21.03.2019 | Virgin Mobile wprowadza ofertę internetu mobilnego

W ofercie Virgin Mobile pojawia się zupełnie nowy produkt, VIRGIN NET.

Dostępny w dwóch opcjach abonamentowych oferuje 60 lub 120 gigabajtów danych, co miesiąc.

VIRGIN NET to oferta internetu mobilnego w opcji abonamentowej, gdzie klienci mają do wyboru dwa pakiety, 60 GB lub 120 GB do wykorzystania w ciągu miesiąca.

+ więcej...
21.03.2019 | Ponad połowa europejskich firm ucierpiała w wyniku co najmniej jednego cyberataku na przestrzeni minionych 24 miesięcy

Rosnąca złożoność infrastruktury IT firm oraz nieustannie ewoluujący krajobraz zagrożeń sprawiają, że osobom decyzyjnym związanym z IT coraz trudniej zabezpieczyć swoje organizacje przed cyberatakami - ponad połowa firm z Europy (54%) doświadczyła w ciągu minionych 24 miesięcy co najmniej jednego cyberataku, który spowodował zakłócenie procesów biznesowych.

Warto również zauważyć, że 20% osób decyzyjnych związanych z IT twierdzi, że cyberprzestępcy nie pozostawili żadnej wskazówki odnośnie swojej tożsamości w ostatnim cyberataku na ich organizację, co po raz kolejny pokazuje, jak trudne zadanie mają osoby zajmujące się badaniem incydentów IT.

Te i inne ustalenia zostały zawarte w najnowszym badaniu firmy Kaspersky Lab, które mierzy nastroje wśród organizacji europejskich z punktu widzenia cyberbezpieczeństwa.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 99 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 100 Mb/s
xDSL - łącze 2 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 6 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 8 Mb/s:
GSM - łącze 7,2 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij