Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Operator zajął pierwsze miejsce wśród polskich telekomów pod względem tworzenia pozytywnych doświadczeń oferowanych klientom. Taki wynik przedstawia najnowszy raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?” przygotowany i opublikowany przez KPMG.
Do customer experience zalicza się szereg działań mających na celu zbudowanie najlepszej obsługi klienta, ale również usprawnienia procesu zakupowego czy dostosowania produktów. W badaniu, którego wyniki znalazły się w raporcie konsumenci oceniali najlepsze doświadczenia w oparciu o sześć filarów Customer Experience, którymi są: Wiarygodność, Rozwiązywanie Problemów, Oczekiwania, Czas i Wysiłek, Personalizacja i Empatia. W Polsce badani oceniali marki z 9 branż obecnych na rynku, tj. Spożywczy handel detaliczny, Gastronomia, Turystyka, Czas wolny i rozrywka, Logistyka, Spożywczy handel detaliczny, Usługi finansowe, Dostawcy energii elektrycznej/gazu oraz Telekomunikacja. I to właśnie w tej ostatniej kategorii Virgin Mobile zajął pierwsze miejsce wśród telekomów działających na polskim rynku.
Raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?” powstał on w oparciu o metodę badawczą CAWI (ang. Computer-Assisterd Web Interview) na reprezentatywnej próbie ponad 5000 polskich konsumentów. Badanie to zostało zrealizowane według tej samej metodologii, która jest wykorzystywana do badań przez KPMG Nunwood w 20 innych krajach.
Na podstawie tego badania powstała również lista TOP 100 marek, które w ocenie konsumentów oferują najlepsze doświadczenia. W tym zestawieniu Virgin Mobile zajął wysokie, jedenaste miejsce.
W Virgin Mobile starannie obserwujemy jakie trendy panują na rynku, co w zachowaniach konsumentów przynosi cyfryzacja oraz jakie szanse dają wciąż rozwijające się nowe technologie. To wszystko wraz z przemyślanymi działaniami, prostą ofertą oraz dobrą obsługą klienta sprawia, że możemy konkurować z największymi firmami na rynku, a w kategorii telekomów znacząco ją wyprzedzamy. Największą wartością tego badania jest fakt, że to właśnie klienci doceniają te działania. Tak rewelacyjny wynik jeszcze bardziej mobilizuje nas do ciężkiej pracy i wyznaczania sobie kolejnych wyzwań w obszarze customer expierience. - mówi Grażyna Piotrowska – Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.
To kolejny raz, kiedy Virgin Mobile zajmuje czołowe miejsce w badaniu przeprowadzonym przez KPMG. W poprzednich edycjach również zajmował czołowe miejsce w kategorii telekomów powiększając z roku na rok swoją pozycję w rankingu.
Sprawdź Virgin Mobile - 5 powodów, aby wybrać Virgin
źródło: Virgin Mobile
Netia przygotowała dla abonentów Telewizji Osobistej wiele nowości, w tym trzy nowe kanały, zimowe okno otwarte oraz serial „Magnum: Detektyw z Hawajów” w Netia VOD.
Od 1 lutego br. w ofercie Telewizji Osobistej dostępne będą nowe kanały.
Przez najbliższy miesiąc, od 31.01-03.03.2019r., w ramach tzw. okna otwartego klienci Telewizji Osobistej w Netii będą mogli bez dodatkowych opłat oglądać aż siedem kanałów telewizyjnych.
+ więcej...Szanowni Państwo,
Informujemy, że dziś, 31.01.2019 r. w godzinach porannych miał miejsce pożar hal magazynowych w warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiały także zlokalizowane tam budynki T‑Mobile Polska.
Żaden pracownik firmy nie ucierpiał w wyniku zdarzenia.
W konsekwencji incydentu brak jest obecnie możliwości kontaktu z call center T‑Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy.
+ więcej...Aby pomóc rodzicom zapewnić swoim dzieciom odpowiednią ochronę w internecie, niezależna instytucja AV-TEST poddała ocenie rozwiązania stworzone z myślą o bezpieczeństwie dzieci online - przyznając aplikacji Kaspersky Safe Kids trzy certyfikaty "APPROVED".
Młodsze dzieci spędzają coraz więcej czasu online, wobec czego wielu rodziców boryka się z problemem ich ochrony przed licznymi zagrożeniami.
Dziecko może m.in. trafić na nieodpowiednie treści online, paść ofiarą cybernękania lub nieświadome ujawnić prywatne dane.
Obecnie ponad połowa dzieci w wieku od sześciu do dziewięciu lat korzysta z internetu każdego dnia, a jeden na trzech rodziców twierdzi, że nie jest w stanie kontrolować, co dzieci oglądają online.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- PPCom Piotr Pieczara 40.00 zł
- AS MEDIA 20.00 zł
- Spółdzielnia Telekomunikacyjna WIST 80.65 zł