Wiadomości

Loading


04.02.2019 | Virgin Mobile z najlepszym customer experience wśród polskich telekomów

Operator zajął pierwsze miejsce wśród polskich telekomów pod względem tworzenia pozytywnych doświadczeń oferowanych klientom. Taki wynik przedstawia najnowszy raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?” przygotowany i opublikowany przez KPMG.

Do customer experience zalicza się szereg działań mających na celu zbudowanie najlepszej obsługi klienta, ale również usprawnienia procesu zakupowego czy dostosowania produktów. W badaniu, którego wyniki znalazły się w raporcie konsumenci oceniali najlepsze doświadczenia w oparciu o sześć filarów Customer Experience, którymi są: Wiarygodność, Rozwiązywanie Problemów, Oczekiwania, Czas i Wysiłek, Personalizacja i Empatia. W Polsce badani oceniali marki z 9 branż obecnych na rynku, tj. Spożywczy handel detaliczny, Gastronomia, Turystyka, Czas wolny i rozrywka, Logistyka, Spożywczy handel detaliczny, Usługi finansowe, Dostawcy energii elektrycznej/gazu oraz Telekomunikacja. I to właśnie w tej ostatniej kategorii Virgin Mobile zajął pierwsze miejsce wśród telekomów działających na polskim rynku.

Raport „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”  powstał on w oparciu o metodę badawczą CAWI (ang. Computer-Assisterd Web Interview) na reprezentatywnej próbie ponad 5000 polskich konsumentów. Badanie to zostało zrealizowane według tej samej metodologii, która jest wykorzystywana do badań przez KPMG Nunwood w 20 innych krajach.

Na podstawie tego badania powstała również lista TOP 100 marek, które w ocenie konsumentów oferują najlepsze doświadczenia. W tym zestawieniu Virgin Mobile zajął wysokie, jedenaste miejsce.

W Virgin Mobile starannie obserwujemy jakie trendy panują na rynku, co w zachowaniach konsumentów przynosi cyfryzacja oraz jakie szanse dają wciąż rozwijające się nowe technologie. To wszystko wraz z przemyślanymi działaniami, prostą ofertą oraz dobrą obsługą klienta sprawia, że możemy konkurować z największymi firmami na rynku, a w kategorii telekomów znacząco ją wyprzedzamy. Największą wartością tego badania jest fakt, że to właśnie klienci doceniają te działania. Tak rewelacyjny wynik jeszcze bardziej mobilizuje nas do ciężkiej pracy i wyznaczania sobie kolejnych wyzwań w obszarze customer expierience. -  mówi Grażyna Piotrowska – Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.

To kolejny raz, kiedy Virgin Mobile zajmuje czołowe miejsce w badaniu przeprowadzonym przez KPMG. W poprzednich edycjach również zajmował czołowe miejsce w kategorii telekomów powiększając z roku na rok swoją pozycję w rankingu.

Sprawdź Virgin Mobile - 5 powodów, aby wybrać Virgin

źródło: Virgin Mobile

Kliknij aby powiększyć



01.02.2019 | ZIMOWE NOWOŚCI W TELEWIZJI OSOBISTEJ NETII

Netia przygotowała dla abonentów Telewizji Osobistej wiele nowości, w tym trzy nowe kanały, zimowe okno otwarte oraz serial „Magnum: Detektyw z Hawajów” w Netia VOD.

Od 1 lutego br. w ofercie Telewizji Osobistej dostępne będą nowe kanały. 

Przez najbliższy miesiąc, od 31.01-03.03.2019r., w ramach tzw. okna otwartego klienci Telewizji Osobistej w Netii będą mogli bez dodatkowych opłat oglądać aż siedem kanałów telewizyjnych.

+ więcej...
01.02.2019 | Oświadczenia o utrudnieniach w T‑Mobile Polska

Szanowni Państwo,

Informujemy, że dziś, 31.01.2019 r. w godzinach porannych miał miejsce pożar hal magazynowych w warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiały także zlokalizowane tam budynki T‑Mobile Polska.

Żaden pracownik firmy nie ucierpiał w wyniku zdarzenia.

W konsekwencji incydentu brak jest obecnie możliwości kontaktu z call center T‑Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy. 

+ więcej...
01.02.2019 | Uwodzenie dzieci przez internet, pornografia oraz cybernękanie: według testu AV-TEST rozwiązanie Kaspersky Safe Kids przewyższa konkurencję pod względem ochrony dzieci przed zagrożeniami online

Aby pomóc rodzicom zapewnić swoim dzieciom odpowiednią ochronę w internecie, niezależna instytucja AV-TEST poddała ocenie rozwiązania stworzone z myślą o bezpieczeństwie dzieci online - przyznając aplikacji Kaspersky Safe Kids trzy certyfikaty "APPROVED".

Młodsze dzieci spędzają coraz więcej czasu online, wobec czego wielu rodziców boryka się z problemem ich ochrony przed licznymi zagrożeniami.

Dziecko może m.in. trafić na nieodpowiednie treści online, paść ofiarą cybernękania lub nieświadome ujawnić prywatne dane.

Obecnie ponad połowa dzieci w wieku od sześciu do dziewięciu lat korzysta z internetu każdego dnia, a jeden na trzech rodziców twierdzi, że nie jest w stanie kontrolować, co dzieci oglądają online.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 99 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 400 kb/s
xDSL - łącze 15  Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 4 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 15  Mb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij