Wiadomości

Loading


29.01.2019 | Smartfony bez abonamentu i na raty 0% - nowa oferta T‑Mobile już dostępna

28 stycznia 2019 r. T‑Mobile uruchamiło sprzedaż urządzeń bez abonamentu i na raty 0%. Nową ofertę wspiera szerokozasięgowa kampania reklamowa.

Najczęstszym powodem dla którego decydujemy się na zakup smartfonu jest pojawienie się na rynku nowego modelu albo uszkodzenie aktualnie używanego telefonu.  Katalog dostępnych na rynku urządzeń jest ogromny, warto więc dokonać zakupu tam, gdzie możemy liczyć nie tylko na dobrą  ofertę ale i wsparcie ekspertów. Decydując się na zakup telefonu w T‑Mobile klienci otrzymują gwarancję że urządzenie pochodzi ze sprawdzonego źródła, mogą liczyć na fachową pomoc konsultantów, a w przypadku uszkodzenia smartfonu pomocna będzie elektroniczna faktura, która umożliwia naprawę uszkodzonego telefonu bez okazywania papierowej dokumentacji. W asortymencie operatora dostępne są telefony największych producentów: Samsunga, Huawei, Sony, Motoroli i Nokii. Po raz pierwszy w ofercie operatora pojawił się także telewizor Samsung, który dostępny będzie w wybranych punktach sprzedaży.

W pełnej cenie lub na raty

T‑Mobile, wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, oferuje  dwie formy płatności za  smartfon:

Płatność jednorazową. Zakupu tą ścieżką można dokonać w sklepach własnych, Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i poprzez stronę internetową operatora.

Sprzedaż na raty 0%. Rozwiązanie to dostępne jest dla klientów prywatnych. Płatność za telefon rozłożona jest na 10 lub 20 równych rat. Zakupu można dokonać w stacjonarnej sieci sprzedaży. Oferta ratalna jest realizowana przez T‑Mobile, bez pośrednictwa instytucji bankowych. Dla posiadających umowę abonamentową w  T-Mobile oznaczać to będzie po prostu dopisanie kwoty raty do bieżącego rachunku.

Klienci   spoza sieci T‑Mobile, zobowiązani będą do zapłaty czterech (w przypadku płatności w 20 ratach) lub dwóch (w przypadku płatności w  10 ratach) rat podczas podpisania umowy. Kolejne raty płatne będą  od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy i zostanie ich odpowiednio 16 lub 8.

Lista urządzeń dostępnych w ofercie bez abonamentu:

Smartfoneria bez abonamentu

Komunikację oferty wspierać będzie kampania „SMARTFONERIA BEZ ABONAMENTU”. Przygotowane na jej potrzeby spoty reklamowe z Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz  Nokią 5.1 Plus   podkreślają, że  dzięki swej wiedzy i doświadczeniu - pracownicy sklepów T‑Mobile kompetentnie wesprą klienta w wyborze odpowiedniego modelu telefonu. W spocie pojawia się  znana z poprzednich kampanii operatora – Dorota Wellman. Kampania obejmie ogólnopolskie media – radio, telewizję, Internet oraz outdoor.

Hot oferta od T‑Mobile!

Dodatkowo T‑Mobile przygotował dwa spoty produktowe, promujące oferty abonamentowe z telefonem. W swojej Hot ofercie T‑Mobile proponuje

Huawei P smart 2019 z funkcją odblokowywania twarzą za 1 zł w abonamencie  80 zł/mies. oraz bestseller -  Huawei P20 z pamięcią wewnętrzną 64 GB i inteligentnym aparatem, idealnym do zdjęć w ruchu za 1 zł w abonamencie 130 zł/mies.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją FCBBridge2Fun. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VML.  Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Sprawdź T‑Mobile - INTERNET MOBILNY ZA 19 ZŁ MIESIĘCZNIE

źródło: T‑Mobile

Kliknij aby powiększyć



29.01.2019 | UPC najbardziej rekomendowanym operatorem na polskim rynku w 2018 roku

UPC Polska, wiodący dostawca internetu i cyfrowej rozrywki, był najbardziej polecanym przez klientów operatorem w Polsce w 2018 roku, według najnowszego, niezależnego badania przygotowanego przez GemSeek Consulting w metodologii NPS.

To efekt wieloletnich inwestycji w rozwój jakości internetu światłowodowego oraz telewizji cyfrowej i innowacyjnych usług cyfrowych, a także stałego podnoszenia jakości obsługi.

Przeprowadzane przez GemSeek Consulting badanie opiera się na uznanej na całym świecie metodologii Net Promoter Score (NPS), która służy do oceny lojalności relacji klientów z firmą.

Dotyczy ono wszystkich największych firm telekomunikacyjnych. 

+ więcej...
28.01.2019 | NETIA SKOKOWO ZWIĘKSZYŁA POJEMNOŚĆ SWOJEJ SIECI TRANSMISYJNEJ

Netia jako pierwszy operator w Polsce i jeden z pierwszych w Europie, uruchomiła funkcjonalność CDC-F (Colorless Directionless Contentionless – Flexgrid) w swojej szkieletowej sieci transmisyjnej DWDM.

Dzięki nowym rozwiązaniom Netia może zestawiać kanały optyczne o przepływności powyżej 1 Tb/s, a pojemność głównych węzłów wzrosła aż ośmiokrotnie.

Netia posiada jedną z najbardziej rozległych szkieletowych sieci transmisji danych w Polsce.

Dzięki realizowanym systematycznie inwestycjom w najnowsze technologie transmisyjne DWDM (Dense Wave Division Multiplexing), zwiększające możliwości transmisji w pojedynczych włóknach światłowodowych, operator skokowo zwiększa przepustowość sieci, przy wykorzystaniu tej samej lub mniejszej liczby włókien światłowodowych.

+ więcej...
28.01.2019 | Innowacyjne pomysły start-upów w ofercie Orange Polska

Niemal 250 przeanalizowanych projektów, 15 start-upów w trakcie akceleracji, pilotaże i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań m.in. w obszarze monitoringu bezpieczeństwa, efektywności energetycznej, inteligentnej infrastruktury miejskiej oraz lokalizacji osób i obiektów, dwie nagrody za wspieranie innowacyjnych firm – to najważniejsze efekty programu Orange Fab w 2018r. Orange Polska 24 stycznia podczas uroczystego „Demo Day” podsumował swoją współpracę ze start-upami w minionym roku.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 64 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 15  Mb/s
xDSL - łącze 4 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 384 kb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij