Wiadomości

Loading


06.02.2019 | Nowa mobilna CyberTarcza. Większe bezpieczeństwo internetu w smartfonie.

Orange Polska wprowadza nową usługę, która zwiększa bezpieczeństwo korzystania z internetu w smartfonie. Stworzono ją z myślą o niewielkich firmach oraz użytkownikach prywatnych. CyberTarcza pomaga zapobiegać utracie wrażliwych danych, haseł, loginów czy aktywności złośliwego oprogramowania. Na bieżąco informuje o stanie bezpieczeństwa urządzeń objętych ochroną, dodatkowo umożliwia także wprowadzenie indywidualnych blokad na poszczególnych smartfonach. Dzięki temu pracodawca może np. ograniczyć pracownikom korzystanie z określonych serwisów internetowych na służbowych smartfonach i to w konkretnych przedziałach czasowych.

– Smartfony oferują ogromne możliwości, trzeba jednak pamiętać, że tak samo jak komputer podłączony do internetu, smartfon jest narażony na ataki ze strony cyberprzestępców. Nasza nowa usługa pozwala zdecydowanie zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z nich – mówi Mariusz Gaca, wiceprezes Zarządu ds. Rynku Konsumenckiego Orange Polska.

Smartfony stają się podstawowym sposobem korzystania z internetu. Z badań wynika, że 65% polskich firm korzysta z urządzeń mobilnych w prowadzeniu biznesu. Z internetu w smartfonie praktycznie codziennie korzysta zdecydowana większość młodzieży. Smartfonów używamy do robienia zakupów i płatności, korzystamy na nich z komunikatorów, poczty elektronicznej, kontaktujemy się ze znajomymi na portalach społecznościowych. Nierzadko świat prywatny i biznesowy łączymy w jednym urządzeniu. Liczba ataków na urządzenia mobilne rośnie bardzo szybko – CERT Orange Polska w 2018 roku zarejestrował ich o 85 % więcej niż rok wcześniej.

– Prowadząc własny biznes, w smartfonie gromadzimy mnóstwo poufnych danych, także tych dotyczących klientów naszej firmy. Nieuwaga przedsiębiorcy czy pracownika, kliknięcie w niebezpieczny link może narazić na straty nie tylko nas, ale też naszych klientów czy partnerów biznesowych. Dając pracownikowi służbowy smartfon, pamiętajmy o bezpieczeństwie – podkreśla Bożena Leśniewska, wiceprezes Zarządu ds. Rynku Biznesowego Orange Polska.

Mobilna CyberTarcza w Orange – jak to działa?

Aby korzystać z CyberTarczy na smartfonie nie trzeba instalować żadnego oprogramowania czy aplikacji. CyberTarcza działa po stronie sieci Orange Polska i chroni użytkownika blokując wejście na niebezpieczne strony internetowe, a użytkownik natychmiast otrzyma odpowiednie powiadomienie. Dzięki temu broni użytkowników smartfonów przed phishingiem (a w konsekwencji ujawnieniem danych dot. dostępu do kont bankowych, czy danych z kart kredytowych), złośliwym oprogramowaniem malware oraz oprogramowaniem blokującym i szyfrującym urządzenie i żądającym zapłacenia okupu (ransomware).

Ponadto, na portalu CyberTarczy można dostosować ochronę do potrzeb swojej firmy lub rodziny m.in. zdefiniować blokadę konkretnych stron internetowych, czy kategorii stron w określonym czasie np. hazard, treści dla dorosłych, gry sieciowe, portale społecznościowe itp., a także zdefiniować zasady dostępu do internetu w smartfonie w konkretnych godzinach.

CyberTarcza przekazuje także użytkownikowi raport z wyszczególnioną liczbą zablokowanych ataków malware i phishing na smartfony klienta, czy liczbę prób wejścia na zablokowane strony, zdefiniowane w portalu.

Usługa CyberTarcza jest dostępna w postaci pakietu dla 3 urządzeń mobilnych w sieci Orange za 6,49 zł + VAT miesięcznie dla firm lub 7,98 zł z VAT miesięcznie dla klientów indywidualnych. Dołączenie każdego kolejnego urządzenia to koszt 2,99 zł + VAT miesięcznie w przypadku firm, lub 3,68 z VAT miesięcznie dla klientów indywidualnych. Klienci mogą objąć ochroną CyberTarczy maksymalnie 30 urządzeń mobilnych,

Wszyscy klienci mogą przez pierwszy miesiąc korzystać z usługi CyberTarcza bezpłatnie.

Sprawdź Orange - Premiera telefonów OPPO 

źródło: Orange

Kliknij aby powiększyć



05.02.2019 | Dostępność usług T‑Mobile

W nawiązaniu do poprzednich komunikatów uprzejmie informujemy, że pełna funkcjonalność niemal wszystkich usług telekomunikacyjnych w naszej sieci została przywrócona w ciągu zaledwie kilku godzin od wybuchu pożaru, który wydarzył się w czwartek rano.

Obecnie występują jedynie jednostkowe ograniczania w działaniu niektórych usług.

Serdecznie przepraszamy za wszelkie wynikające z tego powodu niedogodności i jednocześnie dziękujemy za zrozumienie i wyrazy wsparcia, jakie otrzymaliśmy w ciągu ostatnich dni ze strony naszych klientów oraz partnerów biznesowych.

+ więcej...
04.02.2019 | Virgin Mobile z najlepszym customer experience wśród polskich telekomów

Operator zajął pierwsze miejsce wśród polskich telekomów pod względem tworzenia pozytywnych doświadczeń oferowanych klientom.

Taki wynik przedstawia najnowszy raport „[Cyfrowy] klient nasz pan.

Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?” przygotowany i opublikowany przez KPMG.

Do customer experience zalicza się szereg działań mających na celu zbudowanie najlepszej obsługi klienta, ale również usprawnienia procesu zakupowego czy dostosowania produktów. 

+ więcej...
01.02.2019 | ZIMOWE NOWOŚCI W TELEWIZJI OSOBISTEJ NETII

Netia przygotowała dla abonentów Telewizji Osobistej wiele nowości, w tym trzy nowe kanały, zimowe okno otwarte oraz serial „Magnum: Detektyw z Hawajów” w Netia VOD.

Od 1 lutego br. w ofercie Telewizji Osobistej dostępne będą nowe kanały. 

Przez najbliższy miesiąc, od 31.01-03.03.2019r., w ramach tzw. okna otwartego klienci Telewizji Osobistej w Netii będą mogli bez dodatkowych opłat oglądać aż siedem kanałów telewizyjnych.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 11 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 8 Mb/s
xDSL - łącze 768 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 10 Mb/s:
GSM - łącze 7,2 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij