Wiadomości

Loading


18.03.2019 | UPC Polska wyróżnione „Gwiazdą Jakości Obsługi 2019”

UPC Polska po raz trzeci zostało docenione przez konsumentów w XII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Operator otrzymał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019” w kategorii „Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych”. Tym samym, UPC Polska kolejny raz znalazło się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta, co potwierdza tytuł najbardziej polecanego operatora na rynku.

Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019” przyznany nam przez konsumentów już po raz trzeci to prawdziwy powód do dumy. To dowód na to, że klienci  doceniają naszą pracę na rzecz intensywnego rozwoju oferty i podnoszenia jakości obsługi. Tylko w ubiegłym roku wprowadziliśmy nową prędkość 1 Gb/s i kontynuowaliśmy program przyspieszania internetu dla naszych klientów, wzbogaciliśmy ofertę telewizji cyfrowej o nowe, sportowe kanały premium oraz wprowadziliśmy funkcję Horizon Go, która pozwala na dostęp do treści w trybie offline. Mocno pracowaliśmy również nad wszystkimi aspektami związanymi z poprawą doświadczeń klientów we wszystkich kanałach kontaktu. Wszystko po to, aby zapewnić naszym klientom najwyższą satysfakcję z oferowanych przez nas usług. Jarosław Pijanowski, VP Sales and Customer Care, UPC Polska

W trosce o komfort klientów, UPC Polska nieustannie podnosi jakość obsługi, wdrażając i rozwijając szereg nowoczesnych rozwiązań ułatwiających kontakt z firmą, takich jak chat, Społeczność UPC czy baza wiedzy. Działania te wraz ze stałym rozwojem innowacyjności i jakości oferty internetowej i telewizyjnej są doceniane przez klientów, którzy w niezależnym badaniu firmy GemSeek przyznali UPC tytuł najbardziej polecanego operatora 2018 roku.

Mirosław Mikłos, Customer Experience Manager w UPC Polska oraz Konrad Skórczyński, Country Head of Customer Care w UPC Polska

W Polskim Programie Jakości Obsługi, przyznającym wyróżnienia „Gwiazda Jakości Obsługi”, zwycięzcy
w poszczególnych branżach zostają wyłonieni na podstawie ocen zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem portalu jakoscobslugi PL lub aplikacji mobilnej. Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi” otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazały najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz, na podstawie badania CAWI, zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.

UPC Polska otrzymało tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” już trzykrotnie.

Sprawdź UPC - Taki Internet światłowodowy

źródło: UPC

Kliknij aby powiększyć



18.03.2019 | Powrót Roberta Kubicy do Formula 1TM, reprezentacja Polski w eliminacjach do ME 2020 i wyścigi Moto GP w marcu w IPLI

W IPLI, największym serwisie rozrywki internetowej, użytkownicy mogą skorzystać z niezwykle bogatej oferty sportowej. Robert Kubica po 8 latach wraca na tory wyścigów Formula 1TM, gdzie będzie rywalizował z takimi kierowcami jak Lewis Hamilton czy Sebastian Vettel.

Wystartowały także motocyklowe mistrzostwa świata, a piłkarska reprezentacja Polski rozpoczyna bój o udział w Mistrzostwach Europy w 2020 roku.

Wyłącznie w IPLI fani futbolu będą mogli obejrzeć wszystkie mecze eliminacyjne na żywo! Wielkie sportowe emocje gwarantowane!

+ więcej...
18.03.2019 | Giełdowa Spółka Roku: kolejne nagrody dla Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat po raz kolejny został nagrodzony w biznesowym rankingu Giełdowa Spółka Roku organizowanym cyklicznie przez dziennik „Puls Biznesu”, otrzymując wyróżnienie w Rankingu Głównym uwzględniającym ponad 120 spółek z najważniejszych indeksów warszawskiej giełdy, jak również zajmując drugie miejsce w kategorii Relacje z Inwestorami.

Bardzo wysoko oceniono również kompetencje zarządu naszej spółki.

Wyniki rankingu opublikowano w „Pulsie Biznesu”.

+ więcej...
15.03.2019 | Program Praktyk w Grupie Cyfrowy Polsat

Letnie praktyki to doskonały moment na to, aby zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.

Dzięki Programowi Praktyk możecie spróbować swoich sił w wielu obszarach działania Grupy Cyfrowy Polsat.

Nasz program praktyk przeznaczony jest dla studentów lub absolwentów szkół wyższych, którzy nie ukończyli 30. roku życia.

Nie wymagamy od Was dużego doświadczenia, wiemy jak ważne są pierwsze kroki na rynku pracy.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 100 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 40 Mb/s
xDSL - łącze 1,5 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 256 kb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij