Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Ruszają kolejne spoty w ramach nowej odsłony platformy komunikacyjnej Plusa. Lekka i zabawna formuła to nowi bohaterowie, którzy w ciekawy sposób prezentują ofertę oraz wartości marki. Dzięki nim zaglądamy do salonu operatora i sprawdzamy jak wygląda praca sprzedawców „od kuchni”.
W nowych spotach pracownicy Plusa opowiadają o usługach, ofercie i promocjach operatora – a wszystko ”z przymrużeniem oka”. To forma sitcomu, gdzie najważniejsi są stali bohaterowie i klienci, których możemy podglądać w wielu zabawnych scenkach – bo humor ma tu kluczowe znaczenie. Sprzedawcy Plusa rozmawiają przy kawie, opowiadają sobie anegdotki o produktach i usługach oraz wykonują codzienne zadania, tak jak każdy z nas. Potrafią się przy tym świetnie bawić i widać, że praca w Plusie sprawia im przyjemność. Dzięki temu Plus pokazuje się jako przyjazny i bliski operator, marka z którą chce się być.
Nowa komunikacja marki to nie tylko nowi bohaterowie i świeży humor, ale i spójność z identyfikacją wizualną Grupy Polsat Plus wprowadzoną w 2021 roku. Pojawiają się w niej kolory, elementy graficzne, „skóry” i sygnety wykorzystywane przez Plusa w kampanii rebrandingowej.
Nowi bohaterowie Ania (Anna Smołowik) i Filip (Filip Orliński), to symbole otwartości na nowe pomysły i innowacje, co pozwala Plusowi pozostać liderem na rynku telekomunikacyjnym. Mogliśmy poznać ich przy okazji pierwszych spotów przedstawiających sylwetki bohaterów. Znane z najnowszych produkcji telewizyjnych twarze Ani i Filipa to wizytówka pracowników operatora – młodzi, pełni energii ludzie, którzy świetnie odnajdują się w świecie technologii i internetu. Dzięki nim platforma komunikacyjna Plusa staje się jeszcze bardziej atrakcyjna dla młodszych użytkowników, którzy cenią sobie nowoczesne rozwiązania i szybki dostęp do informacji.
Specjalistka sprzedaży Ania to charyzmatyczna kobieta, o zniewalającym uśmiechu i… „twardej kobiecej ręce”. Młody sprzedawca Filip dopiero zaczyna swoją karierę w Plusie i jest „zielony”, ale nadrabia ambicją, zaangażowaniem i zniewalającą… niewinnością. Cały zespół możemy oglądać nie tylko przy pracy, ale także na firmowym zapleczu, gdzie dzieją się historie „od kuchni”. Możemy zobaczyć pieczołowite przygotowania do wprowadzenia nowej oferty i usług operatora, szkolenia i testy urządzeń. W spotach zobaczymy również klientów, którzy chętnie dzielą się swoją opinią i spostrzeżeniami o wizycie w salonie Plusa. W spotach oczywiście zobaczymy też znanego już z wcześniejszych kampanii starszego specjalistę Wojtka, czyli Wojtka Mecwaldowskiego, który wciela się w życzliwego, energicznego mentora, dbającego o swoich współpracowników.
"Samo się przenosi"
Głównym hasłem kampanii jest „samo się przenosi” i to również zostało podkreślone w warstwie dialogowej spotów. Nowa platforma komunikacyjna wspiera nową usługę, która przyspiesza i uławia przeniesienie numeru do Plusa. Wystarczy, że klienci zgłoszą chęć zmiany operatora w salonie, a wszystkim zajmują się sprzedawcy. Innymi słowy: samo się przenosi.
W dodatkowych kopiach pokazane są też powody, dlaczego warto dołączyć do Plusa – Internet 5G, abonamenty rodzinne i Disney+ to racjonalne argumenty pokazane w prosty i przystępny sposób.
Sprawdź Plus - Internet dla domu już od 19 zł/mies.
źródło: Plus
Konsumenci stają się dziś recenzentami, a nawet współtwórcami marek – oceniają eksperci przy okazji przypadającego 15 marca Światowego Dnia Konsumenta.
Istotnym narzędziem w ich rękach są media społecznościowe. Szczególnie przedstawiciele pokolenia Z chętnie wymieniają się tam opiniami – zarówno tymi pochlebnymi, jak i krytycznymi – o różnych produktach i usługach i, co istotne, bardzo często się nimi sugerują w swoich decyzjach.
– To sprawia, że dzisiaj, jak jeszcze nigdy dotąd, konsumenci wywierają wpływ na funkcjonowanie marek – mówi Kamila Koźbiał z DS Smith.
Jako przykład podaje podejście do ekologii i rosnącego w siłę trendu zero waste. Pod wpływem wymagań konsumentów zmianom poddawane są nie tylko same produkty, ale i sposoby ich dostawy czy opakowania.
+ więcej...Polsat Box wprowadza nową promocję – pierwsze 12 miesięcy Disney+ w prezencie.
Oferta obowiązuje przy wyborze pakietów telewizyjnych w trzech technologiach: satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej z dekoderem i będzie dostępna od środy, 15 marca br.
Polsat Box to dostęp do najlepszej rozrywki premium z ofertą Disney+ na atrakcyjnych warunkach.
Wybierając dowolny pakiet telewizyjny od 30 zł/mies. z Disney+ z umową na 2 lata, klient otrzyma Disney+ przez pierwsze 12 miesięcy bez opłat, a na drugie 12 miesięcy w atrakcyjnej cenie – 28,99 zł. Pakiety z dostępem do Disney+ to bogactwo kanałów tv, atrakcyjnych nowości i światowych produkcji dla całej rodziny.
+ więcej...Przeszło 100-procentowy wzrost liczby ataków na instytucje publiczne w ciągu kilku miesięcy – tak prezentują się dane dotyczące cyberbezpieczeństwa w Polsce w 2022 roku.
Więcej incydentów w sieci odnotowała także co trzecia firma działająca nad Wisłą. Internet, który każdego dnia oferuje nam coraz bardziej rozbudowane możliwości, z każdym rokiem przyciąga również kolejnych oszustów.
Dlatego zapotrzebowanie na specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa dynamicznie rośnie. Jako T‑Mobile zostaliśmy partnerem studiów podyplomowych Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, które pomogą wykształcić nowych ekspertów w tym obszarze.
Przedsiębiorstwa i organizacje publiczne, urzędy i szkoły – niemal każdy podmiot korzysta dziś z wciąż poszerzającego się spektrum możliwości, jakie tworzy wirtualna przestrzeń.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- SM RADOGOSZCZ 12.00 zł
- TOM 50.00 zł
- WOYTEC 59.00 zł