Wiadomości

Loading


12.05.2021 | DUŻO SZYBSZE WYSYŁANIE DANYCH W NETII

Netia znacząco zwiększyła prędkość wysyłania danych w szybszych wariantach usług dostępu do internetu w technologiach światłowodowych (ETTH, FTTH-GPON, HFC). Na sieci HFC (gigabitowe sieci w Warszawie i Krakowie) wartość upload wzrosła nawet 5-krotnie i przewyższa większość analogicznych usług konkurentów.

Od 11 maja 2021 r. usługi dostępu do internetu świadczone przez Grupę Netia na bazie nowoczesnych łączy gigabitowych (ETTH, HFC, FTTH-GPON na sieci własnej oraz BSA) w opcjach: od 300 Mb/s do 1 Gb/s posiadają nowe maksymalne prędkości wysyłania danych (upload). Najbardziej znaczące przyspieszenie nastąpiło w przypadku opcji do 1 Gb/s (z „do 100 Mb/s” na „do 300 Mb/s”) oraz opcji do 300 Mb/s w technologii HFC (z „do 10 Mb/s” na „do 50 Mb/s”).

Aktualna prędkość pobierania i wysyłania danych dla łączy ETTH i FTTH przedstawia się następująco:

Na łączach HFC warianty Max 300 i Max 500 zyskały analogiczne wartości maksymalnej prędkości wysyłania danych jak pozostałe łącza gigabitowe. Ze względów technologicznych wysyłanie danych w opcjach Max 600 i Max 1000 w technologii HFC wynosi do 60 Mb/s. Są to wartości nawet o 50 proc. wyższe od oferowanych przez operatorów, którzy świadczą usługi w tej samej technologii.

Zmiany profili prędkości obejmują zarówno nowych, jak i obecnych klientów usług dostępowych Grupy Netia. Aby zacząć korzystać z nowych, wyższych prędkości należy zrestartować urządzenie dostępowe.

Obecni klienci Netii, którzy korzystają z wolniejszych opcji prędkości na łączach nowej generacji, mogą podnieść prędkość swojego łącza w ramach warunków obowiązujących dla danej umowy lub przedłużyć umowę na nowych warunkach (dotyczy klientów, którym wkrótce kończy się lub skończyła się umowa terminowa).

Sprawdź Netia - Internet domowy LTE bez limitu GB już za 60 zł miesięcznie

źródło: Netia

Kliknij aby powiększyć



12.05.2021 | Korzyści dla domu od T-Mobile z nowym formatem komunikacyjnym

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty.

Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy.

Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru.

Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach. Wraz z wprowadzeniem nowego formatu reklamowego, do komunikacji wejdzie nowe hasło przewodnie, które brzmi od teraz: „Sprawdź, co nowego”.

+ więcej...
11.05.2021 | Zapłać z Play w serwisie CANAL+ online i ciesz się dostępem do seriali, filmów i sportu w atrakcyjnej cenie

Play przygotował specjalną ofertę dla fanów seriali, filmów i sportowych wrażeń. Dzięki usłudze „Zapłać z Play” abonenci operatora mogą przez 3 miesiące korzystać z dostępu do serwisu CANAL+ online już za 20 zł miesięcznie.

Fioletowy operator wciąż rozbudowuje portfolio swoich usług, umożliwiając swoim klientom rozrywkę na najwyższym poziomie: najlepsze tytuły filmowe i serialowe, a także emocjonujący sport na jednym rachunku od Play.

Dzięki opcji „Zapłać z Play” osoby posiadające abonament mogą wygodnie włączać wybrane pakiety i usługi, a ich koszt zostanie doliczony do faktury na koniec okresu rozliczeniowego.

Od lutego z tej usługi można też korzystać w serwisie CANAL+ online, a od 6 maja CANAL+ uruchamia specjalną promocję dla Klientów Play.

+ więcej...
11.05.2021 | COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe.

Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza.

Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu.

Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 4 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 40 Mb/s
xDSL - łącze 768 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 1,8 Mb/s:
GSM - łącze 10 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij