Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już dziś, 25 lutego, startujemy z drugą edycją programu, w której widzowie będą mogli zobaczyć nową prowadzącą – dziennikarkę i prezenterkę – Gabi Drzewiecką.
W pierwszym 10-odcinkowym sezonie programu „TO MA SENS” gościliśmy wiele znakomitych postaci, m.in. Ewę Pajor, reprezentantkę Polski w piłce nożnej, Łukasza Orbitowskiego, pisarza i laureata Paszportów Polityki, czy Przemysława Świercza, kapitana reprezentacji Polski w Amp Futbolu.
W jakich tematach szukaliśmy sensu? W tych związanych z technologią 5G, ewolucją internetu oraz smartfonów, kobiecym futbolu i amp futbolu, a nawet analizując możliwe wizje przyszłości. To już jednak za nami, a lada chwila startujemy z odświeżoną formułą programu, w której nie zabraknie nowych tematów i niespodzianek.
Nowa twarz drugiego sezonu
Do męskiego grona prowadzących „TO MA SENS” dołącza popularna dziennikarka, prezenterka radiowa i telewizyjna – Gabi Drzewiecka, która zastąpi na tym miejscu Jankesa i razem ze nowymi gośćmi poruszy tematy związane z rozrywką i kulturą. Strażnikiem tematów technologicznych niezmiennie pozostaje Karol Wójcicki (znany z „Z głową w gwiazdach”), zaś na polu sportowym ponownie zobaczymy Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicę, czyli duet 2AngryMen.
Gośćmi naszych przebojowych prowadzących w tym sezonie będą blogerzy filmowi i technologiczni, futurolodzy, specjaliści od bezpieczeństwa w sieci, osoby z branży muzycznej oraz komentatorzy sportowi i trenerzy piłkarscy.
Przed nami pierwszy odcinek nowej serii. Już dziś na naszych kanałach YouTubie oraz Facebooku zadebiutuje Gabi Drzewiecka, która wraz z gościem odcinka – redaktorem naczelnym serwisu naekranie pl, Dawidem Muszyńskim, porozmawia o tym, czy mnogość serwisów streamingowych to błogosławieństwo, czy raczej przekleństwo.
Za koncepcję i przygotowanie materiałów do programu "TO MA SENS" odpowiada VMLY&R.
Sprawdź T-Mobile - Internet mobilny 30 GB 6 miesięcy za 0 zł
źródło: T-Mobile

Badacze z firmy Kaspersky zidentyfikowali nową, nieznaną wcześniej kampanię, za którą stoi Lazarus - niezwykle aktywne, zaawansowane ugrupowanie cyberprzestępcze działające od 2009 r. i powiązane z wieloma wyrafinowanymi atakami.
Od początku 2020 r. cybergang atakował przemysł obronny z pomocą szkodliwego narzędzia o nazwie ThreatNeedle, które rozprzestrzenia się w zainfekowanych sieciach, gromadząc poufne informacje.
Lazarus to obecnie jedno z najaktywniejszych ugrupowań cyberprzestępczych.
Działając od co najmniej 2009 r., grupa ta przeprowadzała kampanie szpiegowskie na dużą skalę - także w polskim sektorze finansowym, kampanie z wykorzystaniem ransomware, a nawet ataki na rynek kryptowaluty.
+ więcej...W najnowszym raporcie Gartnera, niezależnej firmy zajmującej się badaniami i doradztwem w IT, Ericsson został uznany za lidera Magic Quadrant 2021.
Uwzględnienie firmy Ericsson w ”Magicznym Kwadrancie” potwierdza wiodącą pozycję firmy w możliwościach całościowego wdrożenia wizji.
Bogata, wiodąca na rynku oferta 5G od Ericsson stymuluje rozwój sieci, usług i elastycznych rozwiązań oferowanych przez operatorów na całym świecie.
Obejmuje ona wsparcie w każdej fazie cyklu wdrażania innowacji, wchodzenia na nowe rynki, czy budowania ekosystemów współpracy.
+ więcej...Zyxel wystartował z kampanią Nebulizacja promującą Nebula Cloud Networking – rozwiązanie umożliwiające zdalną kontrolę i zarządzanie kompatybilnymi punktami dostępowymi, switchami i innymi urządzeniami z oferty firmy.
Kampania promuje elastyczność i wygodę dla administratorów w zarządzaniu siecią bez względu na miejsce i czas.
Punktem wyjścia w pracach nad koncepcją kampanii była zmiana podejścia do prezentacji zalet produktu.
Podstawowym założeniem było skupienie się na ukazaniu zalet produktu przez pryzmat potrzeb trzech kluczowych grup odbiorców.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- GVT Sp. z o.o. 44.00 zł
- Vitnet 54.00 zł