Wiadomości

Loading


26.02.2021 | Startuje drugi sezon programu TO MA SENS

Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już dziś, 25 lutego, startujemy z drugą edycją programu, w której widzowie będą mogli zobaczyć nową prowadzącą – dziennikarkę i prezenterkę – Gabi Drzewiecką.

W pierwszym 10-odcinkowym sezonie programu „TO MA SENS” gościliśmy wiele znakomitych postaci, m.in. Ewę Pajor, reprezentantkę Polski w piłce nożnej, Łukasza Orbitowskiego, pisarza i laureata Paszportów Polityki, czy Przemysława Świercza, kapitana reprezentacji Polski w Amp Futbolu.

W jakich tematach szukaliśmy sensu? W tych związanych z technologią 5G, ewolucją internetu oraz smartfonów, kobiecym futbolu i amp futbolu, a nawet analizując możliwe wizje przyszłości. To już jednak za nami, a lada chwila startujemy z odświeżoną formułą programu, w której nie zabraknie nowych tematów i niespodzianek.

Nowa twarz drugiego sezonu

Do męskiego grona prowadzących „TO MA SENS” dołącza popularna dziennikarka, prezenterka radiowa i telewizyjna – Gabi Drzewiecka, która zastąpi na tym miejscu Jankesa i razem ze nowymi gośćmi poruszy tematy związane z rozrywką i kulturą. Strażnikiem tematów technologicznych niezmiennie pozostaje Karol Wójcicki (znany z „Z głową w gwiazdach”), zaś na polu sportowym ponownie zobaczymy Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicę, czyli duet 2AngryMen.

Gośćmi naszych przebojowych prowadzących w tym sezonie będą blogerzy filmowi i technologiczni, futurolodzy, specjaliści od bezpieczeństwa w sieci, osoby z branży muzycznej oraz komentatorzy sportowi i trenerzy piłkarscy.

Przed nami pierwszy odcinek nowej serii. Już dziś na naszych kanałach YouTubie oraz Facebooku zadebiutuje Gabi Drzewiecka, która wraz z gościem odcinka – redaktorem naczelnym serwisu naekranie pl, Dawidem Muszyńskim, porozmawia o tym, czy mnogość serwisów streamingowych to błogosławieństwo, czy raczej przekleństwo.

Za koncepcję i przygotowanie materiałów do programu "TO MA SENS" odpowiada VMLY&R.

Sprawdź T-Mobile - Internet mobilny 30 GB 6 miesięcy za 0 zł

źródło: T-Mobile

Kliknij aby powiększyć



26.02.2021 | Zaawansowany cybergang Lazarus bierze na celownik przemysł obronny

Badacze z firmy Kaspersky zidentyfikowali nową, nieznaną wcześniej kampanię, za którą stoi Lazarus - niezwykle aktywne, zaawansowane ugrupowanie cyberprzestępcze działające od 2009 r. i powiązane z wieloma wyrafinowanymi atakami.

Od początku 2020 r. cybergang atakował przemysł obronny z pomocą szkodliwego narzędzia o nazwie ThreatNeedle, które rozprzestrzenia się w zainfekowanych sieciach, gromadząc poufne informacje.

Lazarus to obecnie jedno z najaktywniejszych ugrupowań cyberprzestępczych.

Działając od co najmniej 2009 r., grupa ta przeprowadzała kampanie szpiegowskie na dużą skalę - także w polskim sektorze finansowym, kampanie z wykorzystaniem ransomware, a nawet ataki na rynek kryptowaluty.

+ więcej...
26.02.2021 | Ericsson liderem infrastruktury sieci 5G w raporcie Gartner Magic Quadrant 2021

W najnowszym raporcie Gartnera, niezależnej firmy zajmującej się badaniami i doradztwem w IT, Ericsson został uznany za lidera Magic Quadrant 2021.

Uwzględnienie firmy Ericsson w ”Magicznym Kwadrancie” potwierdza wiodącą pozycję firmy w możliwościach całościowego wdrożenia wizji.

Bogata, wiodąca na rynku oferta 5G od Ericsson stymuluje rozwój sieci, usług i elastycznych rozwiązań oferowanych przez operatorów na całym świecie.

Obejmuje ona wsparcie w każdej fazie cyklu wdrażania innowacji, wchodzenia na nowe rynki, czy budowania ekosystemów współpracy.

+ więcej...
26.02.2021 | Nebulizacja - nowa kampania marki Zyxel

Zyxel wystartował z kampanią Nebulizacja promującą Nebula Cloud Networking – rozwiązanie umożliwiające zdalną kontrolę i zarządzanie kompatybilnymi punktami dostępowymi, switchami i innymi urządzeniami z oferty firmy.

Kampania promuje elastyczność i wygodę dla administratorów w zarządzaniu siecią bez względu na miejsce i czas.

Punktem wyjścia w pracach nad koncepcją kampanii była zmiana podejścia do prezentacji zalet produktu.

Podstawowym założeniem było skupienie się na ukazaniu zalet produktu przez pryzmat potrzeb trzech kluczowych grup odbiorców.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 350 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 512 kb/s
xDSL - łącze 12 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 3,5 Mb/s:
GSM - łącze 7,2 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij