Wiadomości

Loading


26.01.2021 | Poczta Polska: dzięki eSkrzynce listy polecone znów bez wychodzenia z domu

W niespełna 3 tygodnie od ponownego uruchomienia przez Pocztę Polską usługi eSkrzynka skorzystało z niej już niemal 4,5 tysiąca osób. To wygodna forma odbioru korespondencji zapewniająca bezpieczne korzystanie z usług Poczty Polskiej bez bezpośredniego kontaktu z listonoszem czy obsługą w placówce pocztowej.

Usługa eSkrzynki jest realizowana już po raz drugi. Po raz pierwszy Poczta Polska udostępniła możliwość założenia eSkrzynki i odbioru listów poleconych przez internet pod koniec kwietnia ubiegłego roku w związku z zagrożeniem związanym z pandemią koronawirusa oraz środkami zaradczymi wprowadzanymi przez instytucje, organizacje i firmy zmierzającymi do ograniczenia rozprzestrzeniania się pandemii. Wprowadzenie usługi było możliwe dzięki przepisom ograniczonym czasowo do 30 września 2020 r.

Z uwagi na duże zainteresowanie klientów, którzy w eSkrzynce dostrzegli też nowoczesne narzędzie pozwalające zaoszczędzić czas, eSkrzynka została przywrócona ponownie od 30 grudnia 2020 r. do 30 września 2021 r. Na życzenie klienta Spółka przetwarza nadchodzącą do niego przesyłkę poleconą w formę dokumentu elektronicznego i udostępnia ją w eSkrzynce użytkownika założonej przy użyciu bezpiecznego profilu zaufanego. Klienci w ramach usługi mogą zgłosić trzy różne adresy korespondencyjne.

– Cieszę się, że wprowadzona przez Pocztę Polską usługa cyfrowa spotyka się z dużym zainteresowaniem klientów, co ma szczególne znaczenie w roku, w którym Spółka stanie się Narodowym Operatorem Cyfrowym. Od 1 października część korespondencji urzędowej będzie również przekazywana w formie e-doręczeń – mówi Krzysztof Falkowski, wiceprezes Poczty Polskiej.

W eSkrzynce znajduje się zarówno zeskanowana koperta, jak i korespondencja, o czym adresat każdorazowo jest informowany mailem. Dodatkowo każda przesyłka, po upływie miesiąca od udostępnienia, jest także fizycznie przesyłana na wskazany adres korespondencyjny bezpośrednio do skrzynki odbiorcy.

W ramach usługi obsługiwane są przesyłki polecone, których zawartość stanowi korespondencja, z wyłączeniem – zgodnie z obowiązującymi przepisami – przesyłek wysyłanych przez: sądy i trybunały, prokuraturę i komornika sądowego oraz przesyłki wysyłane przez organy ścigania, które opatrzą swoje przesyłki napisem: „Nie podlega digitalizacji”.

źródło: Poczta Polska

Kliknij aby powiększyć



25.01.2021 | USŁUGI CHMUROWE NETII ZASILANE ZIELONĄ ENERGIĄ

Od 1 lutego br. kluczowe obiekty data center Netii i usługi chmurowe z linii NetiaNext, będą zasilane zieloną energią.

W budowanym pod Warszawą nowoczesnym Data Center ekologiczne będzie również zasilanie awaryjne.

Netia zawarła z Innogy Polska umowę, która gwarantuje dostawę zielonej energii poprzez wybrane trakty zasilające obiekty Data Center w Warszawie i Krakowie.

Generowana przez lądowe farmy wiatrowe zielona energia od Innogy będzie zasilać wybrane usługi Netia data center oraz najbardziej popularne, zaawansowane usługi chmurowe z linii NetiaNext, tj. Serwery Dedykowane, Netia Compute (infrastruktura IT w chmurze oraz DRaaS) oraz Netia Data Protection (backup).

+ więcej...
25.01.2021 | Zimowe promocje w Play - smartfony, abonament i internet z telewizją PLAY NOW TV nawet przez pół roku gratis

Za oknem zima, jednak Play przygotował gorące promocje dla nowych klientów indywidualnych i biznesowych, a także specjalne oferty na internet w pakiecie z telewizją PLAY NOW TV.

Najnowsza oferta zapewnia wszystkim klientom indywidualnym, którzy zdecydują się przenieść swój numer do Play, zwolnienie z opłat za usługi oraz telefon przez pierwsze pół roku od podpisania umowy.

Oznacza to, że klient zawierając umowę na dowolny z abonamentów na 24 miesiące, otrzymuje pół roku za 0 zł, a koszty ponosi jedynie za okres 18 miesięcy.

Analogicznie w przypadku rat na smartfon - zamiast 36, użytkownik opłaca je przez 30 miesięcy.

+ więcej...
22.01.2021 | Ochrona pojazdów: firma Kaspersky uruchamia raporty analizy zagrożeń przeznaczone dla branży motoryzacyjnej

Firma Kaspersky wprowadziła dostępne wcześniej dla wybranych klientów zindywidualizowane raporty analizy zagrożeń (Threat Intelligence), przeznaczone dla organizacji działających w branży motoryzacyjnej.

Raporty te dostarczają producentom samochodów dogłębną analizę specyficznych dla branży cyberzagrożeń i wskazują informacje, które mogą zostać wykorzystane przez przestępców do opracowania ataków na pojazdy, infrastrukturę samochodów połączonych z internetem oraz inne systemy związane z pojazdami.

Istnieją liczne przykłady świadczące o coraz większym zainteresowaniu bezpieczeństwem motoryzacyjnym, zarówno wśród niezależnych badaczy, entuzjastów, jak i cyberprzestępców. W efekcie wzrosła liczba technik ataków, a z drugiej strony wprowadzono nowe wymogi regulacyjne, których producenci muszą przestrzegać, aby zabezpieczyć się przed nimi.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 480 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 1 Gb/s
xDSL - łącze 512 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 11 Mb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij