Wiadomości

Loading


26.11.2020 | Poczta Polska: przygotowania do obsługi klientów zamawiających prezenty online

Pandemia sprzyja zakupom internetowym, a szczególnie teraz w okresie przedświątecznym ważny jest dla klientów czas i wygoda dostawy. Poczta Polska przygotowała listę wskazówek, które ułatwią zakupy i sprawią, że ich doręczenie będzie zgodne z oczekiwaniami.

- Nie zwlekajmy z zamawianiem prezentów w sklepach internetowych, warto zrobić to jak najszybciej i mieć spokojną gwiazdkę. Im później kupimy prezent, tym uważniej powinniśmy przeczytać, ile dni potrzebuje sklep internetowy na wysłanie przesyłki – radzi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. – Poczta Polska zapewnia bezpieczne i wygodne formy doręczenia paczek. Klienci mają do wyboru doręczenie przez kuriera lub odebranie przesyłki w jednym z ponad 13 tys. punktów odbioru zlokalizowanych m.in. w sklepach Żabka, stacjach Orlen, automatach paczkowych w wybranych sklepach Biedronka – dodaje Justyna Siwek.

Najważniejsze porady dla osób kupujących w sklepach internetowych:

Sprawdź termin realizacji – przygotowanie zamówienia do wysłania przez sklep internetowy często wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Do tego terminu należy dodać czas potrzebny operatorowi pocztowemu na jej dostarczenie, który zależy od rodzaju przesyłki.

Sprawdź poprawność adresu – podanie właściwego adresu doręczenia jest bardzo ważne. Nawet najmniejszy błąd w adresie może spowodować niedoręczenie przesyłki i zwrot do nadawcy. Na stronie Poczty Polskiej jest lista kodów pocztowych – warto upewnić się, czy wpisujemy poprawny kod.

Numer kontaktowy – dla przesyłek paczkowych i kurierskich, w przypadku, gdy podasz numer telefonu przed doręczeniem przesyłki otrzymasz numer kontaktowy do kuriera. Od kuriera możesz uzyskać informacje o prognozowanym czasie dostawy lub uzgodnić tryb odbioru przesyłki.

Wybierz wygodny i bezpieczny sposób dostawy - kurier doręczy bezpiecznie przesyłkę pod wskazany adres, ale musisz wówczas być pod nim dostępny. Wybierając opcję „Odbiór w Punkcie” sam decydujesz kiedy odbierzesz przesyłkę, możesz to zrobić przy okazji zakupów pieczywa, czy tankowaniu.

Preferuj „Odbiór w punkcie” – sprawdź, czy możesz skorzystać z opcji „Odbiór w punkcie”. Sam decydujesz, kiedy i gdzie zgłosić się po swoje zamówienie. Poczta Polska oferuje do wyboru największą sieć ponad 13 tys. punktów odbioru. Oprócz własnych placówek pocztowych są to sklepy Żabka, stacje PKN Orlen oraz kioski i saloniki prasowe RUCH, a także automaty paczkowe w Biedronkach, w sklepach Lewiatan i w placówkach pocztowych.

Uwolnij się od jednego adresu – jeśli preferujesz doręczenie przez kuriera podaj taki adres doręczenia przesyłki, pod którym przebywasz najdłużej w ciągu dnia, np. miejsce pracy lub inny, wybrany punkt najbliżej aktualnego miejsca pobytu.

Odbierz bezpiecznie na PIN – wystarczy podać numer telefonu lub adres e-mail, aby przed doręczeniem otrzymać kod, który należy podać kurierowi. Jest to szczególnie ważne przy ograniczaniu ryzyka zakażenia koronawirusem. PIN pozwoli na odebranie przesyłki od kuriera i z punktu odbioru.

Płać bezpiecznie – zachęcamy do korzystania podczas zakupów internetowych z płatności online – to obecnie najbardziej rekomendowane i najbezpieczniejsze rozwiązanie. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłek rekomendujemy płatność bezgotówkową, np. kartą płatniczą lub BLIK-iem.

Powiadom domowników – jeżeli przesyłka ma być dostarczona do domu zwróć uwagę domownikom, aby byli przygotowani do jej odbioru pod Twoją nieobecność.

Jeśli jesteś na kwarantannie – Poczta Polska doręcza paczki i przesyłki kurierskie dla osób przebywających na kwarantannie. W momencie braku możliwości doręczenia, przesyłki te nie są awizowane i będą przechowywane w placówce pocztowej do czasu zakończenia kwarantanny. Próba doręczenia nastąpi po zakończeniu okresu kwarantanny.

Zachowaj zasady bezpieczeństwa – przy bezpośrednim odbiorze przesyłki od kuriera pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa, zasłanianiu nosa i ust oraz zachowaniu dystansu.

Masz prawo do zwrotu – masz możliwość łatwego odesłania towaru do sklepu internetowego. Informacje dotyczące e-zwrotów dostępne są na stronie Poczty. Zgodnie z przepisami zwrotu większości towarów (np. poza żywnością) można dokonać w ciągu 14 dni. Niektóre sklepy wydłużają czas zwrotu, warto zapoznać się z jego szczegółowymi warunkami.

źródło: Poczta Polska

Kliknij aby powiększyć



26.11.2020 | T-Mobile nagrodzony w konkursie Digital Excellence Awards

Ogłoszone zostały wyniki konkursu Digital Excellence Awards – w kategorii Transformational Capabilities zwyciężył T‑Mobile.

Firma została nagrodzona za cyfrową transformację, której udało jej się dokonać w ostatnim czasie, by dodatkowo usprawnić procesy i rezultaty pracy.

Nagroda dla T‑Mobile Polska została przyznana za rewolucyjną, a jednocześnie zwinną przebudowę dojrzałej organizacji, przeprowadzoną z wykorzystaniem cyfrowych technologii.

Zwycięski projekt dotyczył obszaru rynku biznesowego, w obrębie którego firma skoncentrowała się na poprawie czasu wprowadzania produktu na rynek.

+ więcej...
26.11.2020 | Kaspersky i koalicja przeciwko stalkerware: mija rok walki o prywatność cyfrową

Z okazji Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy wobec Kobiet - oraz w rocznicę powstania koalicji przeciwko stalkerware - firma Kaspersky udostępniła specjalne narzędzie do wykrywania narzędzi szpiegujących.

Oprogramowanie stalkerware umożliwia potajemne szpiegowanie prywatnego życia innej osoby za pośrednictwem jej inteligentnego urządzenia i często wspomaga stosowanie przemocy wobec partnera w związku intymnym.

W odpowiedzi na to coraz większe zagrożenie w listopadzie zeszłego roku utworzono koalicję przeciwko stalkerware.

Celem tej inicjatywy jest zjednoczenie organizacji działających na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej oraz społeczności związanej z bezpieczeństwem IT w walce przeciwko technologii ułatwiającej stosowanie różnego rodzaju wymuszeń.

+ więcej...
25.11.2020 | GReAT Ideas: Eksperci ds. cyberbezpieczeństwa z firmy Kaspersky ponownie podzielą się swoją wiedzą online

Zimą firma Kaspersky wznowi GReAT Ideas, serię wydarzeń online, za pomocą których w miłej i komfortowej atmosferze przedstawi swoje najnowsze ustalenia w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Pierwsze wydarzenie w sezonie zimowym zostanie zorganizowane przez badaczy bezpieczeństwa z Globalnego Zespołu ds. Badań i Analiz firmy Kaspersky (GReAT), który pracuje nad wykrywaniem najbardziej wyrafinowanych i zaawansowanych zagrożeń na świecie, najpoważniejszego szkodliwego oprogramowania, ataków ransomware oraz kampanii cyberszpiegowskich.

Pierwszy odcinek zimowego cyklu GReAT Ideas planowany jest na 2 grudnia, a kolejne dyskusje odbędą się w styczniu i lutym.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 500 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 1 Gb/s
xDSL - łącze 3 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 12 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij