Wiadomości

Loading


21.10.2020 | #IWILLNOTSTOP – T-Mobile rusza z kampanią skierowaną do specjalistów IT

T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie pracowników T‑Mobile, którzy dzięki współtworzeniu najnowszych technologii mają realny wpływ na poprawę jakości życia milionów Polaków.

W ramach kampanii employer branding zbudowana została całkiem nowa strona internetowa, która uzupełni dotychczasowe zasoby dotyczące kariery na stronach T‑Mobile. Oprócz informacji na temat procesu rekrutacji, zasad i zalet pracy w T-Mobile, czy odświeżonych ogłoszeń rekrutacyjnych, zawierać będzie także sylwetki pracowników firmy.

T-Mobile jest liderem cyfrowej transformacji, a specjaliści IT znajdą u nas możliwość rozwoju w praktycznie każdej dziedzinie. Łączy nas przekonanie, że innowacyjne technologie dają zupełnie nowe możliwości rozwoju społeczeństwu i biznesowi, a jednocześnie pomagają chronić środowisko naturalne. Taką przyszłość tworzymy, budując i rozwijając rozwiązania, które podnoszą jakość życia milionów ludzi. Chcemy, żeby każdy pracownik T‑Mobile wiedział, że swoją pracą dokłada się nie tylko do sukcesu firmy, ale zmienia na lepsze otaczającą nas rzeczywistość. To jest najważniejszy przekaz naszej najnowszej kampanii, skierowanej do rynku IT: ‘Wybierz pracę, która ma znaczenie
- komentuje Dagmara Ptasińska, Dyrektor Departamentu Portfolio Produktów HR T-Mobile Polska.

#IWILLNOTSTOP pokazuje, że T‑Mobile jest nowoczesną firmą technologiczną, w której pracownicy mogą realizować się w obszarach pracy nad sztuczną inteligencją, machine learning, cyberbezpieczeństwem, Internetem Rzeczy, systemami Smart City czy rozwojem tzw. gospodarki 4.0. Zespoły produktowe pracują w metodyce agile, dzięki czemu pracownicy mogą poczuć satysfakcję z tworzenia zaawansowanych, innowacyjnych rozwiązań zmieniających życie i biznes klientów.

Działaniom towarzyszyć będzie długofalowa kampania w mediach społecznościowych oraz filmy i animacje pokazujące T‑Mobile jako miejsce rozwoju najnowszych technologii, wspierających cyfrową transformację społeczeństwa. Dodatkowo, potencjalni kandydaci zaproszeni będą do skorzystania z quizu, dostępnego na stronie iwillnotstop pl. Z pozoru abstrakcyjny „test osobowości” został przygotowany tak, by przez opisy osobowości jak najdokładniej odwzorować obszary, wokół których toczy się kampania i możliwości rekrutacyjne T‑Mobile.

#IWILLNOTSTOP jest kampanią globalną Deutche Telekom. Do polskich warunków dostosował ją Zespół Portfolio Produktów HR, T‑Mobile Polska.

Przy stworzeniu działań wizerunkowych firmę wspiera agencja Performante, zaś nową zakładkę kariera przygotowała agencja Job'n'Joy.

Sprawdź T‑Mobile - Skorzystaj z promocji 3 miesiące za 1 zł

źródło: T‑Mobile

Kliknij aby powiększyć



20.10.2020 | Proximus wybiera Ericsson do realizacji projektu 5G Core w Belgii

Proximus wybrał Ericsson do wdrożenia nowej sieci 5G Core. Rozwiązanie wykorzystujące chmurę jest oparte na dual-mode 5G Core od Ericsson, które będzie również wykorzystywane w modernizacji sieci 4G.

Geert Standaert, Dyrektor Jednostki Biznesowej ds. Sieci w Proximus, mówi: „Decyzja o nawiązaniu współpracy z Ericsson to ważny krok w realizacji naszej strategii dotyczącej sieci.

Celem Proximus jest zbudowanie najlepszej gigabitowej sieci w Belgii, a modernizacja sprzętu w naszej sieci mobilnej jest kluczowym elementem tej strategii na nadchodzące lata.

Wraz z Ericsson będziemy intensywnie pracować nad stworzeniem najlepszej w swojej klasie, wydajnej energetycznie oraz przygotowanej na przyszłe wyzwania sieci mobilnej, służącej użytkownikom w całym kraju.

+ więcej...
20.10.2020 | Daj nieużywanym smartfonom drugie życie. Orange zachęca do wspólnego dbania o środowisko

Aż 75% śladu środowiskowego telefonów komórkowych pochodzi z procesu produkcyjnego, a 25% z ich codziennego użytkowania.

Orange Polska rusza z kampanią zachęcającą do świadomego rozstawania się z nieużywanymi już smartfonami.

Niepotrzebne telefony można odsprzedać w każdym salonie operatora. W ciągu 10 lat, Orange zebrał już ponad 15 milionów starych telefonów komórkowych na całym świecie.

Aby wzmacniać świadomość tego, jaki wpływ na środowisko mają popularne, użytkowane na co dzień urządzenia, Orange rusza z kampanią promującą drugie życie telefonów komórkowych i uruchamia portal.

+ więcej...
19.10.2020 | Do części szkół od poniedziałku wróciła nauka zdalna. Ponad połowa nauczycieli potrzebuje dodatkowego przeszkolenia z wykorzystania narzędzi cyfrowych

Od poniedziałku, 19 października, szkoły ponadpodstawowe powracają do zdalnego trybu nauczania.

Eksperci podkreślają jednak, że dzięki czasowemu przeniesieniu lekcji do online’u wiosną tego roku polska edukacja wykonała duży krok w kierunku cyfryzacji.

Dzięki temu jest lepiej przygotowana na ponowne wprowadzenie nauki zdalnej.

Po kilku miesiącach zajęć online nauczyciele coraz lepiej oceniają swoje kompetencje w tym zakresie, ale wciąż ponad połowa przyznaje, że przydałoby się im dodatkowe przeszkolenie.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 8 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 384 kb/s
xDSL - łącze 80 Mb/s :

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 4 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 160 kb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij