Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Najnowsza kampania T‑Mobile dla firm oparta na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów” promuje elastyczne rozwiązania oferty MagentaBIZNES i odsłania absurdy trapiące przedsiębiorców, związane z dostępem do usług telekomunikacyjnych. W kampanii operator zwraca uwagę na to, że potrzeby firm mogą się zmieniać w zależności od sytuacji rynkowej, dlatego też oferta operatorów telekomunikacyjnych powinna elastycznie dopasowywać się do potrzeb przedsiębiorców. Jednym z bohaterów kampanii jest właściciel firmy TRAWNIKSERWIS PL, Kamil Niewczas, którego usługi T‑Mobile wspierają w prowadzeniu firmy.
Jednym z absurdów jest znaczny spadek prędkości internetu po przekroczeniu określonego limitu danych. Oferta MagentaBIZNES, jako jedyna na rynku, oferuje swoim użytkownikom internet, który nie zwalnia niezależnie od wykorzystanej ilości danych, a z internetu firmy mogą korzystać zarówno w biurze jak i poza nim.
Innym prezentowanym w kampanii benefitem jest możliwości dokupienia urządzenia (telefonu, tabletu, laptopa, routera) w trakcie trwania umowy, jeśli podczas jej zawierania nie dokonano zakupu sprzętu. Dokupienie urządzenia do bieżącej umowy jest możliwe od 7 miesiąca od jej zawarcia.
W MagentaBIZNES przedsiębiorcy mają także możliwość elastycznego zarzadzania kartami SIM w swoich firmach. Opłata za kolejną kartę wynosi 30 zł netto, a gdy karta nie jest używana, opłata ta automatycznie obniża się do kwoty 1 zł netto miesięcznie. Opcja ta włącza się samoczynnie pół roku od zawarcia umowy.
W ramach kampanii promowany jest smartfon Samsung Galaxy S10 Lite, dostępny w ratach miesięcznych 50 zł netto na 36 miesięcy i opłatą na start w wysokości 1 zł (z VAT). Promocyjnie smartfon Samsung Galaxy S10 Lite dostępny będzie również w ratach miesięcznych 75 zł netto na 24 miesiące i opłatą na start również wynoszącą 1zł (z VAT).
W ramach kampanii powstały 60-, 45-, 30- i 15- sekundowe wersje spotu, które emitowane będą w telewizji i internecie.
Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, radio, internecie oraz w punktach sprzedaży operatora przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Sprawdź T‑Mobile - OFERTA TYLKO ONLINE Abonament przez pół roku za pół ceny
źródło: T‑Mobile
Najnowszy raport firmy Kaspersky poświęcony stanowi cyberbezpieczeństwa przemysłowego wskazuje główne bariery powodujące wstrzymanie lub opóźnienie realizacji projektów dotyczących ochrony IT w tym sektorze.
Do najczęstszych przeszkód należy brak możliwości wstrzymania produkcji oraz czynności biurokratyczne, obejmujące przeciągający się proces zatwierdzania oraz zbyt dużą liczbę osób decyzyjnych.
Bariery te mogą stanowić punkt krytyczny w dobie COVID-19, ponieważ mogą wpływać na wdrażanie "pandemicznych" inicjatyw w zakresie bezpieczeństwa technologii operacyjnej.
Wyścig w dziedzinie cyberbezpieczeństwa nie zwalnia tempa, a celem wielu incydentów, w tym szeroko nagłośnionych ataków, stają się przemysłowe systemy sterowania (ICS).
+ więcej...Jeszcze w tym roku ma odbyć się aukcja na częstotliwości sieci 5G, tymczasem trwa proces tworzenia ram prawnych w zakresie budowy jej infrastruktury.
Kwestie bezpieczeństwa będą regulowane m.in. dzięki nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa.
Nowe przepisy pozwolą wykluczyć z procesu budowy sieci 5G w Polsce niezaufanych dostawców, którzy będą podlegać ocenie m.in. premiera.
– Pewniejszym rozwiązaniem jest postawienie bardzo konkretnych i ostrych wymagań związanych z bezpieczeństwem i kontrolą elementów sieci 5G, np. poprzez certyfikację krytycznych składników infrastruktury – ocenia Piotr Muszyński, doradca prezydenta Pracodawców RP ds. telekomunikacji.
+ więcej...Grupa Allegro, gigant polskiego e-commerce, ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej swoich akcji, która będzie skierowana do inwestorów instytucjonalnych i detalicznych.
Według ekspertów jej giełdowy debiut może być największym w historii warszawskiego parkietu.
Allegro chce pozyskać z emisji akcji ok. 1 mld zł, co pozwoli spółce spłacić część zadłużenia, wzmocnić pozycję finansową i wspomóc plany rozwoju.
Jej strategia zakłada dalsze inwestycje w obsługę kupujących i sprzedawców, lecz grupa nie wyklucza też międzynarodowej ekspansji.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- adampolnet.com 15.00 zł
- Astral Media 25.00 zł
- PW DORMAR 90.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- Ekspres Net 56.00 zł
- Przedstawiciel Multimedia 14.99 zł