Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
W internecie można znaleźć wszystko – od ciekawych i intrygujących treści, po te budzące wątpliwości, pytania i podających szereg sprzecznych informacji. Od 13 sierpnia internauci zyskają nowe źródło informacji na temat technologii, sportu i rozrywki, podanych w przystępny, atrakcyjny i wiarygodny sposób. W ten czwartek o godz. 16.00 na profilach T-Mobile na Facebooku i YouTubie swoją premierę będzie miał nowy format wideo operatora – „To ma sens”, w którym Karol Wójcicki, Krzysztof „Jankes” Jankowski i 2AngryMen (Filip Kapica i Mateusz Święcicki) będą prowadzić pogłębione rozmowy z nietuzinkowymi gośćmi.
W ramach formatu „To ma sens” odbiorcy będą mogli poznać tajniki najciekawszych technologii oraz odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Widzowie dowiedzą się m.in. czy laptop wystarczy, by zostać producentem muzycznym, a także jak właściwie działa i co oznacza sieć 5G. Nie zabraknie ponadto tematyki rozrywkowej i sportowej, czyli dotyczącej obszarów, w których technologia również wspiera człowieka na wielu poziomach. O poruszenie wszystkich najbardziej frapujących wątków zadbają zaś popularni i doświadczeni prowadzący programu – Krzysztof „Jankes” Jankowski, który zajmie się rozrywką, Karol Wójcicki (znany z formatu „Z głową w gwiazdach”), czuwający nad tematami technologicznymi, a także 2AngryMen, czyli Filip Kapica i Mateusz Święcicki, którzy zatroszczą się o prawdziwe, sportowe emocje. Ten silny zespół uzupełnią równie wyjątkowi goście – m.in. ekspert technologiczny posiadający zasięgowy kanał na YouTubie, znany producent muzyczny, osoby ze świata filmu i seriali, specjaliści od marketingu sportowego, autorzy poczytnych książek czy też osoby związane silnie z piłką nożną.
Czas, start!
Pierwszy odcinek zainteresowane osoby mogą obejrzeć już 13 sierpnia. Kolejne będą ukazywać się co drugi czwartek. Filmy będzie można zobaczyć zarówno na YouTubie, jak i na Facebooku T-Mobile. Ich długość przewidywana jest na ok. 10-30 minut.
Tylko sensowne newsy
Nowy format T-Mobile, podobnie jak oferta marki, ma w swoim zamyśle gromadzić tylko to, co najlepsze. Widzowie mogą więc spodziewać się niestandardowego podejścia do tematu i poruszania wątków, które – choć rozpalają ciekawość – bywają z reguły omawiane ogólnikowo, bez dociekliwości. Osoby, które interesują zatem np. tajniki świata damskiej piłki nożnej, jak również te, które chcą wniknąć do samego źródła wiedzy o infrastrukturze najnowszej generacji, w programie „To ma sens” znajdą wiele inspirujących treści – przekazanych zawsze w sensowny, dający odpowiedzi na wszystkie pytania sposób
Sprawdź T-Mobile - Światłowód z Amazon Prime Video
źródło: T-Mobile
Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska.
W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa DT rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zwyciężczynią nagród Grammy.
Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.
Generacja Z bywa nazywana „cyfrowymi tubylcami” – to pierwsze całkowicie zdigitalizowane pokolenie, dla którego nowoczesne technologie są stałym elementem codzienności.
+ więcej...Późną wiosną 2020 r. automatyczne technologie wykrywania firmy Kaspersky udaremniły cyberatak ukierunkowany na południowokoreańską firmę.
Dokładna analiza wykazała, że w ataku wykorzystano nieznany wcześniej łańcuch dwóch exploitów wykorzystujących luki dnia zerowego.
Pierwszy wykorzystywał podatności w przeglądarce Internet Explorer 11 i umożliwiał zdalne wykonanie kodu, drugi - w systemie Windows i pozwalał na zwiększenie uprawnień szkodliwego programu.
Drugi z exploitów atakował najnowsze wersje systemu Windows 10. Luka dnia zerowego to rodzaj nieznanego wcześniej błędu w oprogramowaniu.
+ więcej...T-Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, udostępnił użytkownikom Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online – mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej.
Dzięki niej zakup oferty subskrypcyjnej Heyah 01 jest jeszcze prostszy i wygodniejszy.
Dzięki współpracy T-Mobile i KIR usługa mojeID, umożliwiająca weryfikację tożsamości w sposób całkowicie zdalny, została wdrożona w branży telekomunikacyjnej.
To kolejny sektor – po energetycznym, medycznym i ubezpieczeniowym – który dostrzega, jak istotna jest cyfrowa identyfikacja klientów. Pomaga ona m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. T-Mobile i KIR zapowiadają dalsze rozszerzanie współpracy.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- Z.U.H. ABG Piotr Kisiel 25.00 zł
- CLIMAX 14.50 zł
- PW DORMAR 90.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 35.67 zł
- Beskid Media 9.90 zł
- TOYA 6.00 zł