Wiadomości

Loading


13.08.2020 | T-Mobile i Billie Eilish uwalniają potencjał generacji Z

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa DT rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zwyciężczynią nagród Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.

Generacja Z bywa nazywana „cyfrowymi tubylcami” – to pierwsze całkowicie zdigitalizowane pokolenie, dla którego nowoczesne technologie są stałym elementem codzienności. Deutsche Telekom, dostrzegając ten cyfrowy optymizm, chce wspierać młode osoby w realizacji inicjatyw wykorzystujących nowe technologie.

Według badania przeprowadzonego przez Deutsche Telekom wśród Europejczyków w wieku 16-25 lat 93% respondentów (a w przypadku badanych z Polski – 95%) przyznało, że nowe technologie telekomunikacyjne są użytecznym narzędziem wspierającym ich edukację. Z kolei 86% osób wskazało, że umożliwiają one łączenie się z internetowymi społecznościami poprzez wspólne pasje. Młodzi ludzie dostrzegają potencjał drzemiący w nowoczesnych technologiach również w zakresie wyzwań społecznych – aż 90 proc. twierdzi, że zaangażowanie młodzieży jest kluczem do budowania lepszej przyszłości, a 75 proc. wskazuje, że media społecznościowe wspierają ich w obronie tego, w co wierzą.

#WhatWeDoNext, czyli młodzi mają głos

Wyzwania związane z epidemią sprawiły, że mimo wcześniejszych uprzedzeń coraz więcej osób zaczęło doceniać zalety i potencjał, który oferuje digitalizacja. W ramach swojej nowej, międzynarodowej kampanii #WhatWeDoNext Deutsche Telekom, a wraz z nim T- Mobile Polska, chcą wspierać ten „cyfrowy optymizm” i pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze. Do udziału w projekcie zaproszono pięciokrotną laureatkę nagrody Grammy Billie Eilish, nazywaną głosem i symbolem swojej generacji.

Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale – potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy
– skomentowała Billie Eilish.

Firma, zgodnie ze swoim sloganem „Life is for sharing”, wierzy, że najlepszymi rzeczami w życiu warto się dzielić. W obecnej, wyjątkowej sytuacji wspieranie działań, które ułatwiają równy dostęp do życia społecznego, ekonomicznego czy kulturalnego, stało się to wyjątkowo istotne. Dlatego też Deutsche Telekom chce dać głos generacji Z i pozwolić jej wytyczać kierunek zmian na przyszłość.

Wydarzenia 2020 r. będą miały wpływ na młodsze pokolenie w nadchodzących latach zarówno pod względem kulturowym, społecznym, jak i gospodarczym. Właśnie dlatego chcemy pomóc uwolnić potencjał generacji Z i dostarczyć jej platformę komunikacji, aby młodzi ludzie mogli pokazać, jak zmieniają świat na lepsze, wykorzystując do tego technologię
– tłumaczy Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile.

Podjęliśmy współpracę z Billie i grupą osób z jej pokolenia, aby pokazać, jaka moc drzemie w generacji, która już teraz definiuje naszą przyszłość.

W ramach kampanii przygotowane zostało wideo z udziałem Billie Eilish oraz kilkorga przedstawicieli młodego pokolenia. W materiale zostały zaprezentowane inspirujące inicjatywy młodych osób – od walki ze zmianami klimatu, przez promowanie równouprawnienia czy popularyzację cyberbezpieczeństwa. Film, wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka jeszcze wystąpieniem pandemii COVID-19, to celebracja osiągnięć i zaangażowania generacji Z, jak również wyraz walki z negatywnymi stereotypami, które narosły wokół tego pokolenia i ich podejścia do technologii. W ten sposób Deutsche Telekom chce podkreślić zaangażowanie społeczne generacji Z i obalić mit o ich bierności. Za pomocą kampanii #WhatWeDoNext firma ma zamiar zapewnić młodym ludziom wsparcie w realizacji ambitnych celów oraz odnalezieniu się we współczesnym świecie.

Przykłady projektów realizowanych przez generację Z oraz informacje o kampanii #WhatWeDoNext dostępne będą na platformie muzycznej firmy Deutsche Telekom – Electronic Beats.

Sprawdź T-Mobile - Najszybszy internet mobilny

źródło: T-Mobile

Kliknij aby powiększyć



13.08.2020 | Kaspersky wykrywa luki dnia zerowego w systemie operacyjnym Windows oraz przeglądarce Internet Explorer wykorzystane w ataku ukierunkowanym

Późną wiosną 2020 r. automatyczne technologie wykrywania firmy Kaspersky udaremniły cyberatak ukierunkowany na południowokoreańską firmę.

Dokładna analiza wykazała, że w ataku wykorzystano nieznany wcześniej łańcuch dwóch exploitów wykorzystujących luki dnia zerowego.

Pierwszy wykorzystywał podatności w przeglądarce Internet Explorer 11 i umożliwiał zdalne wykonanie kodu, drugi - w systemie Windows i pozwalał na zwiększenie uprawnień szkodliwego programu.

Drugi z exploitów atakował najnowsze wersje systemu Windows 10. Luka dnia zerowego to rodzaj nieznanego wcześniej błędu w oprogramowaniu.

+ więcej...
13.08.2020 | T-Mobile wprowadza potwierdzanie tożsamości z mojeID

T-Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, udostępnił użytkownikom Heyah 01 usługę potwierdzania tożsamości online – mojeID od Krajowej Izby Rozliczeniowej.

Dzięki niej zakup oferty subskrypcyjnej Heyah 01 jest jeszcze prostszy i wygodniejszy.

Dzięki współpracy T-Mobile i KIR usługa mojeID, umożliwiająca weryfikację tożsamości w sposób całkowicie zdalny, została wdrożona w branży telekomunikacyjnej.

To kolejny sektor – po energetycznym, medycznym i ubezpieczeniowym – który dostrzega, jak istotna jest cyfrowa identyfikacja klientów. Pomaga ona m.in. w przyspieszaniu i usprawnianiu procesów związanych z obsługą klienta i zarządzaniem dokumentami. T-Mobile i KIR zapowiadają dalsze rozszerzanie współpracy.

+ więcej...
13.08.2020 | Wielopasmowy zewnętrzny router LTE od Zyxel

Zyxel Networks wprowadza na rynek zaawansowany router zewnętrzny LTE7480-M804 LTE, który zapewnia dostęp do Internetu poprzez szybkie i stabilne połączenie w miejscach, gdzie zastosowanie innych technologii jest zbyt kosztowne.

W związku z nagłą zmianą trybu pracy i przeniesieniem biura do domów pracowników, niezawodne i szybkie połączenie z siecią firmową jest kwestią kluczową, by utrzymać produktywność na oczekiwanym poziomie.

Wiele firm poszukuje obecnie rozwiązań, które zapewnią ich pracownikom stabilne łącze, co nie zawsze jest łatwe, szczególnie w sytuacji, gdy pracownik przebywa w strefach pozbawionych zasięgu szerokopasmowego.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 32 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 4 Mb/s
xDSL - łącze 10 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 64 kb/s:
GSM - łącze 7,2 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij