Wiadomości

Loading


06.08.2020 | Rekord świata w najszybszym przejściu gry Doom Eternal pobity przez zawodnika grającego z aktywnym rozwiązaniem bezpieczeństwa firmy Kaspersky

Xiae, speedrunner, czyli profesjonalny gracz przechodzący gry na czas, pobił rekord świata w grze Doom Eternal podczas wydarzenia Break The Record: LIVE. Zwycięzca zawodów speedrunningowych ukończył grę w jedną godzinę, osiem minut i 52 sekundy - czyli w czasie o 48 sekund krótszym niż poprzedni rekordzista. Xiae rywalizował na sprzęcie z zainstalowanym oprogramowaniem Kaspersky internet Security oraz włączonym trybem gracza, który nie obciąża zasobów komputera oraz blokuje komunikaty mogące przeszkadzać w grze.

Otwartą konkurencję "Break The Record: LIVE" obejrzało 196 000 unikatowych widzów. O pulę nagród o wartości 8 000 dolarów walczyło siedmiu speedrunnerów specjalizujących się w grze DOOM Eternal.

Jak wskazuje sama nazwa, speedrunnerzy muszą wykazać się szybkością i zoptymalizować wszystko, co robią podczas gry. To samo dotyczy wykorzystywanego przez nich systemu oraz oprogramowania - nic nie może spowolnić działania gry czy przeszkodzić w rozgrywce, łącznie z zainstalowanym rozwiązaniem bezpieczeństwa. Pozwala na to specjalny tryb gracza wbudowany w rozwiązania konsumenckie firmy Kaspersky. Jego włączenie optymalizuje skanowanie antywirusowe i pobieranie aktualizacji, a także blokuje wyświetlanie powiadomień, w efekcie czego ochrona nie przeszkadza graczowi ani nie pochłania zbyt wielu zasobów procesora.

Grałem z uruchomionym trybem gracza firmy Kaspersky i pobiłem rekord świata - idealnie. Aby rozwiązanie antywirusowe spełniało moje oczekiwania, nie może mi się naprzykrzać komunikatami i nie mogę odczuwać, że robi cokolwiek w systemie podczas gry. Kaspersky internet Security spisał się wyśmienicie - powiedział Xiae, zwycięzca zawodów.

Nowy rekord doskonale pokazuje istotę naszego produktu. Doom Eternal jest wymagającą grą pod względem zasobów komputerowych, a przy prędkości, z jaką grają speedrunnerzy, nie można pozwolić sobie na błędy czy spowolnienia. Jesteśmy zaszczyceni, że Xiae zdecydował się rywalizować w zawodach przy włączonym trybie gracza w naszym produkcie, i cieszymy się, że nie zawiedliśmy jego zaufania - powiedział Andrew Winton, odpowiedzialny za marketing w firmie Kaspersky.

źródło: Kaspersky

Kliknij aby powiększyć



05.08.2020 | Wraca Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA w Cyfrowym Polsacie. W IPLI wybrane mecze w jakości 4K

Już dzisiaj na zieloną murawę powrócą najbardziej prestiżowe klubowe rozgrywki piłkarskie Starego Kontynentu – Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA.

Abonenci Cyfrowego Polsatu wszystkie sierpniowe mecze obejrzą w ramach pakietu Polsat Sport Premium w ramach oferty telewizji satelitarnej, kablowej IPTV oraz internetowej OTT.

Będą one również dostępne w największym serwisie rozrywki internetowej IPLA, a wybrane mecze widzowie zobaczą w jakości 4K – jako pierwszy mecz Manchester City – Real Madryt, który odbędzie się w piątek, 7 sierpnia.

+ więcej...
05.08.2020 | Partnerstwo firm Kaspersky i Ferrari: szyte na miarę cyberbezpieczeństwo dla kultowej marki

Firma Kaspersky obchodzi 10 rocznicę swojego strategicznego partnerstwa z kultową, globalną marką - Ferrari.

Kaspersky jest nie tylko sponsorem zespołu wyścigowego Formuły 1 tej marki - Scuderia Ferrari - ale również partnerem technologicznym, oferując Ferrari światowej klasy cyberbezpieczeństwo oraz ochronę infrastruktury informatycznej.

Firma Kaspersky - czołowy, międzynarodowy producent rozwiązań cyberbezpieczeństwa - jest obecna na torach wyścigowych na całym świecie u boku Scuderia Ferrari od 2010 r.

W ciągu minionych dziesięciu lat partnerstwo między tymi światowej klasy markami umocniło się, wykraczając poza umowę sponsorską - firma Kaspersky zapewnia Ferrari pełny zakres nowatorskich środków bezpieczeństwa IT 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu - zarówno w fabryce Ferrari w Maranello, we Włoszech, jak i na torach Formuły 1 na całym świecie.

+ więcej...
03.08.2020 | 16 proc. internautów robi zakupy spożywcze w sieci. Podczas pandemii stały się one możliwe niemal w całej Polsce

Żywność to jedna z kategorii zakupów internetowych, która najmocniej zyskała w czasie lockdownu.

Zgodnie z badaniem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej zakupy spożywcze w sieci robi 16 proc. internautów, czyli o 6 pkt proc. więcej niż rok temu.

Dzięki pandemii zakup artykułów żywnościowych bez wychodzenia z domu jest już możliwy nie tylko w dużych miastach.

– Polacy stali się społeczeństwem cyfrowym i pokochali zakupy w internecie. Nawet po lockdownie kupują w e-sklepach, głównie ubrania, elektronikę i artykuły wyposażenia domu – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 200 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 10 Mb/s
xDSL - łącze 768 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 4 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 25 Mb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij