Wiadomości

Loading


05.08.2020 | Partnerstwo firm Kaspersky i Ferrari: szyte na miarę cyberbezpieczeństwo dla kultowej marki

Firma Kaspersky obchodzi 10 rocznicę swojego strategicznego partnerstwa z kultową, globalną marką - Ferrari. Kaspersky jest nie tylko sponsorem zespołu wyścigowego Formuły 1 tej marki - Scuderia Ferrari - ale również partnerem technologicznym, oferując Ferrari światowej klasy cyberbezpieczeństwo oraz ochronę infrastruktury informatycznej.

Firma Kaspersky - czołowy, międzynarodowy producent rozwiązań cyberbezpieczeństwa - jest obecna na torach wyścigowych na całym świecie u boku Scuderia Ferrari od 2010 r. W ciągu minionych dziesięciu lat partnerstwo między tymi światowej klasy markami umocniło się, wykraczając poza umowę sponsorską - firma Kaspersky zapewnia Ferrari pełny zakres nowatorskich środków bezpieczeństwa IT 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu - zarówno w fabryce Ferrari w Maranello, we Włoszech, jak i na torach Formuły 1 na całym świecie.

Firma Kaspersky nieustannie spełnia różne ściśle określone i rygorystyczne cele Ferrari w zakresie bezpieczeństwa - obecnie chroni wszystkie punkty końcowe Ferrari.

10 lat temu weszliśmy do świata Formuły 1 i przez ten czas zdołaliśmy zbudować silne partnerstwo z Ferrari. Chociaż działamy w całkowicie różnych branżach, łączą nas te same wartości: czołowe technologie, pasja w zakresie innowacji oraz nieustanne doskonalenie się w tym, co robimy - powiedział Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny firmy Kaspersky.

Systemy IT Formuły 1 są dość zaawansowane i specyficzne; obejmują zarówno symulację, jak i technologie pomiaru osiągów samochodu. Wykorzystują również wiele różnych rozwiązań, takich jak wysoko wydajne systemy obliczeniowe czy wewnętrznie rozwijane oprogramowanie. Zindywidualizowany charakter całego systemu wymaga szytego na miarę rozwiązania do ochrony danych. Firma Kaspersky pomogła nam poradzić sobie z nieustannie ewoluującymi wymaganiami i zagrożeniami, przygotowując dla nas innowacyjne i niezawodne produkty - powiedział Alessandro Sala, dyrektor ds. IT, bezpieczeństwa i zgodności z przepisami w firmie Ferrari.

Firma Kaspersky zapewnia Ferrari różne rodzaje bezpieczeństwa - od ochrony tradycyjnych obszarów technologii korporacyjnej (takich jak punkty końcowe) po testy penetracyjne, ocenę luk w zabezpieczeniach oraz analizę zagrożeń, jak również skanowanie na żądanie z minimalnym wpływem na wydajność.

źródło: Kaspersky

Kliknij aby powiększyć



03.08.2020 | 16 proc. internautów robi zakupy spożywcze w sieci. Podczas pandemii stały się one możliwe niemal w całej Polsce

Żywność to jedna z kategorii zakupów internetowych, która najmocniej zyskała w czasie lockdownu.

Zgodnie z badaniem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” Izby Gospodarki Elektronicznej zakupy spożywcze w sieci robi 16 proc. internautów, czyli o 6 pkt proc. więcej niż rok temu.

Dzięki pandemii zakup artykułów żywnościowych bez wychodzenia z domu jest już możliwy nie tylko w dużych miastach.

– Polacy stali się społeczeństwem cyfrowym i pokochali zakupy w internecie. Nawet po lockdownie kupują w e-sklepach, głównie ubrania, elektronikę i artykuły wyposażenia domu – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

+ więcej...
03.08.2020 | Siatkarze PlusLigi i siatkarki TAURON Ligi sprawdzają swoje siły na piasku!

Plus Sponsorem Strategicznym i Sponsorem Technologicznym Turnieju PreZero Grand Prix

Po raz pierwszy w historii siatkarze PlusLigi i siatkarki TAURON Ligi sprawdzają swoje siły na piasku w turnieju PreZero Grand Prix.

To zupełnie nowe rozgrywki wprowadzone przez Polską Ligę Siatkówki, w których biorą udział polskie drużyny klubowe.

Sponsorem Strategicznym i Sponsorem Technologicznym rozgrywek PreZero Grand Prix jest Plus, który już 22 lata wspiera polską siatkówkę.

+ więcej...
31.07.2020 | Rabat 30% na akcesoria TelForceOne od T-Mobile

Podczas wakacji smartfony pomagają nam wyszukiwać najlepsze trasy, noclegi, polecane miejsc do odwiedzenia – pełna bateria lub możliwość szybkiego podładowania telefonu to w tym okresie podstawa.

Właśnie dlatego w ramach cotygodniowej akcji Happy Fridays T-Mobile oferuje swoim klientom voucher uprawniający do zniżki 30% na zakup wybranych akcesoriów firmy TelForceOne, takich jak ładowarki czy powerbanki.

Bonus można aktywować od 31 lipca do 2 sierpnia, zaś kod rabatowy można wykorzystać maksymalnie do 8 sierpnia.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 50 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 56 kb/s
xDSL - łącze 512 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 12 Mb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij