Wiadomości

Loading


16.07.2020 | Plus 5G – świat nowych możliwości. Najnowsza kampania reklamowa sieci Plus

15 lipca rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa sieci Plus promująca „pierwsze prawdziwe i najszybsze 5G w Polsce”. W nowej reklamie operatora świat codzienności łączy się ze światem wirtualnym, a granice pomiędzy nimi stają się niemal niewidoczne dzięki nowoczesnej technologii 5G. Podobnie jak w nadchodzącej erze 5G.

Powitaj 5G w Plusie

Celem kampanii jest zaprezentowanie nowych możliwości, jakie daje dostęp do najnowocześniejszego na świecie standardu internetu mobilnego. Błyskawiczny transfer danych, jaki zapewnia 5G w Plusie sprawia, że bohaterowie reklamy mają możliwość doświadczenia zupełnie nowego wymiaru rozrywki.

Dzięki szybkiej sieci 5G mogą oni przeżywać te same emocje, które towarzyszą uczestnikom wydarzeń na żywo. Bez wychodzenia z domu są tuż obok gwiazd na koncercie live, dopingują mecz siatkówki z pierwszego rzędu, a nawet eksplorują kosmos. Dzieci rywalizują w grze w wyścigi samochodowe online, jednocześnie podróżując z rodzicami autem. Wszyscy bohaterowie korzystają z najnowszej technologii i urządzeń mobilnych, dzięki którym mają „cały świat na wyciągnięcie ręki”.

Spot zrealizowany został za pomocą najnowszej technologii filmowej z wykorzystaniem wielkoformatowych ścian ledowych, często stosowanych w produkcjach hollywoodzkich. Podnoszą one realizm kręconych scen, co umożliwia zaprezentowanie płynnego przenikania się świata wirtualnego z rzeczywistym. W reklamie wykorzystano dynamiczny utwór zespołu M83 „Midnight City”.

Zaprezentowany w spocie wachlarz nowych możliwości otwierających się przed użytkownikami 5G w Plusie, jest związany z unikalnymi w skali Polski parametrami technicznymi tej sieci. Wyższa szybkość transmisji danych (do 600 Mb/s), lepsza stabilność połączenia oraz dużo większa pojemność sieci najnowszej generacji w Plusie zapewniają nową jakość mobilnej rozrywki.

5G w Plusie pozwoli na rozwój chmurowych platform gamingowych, zwiększy dostępność technologii immersyjnych VR i AR oraz wpłynie na podniesienie jakości treści wideo odtwarzanych na co dzień, zapewniając dostęp do wydarzeń odbywających się na drugim końcu świata w rozdzielczości 4K, a nawet 8K z możliwością wyboru obrazu z wielu kamer.

Kreację przygotowała Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), a spot wyreżyserował Marcin Filipek, przy współpracy z domem produkcyjnym TFP i Rio de Post.

Sprawdź Plus - Internet światłowodowy 1 mies. za darmo

źródło: Plus

Kliknij aby powiększyć



16.07.2020 | Doładuj konto Heyah i zgarnij nawet 200 darmowych gigabajtów

W urlopową podróż po Polsce lepiej nie ruszać się bez solidnego zapasu internetu mobilnego.

Na brak danych podczas letniego odpoczynku z pewnością nie będą narzekać klienci Heyah na kartę, którzy już od 15 lipca mogą skorzystać z wakacyjnej promocji marki.

Zasada jest prosta: Heyah mnoży każde doładowanie przez gigabajty. I tak 5 zł to 5 GB na 5 dni, 100 zł to 100 GB na 100 dni, a przy doładowaniu konta za 200 zł użytkownik otrzyma 200 darmowych gigabajtów do wykorzystania przez 200 dni.

Darmowe gigabajty przydadzą się zarówno podczas słonecznych wypraw w góry, jak i w deszczowe dni, gdy najlepiej ogląda się ulubione seriale.

+ więcej...
16.07.2020 | UPC Polska poszerza portfolio dostępnych w ofercie smartfonów

By zapewnić klientom dostęp do nowoczesnych rozwiązań technologicznych, UPC Polska systematycznie wprowadza do swojej oferty najnowsze urządzenia mobilne.

Klienci zyskali właśnie możliwość zakupu smartfonów Samsung Galaxy M21 oraz Galaxy A41 z atrakcyjnymi rabatami oraz w 24 ratach 0%.

Samsung Galaxy M21 oraz Galaxy A41 stanowią uzupełnienie szerokiego portfolio smartfonów dostępnych w komórkowej ofercie UPC Polska, pośród których nawet najbardziej wymagający użytkownicy znajdą urządzenia idealnie dopasowane do swoich potrzeb.

W ostatnich miesiącach w ofercie operatora pojawiły się także smartfony Samsung Galaxy A51 oraz Galaxy A71.

+ więcej...
16.07.2020 | Zwinny jak T-Mobile – magentowy operator wdraża Agile

Błyskawiczny rozwój technologii i nowe wyzwania, jakie przed przedsiębiorcami stawia cyfrowa transformacja społeczeństwa, wymagają odpowiedniego podejścia, innego niż stosowane dotychczas przez korporacje.

Dlatego T-Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny działający na polskim rynku, postanowił wdrożyć w całej organizacji jeden z najgorętszych trendów zarządzania - Agile.

Nowy model pracy sprawił, że firma zautomatyzowała wiele procesów wewnętrznych, w tym testy produktów, które wkrótce pojawią się na rynku i będą z powodzeniem służyć klientom.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 100 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 600 kb/s
xDSL - łącze 512 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 512 kb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij