Wiadomości

Loading


06.04.2020 | #OtwieramyPomagamy z Play - operator pamięta o wszystkich klientach

Play kontynuuje działania i proponuje konkretne rozwiązania w ramach akcji #ZostańWDomu, jednocześnie pamiętając o klientach, którzy nie mają możliwości skorzystania z kanałów zdalnych. Operator przekształca kilkaset otwartych salonów, odpowiadając na te potrzeby oraz otwiera dodatkowe Punkty Wsparcia Klienta w całej Polsce.

W ramach akcji #OtwieramyPomagamy Play otworzył już 13 specjalnych dodatkowych „Punktów Wsparcia Klienta” i planuje otwarcie kolejnych 28 w różnych miejscowościach, dla swoich klientów, którzy nie mają możliwości i narzędzi do zdalnego radzenia sobie z bieżącymi kwestiami takimi, jak m.in. wymiana karty SIM, doładowanie konta w usługach „na kartę” czy opłata bieżących rachunków. Dodatkowo ponad 400 otwartych salonów będzie także pełniło funkcję interwencyjnego punktu wsparcia. Operator monitoruje na bieżąco potrzeby zgłaszane przez użytkowników, aby zapewnić nieprzerwany dostęp do wszystkich niezbędnych usług.

„Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, naszym priorytetem jest zapewnienie każdemu klientowi Play stałego kontaktu ze swoimi bliskimi. Wszyscy nasi pracownicy pozostają w pełnej mobilizacji, aby pozostać w kontakcie z klientami i zapewnić im ciągłość usług. Wspieramy potrzeby naszych klientów w zakresie zdalnej edukacji czy wysokiej jakości rozrywki, ale oni potrzebują także wsparcia w doładowaniu konta, przedłużeniu umowy, wydrukowaniu faktury czy wymianie telefonu. Zachęcamy wszystkich do pozostania w domu i kontaktu z nami za pośrednictwem aplikacji PLAY24 oraz serwisu play pl, ale naszym obowiązkiem jest również wspieranie tych, którzy nie mają możliwości skorzystania ze zdalnej obsługi lub nie mogą rozwiązać problemu na odległość. Dlatego też przekształcamy nasze sklepy w Punkty Wsparcia Klienta, gdzie przestrzegamy wszelkich środków bezpieczeństwa, aby służyć naszym klientom w najbezpieczniejszych warunkach.” – mówi Jean Marc Harion, Prezes Play.

Specjalne punkty wsparcia klientów Play otwarte będą m.in. w Krakowie, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Tarnowie, Rzeszowie, Lubaniu i innych miejscowościach. Pełna lista kilkudziesięciu placówek dostępna będzie na play pl.

Punkty wsparcia dla klientów Play czynne będą od poniedziałku do piątku. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa będą w nich stosowane zasady szczególnej ostrożności, zgodne z obowiązującymi przepisami i przestrzeganiem najwyższych standardów zalecanych przez Rząd i Ministerstwo Zdrowia takich, jak pojedyncze przyjmowanie osób przy specjalnie wydzielonych stanowiskach oraz zachowanie odpowiedniej odległości między nimi. Przed udaniem się do punktu każdy klient ma możliwość skontaktowania się telefonicznie z kierownikiem wybranego salonu, który w pierwszej kolejności zaoferuje pomoc zdalną, a dopiero w razie konieczności kontakt osobisty, jeśli okaże się on niezbędny.

Play zachęca także do załatwiania wszystkich spraw zdalnie, zadawania pytań na czacie w aplikacji Play24 i kontaktu z konsultantami przez infolinię Play 790 500 500. Klienci mogą także doładować swoje konta telefoniczne bez wychodzenia z domu przez aplikację Play24 lub na stronie doladowania.

Wszystkie informacje związane z akcją #ZostańWDomu z Play dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie. Operator utworzył także dedykowaną sekcję na temat obecnej sytuacji związanej z COVID-19, gdzie zamieszczane są aktualne ostrzeżenia, najczęściej padające pytania i odpowiedzi czy informacje odnośnie bieżącej pracy firmy.

Kolejnym źródłem informacji przygotowanym przez Play jest witryna ochronawplay pl, stworzona w celu edukacji i przestrzegania klientów przed zagrożeniami czyhającymi na nich w sieci (fake newsami czy cyberprzestępczością). Na stronie pojawią się informacje dotyczące bezpieczeństwa w internecie, przykłady działań oszustów oraz przekierowania do rzetelnych i wiarygodnych źródeł o COVID-19.

Sprawdź Play - Internet domowy taniej. Kup internet i wybierz router w promocyjnej cenie

źródło: Play

Kliknij aby powiększyć



06.04.2020 | UPC Polska z wyjątkową kampanią wielkanocną

Przed nami Wielkanoc. Jak co roku. Jak zwykle o tej porze – ale tym razem będzie to Wielkanoc inna niż wszystkie.

Przygotowania, odświętne stoły i ludzie, osobno – choć cały czas ze sobą blisko.

Nadal przecież będziemy mogli ze sobą porozmawiać, życzyć sobie wszystkiego co najlepsze – tyle, że tym razem - przez internet.

Z okazji tych wyjątkowych świąt, w ramach szerokiej akcji #dzialamyztroska, UPC Polska przygotowało wielkanocny spot, którego bohaterowie wystąpili dla nas zostając w domach– wszyscy połączeni ze sobą dzięki internetowi od UPC.

+ więcej...
06.04.2020 | Jesteśmy dla Ciebie – T‑Mobile wspiera Polaków w czasach pandemii oraz prezentuje stronę z najważniejszymi informacjami dla swoich klientów

Kilka ostatnich tygodni zmieniło tryb życia milionów Polaków. Poddani wielu restrykcjom nie zatrzymali się jednak, realizując wiele działań online.

Praca zdalna, załatwianie spraw urzędowych, bankowych, robienie zakupów czy nawet szkoła – realizowana jest obecnie za pośrednictwem internetu.

Według danych T‑Mobile zapotrzebowanie na usługi głosowe w pierwszych dniach po wprowadzeniu stanu epidemicznego wzrosło o 50% w tej sieci, a zapotrzebowanie na transmisje danych o 20%.

Potrzeba „bycia z bliskimi” okazała się tak silna, że mimo braku możliwości osobistych spotkań użytkownicy tej sieci komunikowali się ze sobą częściej, niż przed okresem epidemii.  

+ więcej...
06.04.2020 | Wielki sukces specjalnego bloku reklamowego Reklama na Ratunek - 7 milionów widzów i 3 miliony złotych

Ponad 7 milionów widzów bez wychodzenia z domu pomogło tym, którzy codziennie ryzykują swoim zdrowiem i życiem w walce z epidemią koronawirusa.

3 miliony złotych zebrane dzięki akcji „Reklama na ratunek – Razem w walce z koronawirusem” zostanie przeznaczone na wsparcie służb medycznych.

Według oficjalnych danych dzięki „Reklamie na Ratunek” zebrano ponad 3 miliony złotych. 2 480 000 złotych pochodzić będzie od reklamodawców, pozostałe ponad pół miliona złotych dołoży Telewizja Polsat.

Za pośrednictwem Fundacji Polsat środki te zostaną przeznaczone najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 5 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 150 Mb/s
xDSL - łącze 10 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 45 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij