Wiadomości

Loading


19.11.2019 | Firma Kaspersky otrzymuje wyróżnienie Brand of the Year w ramach plebiscytu World Branding Awards

Firma Kaspersky zdobyła wyróżnienie "Brand of the Year" w kategorii oprogramowanie antywirusowe w ramach plebiscytu World Branding Awards. Wyróżnienie to zostało przyznane w wyniku unikatowego procesu oceny i głosowania podczas prestiżowej ceremonii wręczania nagród zorganizowanej przez World Branding Forum.

Podczas ceremonii wręczenia nagród - która odbyła się 14 listopada w Kensington Palace, w Londynie - wyróżniono najlepsze na świecie marki za ich działalność oraz osiągnięcia. Wydarzenie to stanowi doskonałą okazję, aby globalne marki spotkały się we własnym gronie i poznały sukcesy współuczestników.

Proces oceny składa się z trzech części - wyceny marki, publicznego głosowania oraz badania rynku konsumenckiego. World Branding Forum przeprowadza wycenę finansową w oparciu o metodę przychodów i dla każdej z marek nominowanych do nagrody oblicza wynik badania rynku. W wyborze zwycięzców uwzględnia się również opinię publiczną wyrażoną w głosowaniu online. W wyniku takiego procesu firma Kaspersky została uznana za prawdziwie wyjątkową markę.

Wcześniej tego roku firma Kaspersky dokonała zmian w założeniach dot. marki oraz identyfikacji wizualnej w celu uaktualnienia swojej tożsamości oraz głównej filozofii. Nowa marka odzwierciedla wizję przyszłości oraz podejście do biznesu: Kaspersky to już nie tylko laboratorium antywirusowe, firma staje się liderem technologicznym posiadającym zaawansowane i wszechstronne portfolio rozwiązań i usług bezpieczeństwa. Nowa marka podkreśla również ewolucję firmy z działalności skupionej na cyberbezpieczeństwie w kierunku szerszej koncepcji cyberodporności oraz wsparcia dla tworzenia połączonych systemów, które są bezpieczne już na etapie projektowania w celu ustanowienia w przyszłości wyższych standardów w branży.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi z powodu zdobycia nagrody "Brand of the Year". Szczególne znaczenie ma dla nas fakt, że otrzymaliśmy ją w roku, w którym wprowadziliśmy poważne zmiany dotyczące naszej marki. Świat jest już zupełnie inny niż w 1997 r., gdy firma powstała. Pojawiły się nowe potrzeby i aby im sprostać - nie tylko teraz, ale również w przyszłości - musimy ewoluować. Tym samym nasz rebranding to nie tylko zmiana logo; chodzi również o filozofię, która kształtuje każdy aspekt naszej działalności. Tworzymy bezpieczniejszy świat, który jest odporny na cyberzagrożenia. Świat, w którym ludzie i wszelkiego rodzaju organizacje mają zaufanie do technologii i wykorzystują ją w pełni. Świat, w którym produkty i usługi firmy Kaspersky pomagają osiągnąć ten cel - powiedział Andrew Winton, dyrektor działu marketingu w firmie Kaspersky.

Podczas tworzenia, rozwoju i realizacji projektu rebrandingu firma współpracowała z kilkoma agencjami. Wunderman Thompson, kreatywna agencja specjalizująca się w danych oraz technologii, pomogła w stworzeniu platformy marki oraz filozofii "Aktywuj przyszłość". Natomiast nowa tożsamość wizualna oraz logo zostały opracowane przez agencję Moving Brands, która pomogła przedstawić najwyższej klasy wiedzę w zakresie inżynierii oprogramowania, która stanowiła fundament firmy i której firma pozostaje wierna.

źródło: Kaspersky

Kliknij aby powiększyć



15.11.2019 | Fajne Granty T‑Mobile - rusza kolejna edycja programu grantowego dla najmłodszych miłośników nowych technologii

Właśnie rozpoczęła się trzecia edycja wyjątkowego programu Fajne Granty T‑Mobile. Akcja z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością i sprawia, że mnóstwo młodych osób zaczyna fascynować się programowaniem.

Udział w konkursie mogą wziąć organizacje pozarządowe, szkoły, biblioteki, ośrodki kultury. Co można zdobyć?

Nowoczesny sprzęt i bezcenną wiedzę! Fajne Granty to program realizowany przez Fundację CoderDojo Polska i firmę T‑Mobile Polska.

Jego celem jest wsparcie inicjatyw i środowisk zajmujących się szerzeniem nauki programowania skierowanej do społeczności lokalnej. W ramach Fajnych Grantów można otrzymać środki i sprzęt, który pozwoli zrealizować zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem nowych technologii.

+ więcej...
15.11.2019 | Kaspersky przeniesie dane klientów z USA oraz Kanady do Szwajcarii i otworzy w Brazylii swoje czwarte centrum transparentności

Kaspersky kontynuuje proces przenoszenia do Szwajcarii swojej infrastruktury przetwarzania i przechowywania danych - koncentrując się teraz na klientach ze Stanów Zjednoczonych oraz Kanady.

Ponadto firma ogłosiła plany otwarcia pierwszego latynoamerykańskiego centrum transparentności w Sao Paulo, w Brazylii, które ma nastąpić w styczniu 2020 r.

Jako globalny lider w branży cyberbezpieczeństwa, firma Kaspersky zawsze dążyła do zapewnienia wiarygodnej i silnej ochrony danych swoich klientów.

Ponadto nieustannie podejmuje wysiłki, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów poprzez tworzenie skutecznej ochrony danych opartej na cyfrowym zaufaniu. 

+ więcej...
14.11.2019 | Jesienne żniwa: połowa ataków DDoS w trzecim kwartale miała miejsce we wrześniu

Badacze z firmy Kaspersky podsumowali ewolucję ataków DDoS w trzecim kwartale 2019 r. Liczba ataków zwiększyła się o jedną trzecią w porównaniu z poprzednim kwartałem oraz analogicznym okresem w 2018 r. 

Przyrost ten spowodowany był w głównej mierze gwałtownym wzrostem szkodliwej aktywności jesienią. To właśnie we wrześniu miało miejsce aż 53% ataków DDoS odnotowanych w badanym kwartale.

Za zwiększony odsetek ataków DDoS odpowiada duża liczba dość prostych działań cyberprzestępców.

Odmienna sytuacja miała miejsce w poprzednich kwartałach tego roku, gdy całkowity wzrost wynikał z wyższej liczby wyrafinowanych ataków DDoS skoncentrowanych na warstwie aplikacji i przeprowadzanych zwykle przez "profesjonalnych" cyberprzestępców. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 150 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 25 Mb/s
xDSL - łącze 3 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 1 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 60 Mb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij