Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Firma iMad, we współpracy z Digital Care, poszerza swoją ofertę produktową o usługi SafeScreen i SafeScreen+, w ramach których klienci zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej, infolinii technicznej oraz mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza nawet do kwoty 1500 zł. usługi dostępne są zarówno dla urządzeń nowych, jak i używanych.
Według danych firmy Digital Care blisko 90 proc. wszystkich przypadków naprawy smartfonów jest związanych z uszkodzeniem wyświetlacza. Pęknięty wyświetlacz to prawdziwa zmora każdego właściciela iPhone’a. Ekran to najbardziej podatny na uszkodzenia element urządzenia i jednocześnie wyjątkowo kosztowny - wymiana wyświetlacza to w przypadku urządzeń Apple nawet 50 proc. ceny nowego sprzętu.
Bezpieczny wyświetlacz z SafeScreen i SafeScreen+
Nowe usługi, stworzone z myślą o użytkownikach iPhone’ów, umożliwiają korzystanie z pełnej wersji aplikacji Digital Check, która pozwala zdiagnozować i zoptymalizować pracę smartfona, jak również zapewniają dostęp do infolinii technicznej. Dodatkowo, SafeScreen zapewnia naprawę wyświetlacza do kwoty 1000 zł, natomiast SafeScreen+ do 1500 zł, co umożliwia bezpłatną wymianę ekranu nawet w najnowszych modelach telefonów Apple. usługi można wykupić do smartfonów Apple, począwszy od modelu iPhone 7 wzwyż.
- Klienci iMad to osoby świadome, szukające wyjątkowej jakości obsługi i najlepszych cen. usługi SafeScreen i SafeScreen+ to odpowiedź na ich potrzeby w zakresie serwisowania urządzeń. Za niewiele ponad 70 gr. dziennie, Klient przez rok ma zagwarantowany autoryzowany serwis wyświetlacza, którego wymiana może kosztować nawet 50% ceny urządzenia. – mówi Adam Mrozek, Prezes Zarządu iMad.
Usługa serwisowa - bez zbędnych formalności
Za proces obsługi klienta odpowiada firma Digital Care, obsługująca już blisko 4 mln posiadaczy smartfonów w całej Europie.
- W naszej pracy skupiamy się na Kliencie, jego potrzebach i oczekiwaniach. W przypadku naprawy sprzętu, o zadowoleniu decyduje jakość serwisu i proces zgłaszania uszkodzenia, który musi być prosty i krótki. Dlatego naprawy realizowane są wyłącznie przez autoryzowane serwisy Apple, a zgłoszenia klient dokonuje telefonicznie, bez zbędnych formalności i pytań o okoliczności, w jakich wyświetlacz został uszkodzony. Następnie szybka naprawa i Klient ponownie może cieszyć się sprzętem. – mówi Maciej Ryszard Sierakowski, Key Account Director w Digital Care.
Dla wygody użytkowników, proces naprawy możliwy jest w trybie „door-to-door”. Klient zgłasza uszkodzenie przez infolinię techniczną, która organizuje odbiór telefonu przez kuriera. Telefon można także przekazać osobiście, odwiedzając jeden z trzech punktów iMad w Warszawie, Krakowie lub Katowicach. Naprawione urządzenie jest dostarczane do użytkownika taką samą drogą, jaką zostało odebrane.
źródło: Digital Care
T‑Mobile Polska podpisał pierwszą umowę dotyczącą budowy rozwiązań inteligentnych dla miast w obszarze waste management.
Firma pozyskała zamówienie publiczne na inteligentny system zarządzania odpadami. Klientem jest Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
System inteligentnego zarządzania odpadami obejmie w pierwszej kolejności około 150 czujników działających w oparciu o technologię NBIoT T‑Mobile, montowanych w kontenerach na terenie całego miasta.
Realizacja projektu jest istotną częścią nowoczesnej zautomatyzowanej sortowni śmieci zarządzanej przez Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
+ więcej...W sierpniowym raporcie Netflixa kolejny miesiąc z rzędu za najlepszego dostawcę internetu mobilnego uznany został Plus.
Najpopularniejszy serwis VOD publikuje cykliczne rankingi mierzące jakość internetu z podziałem na poszczególnych operatorów.
W zestawieniach tych pod uwagę brani są zarówno dostawcy oferujący łącza stacjonarne, jak również operatorzy komórkowi.
W przypadku tych ostatnich, Plus zajmuje pierwsze miejsce. Według statystyk opublikowanych przez Netflixa, sieć Plusa poprawiła swoje osiągi względem poprzedniego, czerwcowego raportu, zwiększając przepustowość danych podczas korzystania z serwisu z 2,43 do 2,46 Mbps.
+ więcej...Użytkownicy aplikacji Mój Orange mogą bezpłatnie i bezpiecznie wykonywać transfery pieniędzy na Ukrainę.
Promocja na usługę trwa trzy miesiące od dnia pierwszej transakcji, którą należy wykonać między sierpniem a październikiem br. Możliwość transferów pieniężnych w aplikacji Mój Orange to efekt współpracy Orange z firmą PayUkraine.
Jak wynika z badania firmy Selektivv w Polsce przebywa 1,25 mln obywateli Ukrainy. Z myślą o nich Orange rozpoczął współpracę z ukraińskim partnerem, firmą PayUkraine.
Do sprzedaży trafiły już startery Orange prepaid, opatrzone logo PayUkraine, a także ulotki i regulamin w języku ukraińskim, gdzie krok po kroku wyjaśnione są zasady korzystania z usługi przelewów pieniężnych.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- D2 Direct S.C. 20.00 zł
- TOM 50.00 zł
- WOYTEC 59.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 35.67 zł
- NetRuner 24.95 zł
- Internet LTE Plus 30.00 zł