Wiadomości

Loading


23.08.2019 | iMad wprowadza usługi SafeScreen i SafeScreen+ dla użytkowników iPhone’ów

Firma iMad, we współpracy z Digital Care, poszerza swoją ofertę produktową o usługi SafeScreen i SafeScreen+, w ramach których klienci zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej, infolinii technicznej oraz mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza nawet do kwoty 1500 zł. usługi dostępne są zarówno dla urządzeń nowych, jak i używanych.

Według danych firmy Digital Care blisko 90 proc. wszystkich przypadków naprawy smartfonów jest związanych z uszkodzeniem wyświetlacza. Pęknięty wyświetlacz to prawdziwa zmora każdego właściciela iPhone’a. Ekran to najbardziej podatny na uszkodzenia element urządzenia i jednocześnie wyjątkowo kosztowny - wymiana wyświetlacza to w przypadku urządzeń Apple nawet 50 proc. ceny nowego sprzętu.

Bezpieczny wyświetlacz z SafeScreen i SafeScreen+

Nowe usługi, stworzone z myślą o użytkownikach iPhone’ów, umożliwiają korzystanie z pełnej wersji aplikacji Digital Check, która pozwala zdiagnozować i zoptymalizować pracę smartfona, jak również zapewniają dostęp do infolinii technicznej. Dodatkowo, SafeScreen zapewnia naprawę wyświetlacza do kwoty 1000 zł, natomiast SafeScreen+ do 1500 zł, co umożliwia bezpłatną wymianę ekranu nawet w najnowszych modelach telefonów Apple. usługi można wykupić do smartfonów Apple, począwszy od modelu iPhone 7 wzwyż.

- Klienci iMad to osoby świadome, szukające wyjątkowej jakości obsługi i najlepszych cen. usługi SafeScreen i SafeScreen+ to odpowiedź na ich potrzeby w zakresie serwisowania urządzeń. Za niewiele ponad 70 gr. dziennie, Klient przez rok ma zagwarantowany autoryzowany serwis wyświetlacza, którego wymiana może kosztować nawet 50% ceny urządzenia. – mówi Adam Mrozek, Prezes Zarządu iMad.

Usługa serwisowa - bez zbędnych formalności

Za proces obsługi klienta odpowiada firma Digital Care, obsługująca już blisko 4 mln posiadaczy smartfonów w całej Europie.

- W naszej pracy skupiamy się na Kliencie, jego potrzebach i oczekiwaniach. W przypadku naprawy sprzętu, o zadowoleniu decyduje jakość serwisu i proces zgłaszania uszkodzenia, który musi być prosty i krótki. Dlatego naprawy realizowane są wyłącznie przez autoryzowane serwisy Apple, a zgłoszenia klient dokonuje telefonicznie, bez zbędnych formalności i pytań o okoliczności, w jakich wyświetlacz został uszkodzony. Następnie szybka naprawa i Klient ponownie może cieszyć się sprzętem. – mówi Maciej Ryszard Sierakowski, Key Account Director w Digital Care.

Dla wygody użytkowników, proces naprawy możliwy jest w trybie „door-to-door”. Klient zgłasza uszkodzenie przez infolinię techniczną, która organizuje odbiór telefonu przez kuriera. Telefon można także przekazać osobiście, odwiedzając jeden z trzech punktów iMad w Warszawie, Krakowie lub Katowicach. Naprawione urządzenie jest dostarczane do użytkownika taką samą drogą, jaką zostało odebrane.

źródło: Digital Care

Kliknij aby powiększyć



23.08.2019 | T‑Mobile zbuduje w Wałbrzychu inteligentny system zarządzania odpadami

T‑Mobile Polska podpisał pierwszą umowę dotyczącą budowy rozwiązań inteligentnych dla miast w obszarze waste management.

Firma pozyskała zamówienie publiczne na inteligentny system zarządzania odpadami. Klientem jest Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.

System inteligentnego zarządzania odpadami obejmie w pierwszej kolejności około 150 czujników działających w oparciu o technologię NBIoT T‑Mobile, montowanych w kontenerach na terenie całego miasta.

Realizacja projektu jest istotną częścią nowoczesnej zautomatyzowanej sortowni śmieci zarządzanej przez Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

+ więcej...
23.08.2019 | Plus ponownie najlepszą siecią mobilną do oglądania Netflixa

W sierpniowym raporcie Netflixa kolejny miesiąc z rzędu za najlepszego dostawcę internetu mobilnego uznany został Plus.

Najpopularniejszy serwis VOD publikuje cykliczne rankingi mierzące jakość internetu z podziałem na poszczególnych operatorów.

W zestawieniach tych pod uwagę brani są zarówno dostawcy oferujący łącza stacjonarne, jak również operatorzy komórkowi.

W przypadku tych ostatnich, Plus zajmuje pierwsze miejsce. Według statystyk opublikowanych przez Netflixa, sieć Plusa poprawiła swoje osiągi względem poprzedniego, czerwcowego raportu, zwiększając przepustowość danych podczas korzystania z serwisu z 2,43 do 2,46 Mbps. 

+ więcej...
22.08.2019 | Orange rozpoczął współpracę z PayUkraine. Przelewy pieniężne na Ukrainę za darmo w aplikacji Mój Orange.

Użytkownicy aplikacji Mój Orange mogą bezpłatnie i bezpiecznie wykonywać transfery pieniędzy na Ukrainę.

Promocja na usługę trwa trzy miesiące od dnia pierwszej transakcji, którą należy wykonać między sierpniem a październikiem br. Możliwość transferów pieniężnych w aplikacji Mój Orange to efekt współpracy Orange z firmą PayUkraine.

Jak wynika z badania firmy Selektivv w Polsce przebywa 1,25 mln obywateli Ukrainy. Z myślą o nich Orange rozpoczął współpracę z ukraińskim partnerem, firmą PayUkraine.

Do sprzedaży trafiły już startery Orange prepaid, opatrzone logo PayUkraine, a także ulotki i regulamin w języku ukraińskim, gdzie krok po kroku wyjaśnione są zasady korzystania z usługi przelewów pieniężnych.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 100 kb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 3 Mb/s
xDSL - łącze 80 Mb/s :

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 320 kb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij