Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Podsumowanie drugiego kwartału:
- Sprzedaż wyniosła 54.8 (49.8) mld SEK. Sprzedaż skorygowana o porównywalne jednostki i walutę wzrosła 7% dzięki wzrostowi w segmencie Networks w Ameryce Północnej i Azji Północno-Wschodniej. Sprzedaż zaraportowana wzrosła o 10%.
- Marża brutto wyniosła 36.6% (34.8%). Marża brutto z wyłączeniem kosztów restrukturyzacji wyniosła 36.7% (36.7%).
- Marża brutto w segmencie Networks z wyłączeniem kosztów restrukturyzacji wzrosła do 41.4% (40.2%) r/r. Sekwencyjnie marża brutto w segmencie Networks spadła do 43.2%, głównie ze względu na koszty komunikowanego wcześniej porozumienia umowy licencyjnej, negatywnego wpływu strategicznych kontaktów i niższych przychodów umowy licencyjnej IPR.
- Przychód operacyjny wyniósł 3.7 (0.2) mld SEK a marża opercyjna wyniosła 6.8% (0.3%). Przychód operacyjny z wykluczeniem kosztów restrukturyzacji wyniósł 3.9 (2.0) mld SEK a marża operacyjna z wykluczeniem kosztów restrukturyzacji wyniosła 7.0% (4.1%).
- Zysk netto zwiększył się do 1.8 (-1.8) mld SEK.
- Wolne przepływy pieniężne z wyłączeniem M&A wyniosły 2.2 (-0.2) mld SEK. Środki pieniężne netto wyniosły SEK 33.8 (33.1) mld SEK.
źródło: Ericsson
Letnie miesiące to czas wyjazdów urlopowych. Może to oznaczać utratę kontroli nad firmowym Wi-Fi pod nieobecność osoby, która za nie odpowiada.
Rozwiązaniem jest platforma Nebula, która pozwala na prostą kontrolę firmowej sieci z poziomu aplikacji w telefonie – bez komplikacji i zbędnej straty czasu, niezależnie od tego gdzie się znajdujemy.
Małe i średnie firmy nie zatrudniają zwykle etatowych informatyków, a kontrolę nad stanem firmowego Wi-Fi sprawuje jedna osoba, którą nierzadko jest właściciel firmy.
W sytuacji, gdy pracownik zarządzający siecią jest nieobecny w firmie, na przykład z powodu urlopu, zmiana konfiguracji czy rozwiązywanie problemów z połączeniami może ulec znacznej komplikacji.
+ więcej...Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i na kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych.
Ponadto uwzględniono działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, tematyczne i social media. Spot wyreżyserował Piotr Janowski.
Jego produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją – Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.
+ więcej...Badacze z firmy Kaspersky odkryli, że rosyjskojęzyczne cyberugrupowanie Turla udoskonaliło stosowany zestaw narzędzi: opakowało swoje szkodliwe oprogramowanie KopiLuwak w pakiet o nazwie Topinambour, stworzyło dwie podobne wersje w innych językach oraz rozprzestrzenia swojego szkodnika za pośrednictwem zainfekowanych aplikacji umożliwiających obejście cenzury.
Badacze uważają, że działania te mają na celu zminimalizowanie szansy na wykrycie oraz precyzyjne atakowanie ofiar.
Topinambour został zauważony w operacji wymierzonej w podmioty rządowe na początku 2019 r.
Turla to szeroko znane rosyjskojęzyczne cyberugrupowanie stosujące cyberszpiegostwo wobec podmiotów rządowych i dyplomatycznych.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 121.77 zł
- Secure IT 15.00 zł
- ACO Solutions 360.00 zł