Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Orange zapowiada, że nową ofertą Flex zrewolucjonizuje rynek usług telekomunikacyjnych. Zamiast tradycyjnego modelu, w którym trzeba podpisać umowę w salonie albo pamiętać o doładowywaniu konta, klient będzie mógł włączać i wyłączać dowolne usługi i plany taryfowe w aplikacji, dopasowując je do swoich aktualnych potrzeb. Operator pracuje już też nad dostosowaniem oferty dla klientów biznesowych.
Do zbudowania aplikacji i oferty firma zaprosiła samych zainteresowanych, czyli obecnych i byłych klientów. W pierwszym etapie przeprowadzono badania, podczas których 4 tys. ankietowanych zapytano o to, co im przeszkadza w usługach telekomunikacyjnych i czego po nich oczekują. Następnie 400 osób zaproszono do konsultowania powstającego rozwiązania.
– Z naszych badań wynika, że klienci oczekują czterech istotnych elementów. Po pierwsze, chcą mieć poczucie wolności – nie chcą się wiązać żadnymi kontraktami, bo nie wiedzą, co będą robić za tydzień, miesiąc czy rok. Po drugie, chcą mieć wybór, który będzie łatwy i przyjemny. Po trzecie, chcą, żeby grać z nimi fair, aby wszystko było jasne, przejrzyste i transparentne. I po czwarte, chcą mieć poczucie bezpieczeństwa – móc kontrolować swoje rachunki i wiedzieć, ile na koniec zapłacą. Na bazie tych czterech elementów zbudowaliśmy Orange Flex – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Artur Stankiewicz, szef marketingu rynku konsumenckiego Orange Polska.
Podkreśla, że wprowadzenie nowej oferty jest dla rynku rewolucją, ponieważ zupełnie zmienia model korzystania z usług telekomunikacyjnych.
– Tak będzie niedługo wyglądał świat telekomunikacji: nie podpisuje się żadnych umów, włącza i wyłącza usługi kiedy, gdzie i jak się chce. Operator jest po prostu przez cały czas z klientem w jego smartfonie – mówi Artur Stankiewicz. – Jakaś część klientów pewnie zostanie w tradycyjnych ofertach. To tak jak z telefonią stacjonarną – już dawno lata świetności ma za sobą, a nadal są klienci, którzy z niej korzystają, mimo że komunikacja mobilna zdobyła rynek. Jesteśmy przekonani, że Orange Flex zmieni go jeszcze bardziej.
Według danych IPSOS aż 3/4 Polaków jest zadowolona z rosnącej cyfryzacji. 59 proc. uważa, że ma ona dobry wpływ na społeczeństwo, a cyfrowe usługi będą dostępne dla coraz większej ilości osób. Dziś korzysta z nich 15 proc. badanych. 34 proc. ankietowanych określa siebie jako zaawansowanych użytkowników cyfrowych gadżetów.
Orange Flex to w pełni elastyczna oferta komórkowa, bez sztywnej umowy – nie wymaga zbędnych formalności ani wizyt w salonie. Umożliwia klientowi dopasowanie wygodnego dla siebie planu komórkowego z poziomu smartfona, a potem łatwą zmianę, w zależności od jego potrzeb. Obejmuje szeroką gamę dodatkowych opcji, które można dowolnie włączać i wyłączać w każdej chwili, z poziomu aplikacji.
– Klient ma poczucie kontroli, bo z góry wie, ile za to wszystko zapłaci. Jeśli będzie chciał więcej gigabajtów, może zmienić plan taryfowy w każdej chwili i bez żadnych kosztów – mówi Artur Stankiewicz.
Oferta będzie na razie dostępna dla klientów indywidualnych, ale operator pracuje już nad dostosowaniem jej do potrzeb klientów biznesowych.
Sprawdź Orange - Poznaj bogactwo kanałów telewizji Orange
źródło: NEWSERIA
Badacze z Kaspersky Lab monitorujący aktywność ScarCruft, zaawansowanego koreańskojęzycznego cyberugrupowania, odkryli, że grupa ta testuje i tworzy nowe narzędzia oraz techniki, rozszerzając zarówno zakres, jak i ilość informacji uzyskiwanych od ofiar.
ScarCruft stworzył między innymi narzędzia umożliwiające identyfikowanie urządzeń połączonych za pomocą technologii Bluetooth.
Ugrupowanie ScarCruft jest prawdopodobnie sponsorowane przez jeden z rządów i przeważnie atakuje podmioty rządowe oraz firmy powiązane z półwyspem koreańskim, polując na informacje o znaczeniu politycznym.
+ więcej...Nowe Plany Mobilne, a w nich nieograniczony dostęp do muzyki w popularnych serwisach, większa paczka danych w kraju i UE, dodatkowe GB do współdzielenia z bliskimi oraz zestawy z drugim smartfonem lub słuchawkami w prezencie za 1 zł.
Nowe Plany Mobilne to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w coraz bardziej cyfrowym świecie.
Powiększone pakiety danych, Music Pass, czy dodatkowe gigabajty dla duetów i rodzin umożliwią komfortowe korzystanie z internetu, przeglądanie treści multimedialnych, mediów społecznościowych oraz słuchanie muzyki, w kraju i za granicą.
+ więcej...Impreza największej europejskiej organizacji MMA powraca do gdańsko-sopockiej Ergo Areny.
Gala KSW 49 tym obiekcie 18 maja będzie turniejem czołowych zawodników mieszanych sztuki walki.
Transmisję tej emocjonującej imprezy obejrzą na żywo, w jakości HD, także abonenci Vectry.
Wczoraj operator rozpoczął sprzedaż dostępu do gali w systemie pay-per-view w cenie 39,99 zł.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- SM RADOGOSZCZ 12.00 zł
- TVK-WSM Wieluń 4.59 zł
- WOYTEC 59.00 zł