Wiadomości

Loading


24.04.2019 | Bezpłatny internet UPC w salonach biznesowych LOT-u

Pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT korzystający z salonów biznesowych „Polonez” i „Mazurek” należących do polskiego przewoźnika mogą od dziś korzystać, w ramach dedykowanej sieci Wi-Fi, z bezpłatnego internetu. Usługę uzupełniającą bogaty pakiet dla pasażerów komfortowych poczekalni dostarcza UPC Biznes, oferujący usługi cyfrowe dla firm.

LOT Business Lounge „Polonez” na Lotnisku Chopina w Warszawie jest zarządzany przez polskiego przewoźnika od 1 lipca 2015 roku. Zlokalizowany w strefie Schengen salon czynny jest cały rok, siedem dni w tygodniu od godziny 5 do 23. Każdego roku obsługuje już ponad 300 tys. pasażerów ceniących komfort i najwyższe standardy podróży. W tym roku – 26 lutego flagowy salon biznesowy polskiego przewoźnika odwiedził milionowy pasażer. Od 2018 r. pasażerowie mają też w porcie na Okęciu do dyspozycji drugi salon biznesowy LOT-u - „Mazurek” w strefie non-Schengen.

Chcąc nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami pasażerów – LOT zaoferował im w salonach biznesowych bezpłatny internet dostarczany w ramach dedykowanej sieci Wi-Fi przez UPC Biznes.

UPC Biznes oferuje rozwiązania bezprzewodowe oparte na technologii Wi-Fi, które pozwalają sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że od teraz podróżni z całego świata czekający na swój lot w przestrzeni LOT Business Lounge będą mogli skorzystać z dedykowanej sieci Wi-Fi od UPC Biznes. Jest to dla nas duże zobowiązanie i jednocześnie potwierdzenie, że dostarczane przez nas usługi są na najwyższym poziomie

Jerzy Gołębiowski, dyrektor B2B UPC Polska

Z nowej oferty mogą już korzystać wszyscy pasażerowie „Poloneza” i „Mazurka”. O udogodnieniu od dziś w recepcjach salonów informowani są wszyscy goście. Ponadto w przestrzeni komfortowych poczekalni pojawiły się tablice informacyjne z logotypem obu firm.

Nasze salony biznesowe w Warszawie cieszą się ogromną popularnością wśród pasażerów. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty i usługi były jak najwyższej jakości. Pasażerowie biznesowi szczególną wagę przykładają do jakości i dostępności internetu. Dlatego z ogromną przyjemnością oddajemy do dyspozycji wysokiej jakości szerokopasmowy dostęp do internetu dostarczony przez UPC Biznes. Jestem przekonany że będzie to bardzo korzystna zmiana dla naszych pasażerów i uzupełnienie naszej bogatej oferty

Krzysztof Moczulski z Biura Produktu w Polskich Liniach Lotniczych LOT

Z salonów „Polonez” i „Mazurek” mogą skorzystać m.in. pasażerowie klasy biznes w rejsach Star Alliance i posiadacze kart lojalnościowych Miles & More: srebrnej Frequent Traveller, złotej Senator i czarnej HON Circle oraz posiadacze kart Star Alliance Gold. Do dyspozycji gości oprócz bezpłatnego Wi-Fi jest wybór prasy polskiej i zagranicznej, komputery, telewizja oraz łazienki z prysznicem, szeroki wybór zimnych i gorących posiłków przez cały dzień. Ponadto w salonie „Polonez” wyjątkową usługą jest mini SPA, czyli strefa Premium Beauty Yonell, oferująca zabiegi kosmetyczne i masaże wszystkim gościom salonu.W salonie „Polonez” znajduje się też specjalna strefa LOT Elite Lounge dedykowana pasażerom podróżującym klasą biznes na trasach dalekodystansowych LOT-u, a także posiadaczom statusu podróży Star Alliance Gold. W tej części znajduje się 45 miejsc siedzących.

W ramach przebudowy Lotniska Chopina, czekając na budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego, planowane jest niedługo przeniesienie salonu „Polonez” do nowej, większej lokalizacji. Ta zmiana znacząco wpłynie na poprawę komfortu korzystania z salonu, zwłaszcza w godzinach szczytu

Sprawdź UPC - Telewizja + internet + pakiety premium w super cenie!

źródło: UPC

Kliknij aby powiększyć



24.04.2019 | Technologie w słusznej sprawie. Fundacja Orange i Orange Polska pomogą w odbudowie katedry Notre Dame

Fundacja Orange uruchomiła na swoim profilu na Facebooku zbiórkę na pomoc w odbudowie paryskiej katedry Notre Dame, zniszczonej w niedawnym pożarze.

W ten sposób wszyscy, którzy chcą pomóc w rekonstrukcji tej unikatowej budowli i ważnej części dziedzictwa europejskiej kultury, mogą za pomocą internetu, z dowolnego miejsca, wpłacić datek na ten cel.

Fundacja Orange wraz z Orange Polska przekazały na zbiórkę swoją cegiełkę wysokości 100 tysięcy złotych. Celem zbiórki jest podwojenie tej kwoty. 

+ więcej...
24.04.2019 | Ericsson i Swisscom uruchomili pierwszą w Europie komercyjną sieć 5G

Ericsson i Swisscom, największy dostawca usług telekomunikacyjnych w Szwajcarii, uruchomili pierwszą na dużą skalę komercyjną sieć 5G w Europie, aby wspierać komercyjnie dostępne smartfony.

10 kwietnia Swisscom zaprezentował w Zurychu sieć 5G oraz partnerów i urządzenia abonenckie.

Uruchomienie sieci nastąpiło 17 kwietnia.

Komercyjna sieć 5G i powiązane z nią usługi 5G są obecnie dostępne w 54 miastach w Szwajcarii, w tym w głównych obszarach ludności: Zurychu, Bernie, Genewie, Bazylei, Lozannie i Lucernie.

+ więcej...
24.04.2019 | Już 96 proc. nastolatków codziennie łączy się z internetem. W sieci spędzają średnio ponad 4 godziny dziennie

Dzisiejsze nastolatki nie rozstają się ze smartfonami.

Blisko 16 proc. nie wyobraża sobie już funkcjonowania bez telefonu komórkowego.

Zdecydowana większość, bo 96 proc., codziennie łączy się z internetem, a z sieci korzystają średnio ponad 4 godziny.

Ponad 40 proc. nastolatków deklaruje, że spędza w sieci więcej czasu niż planowało. Z drugiej strony – taki sam odsetek uważa, że edukacja szkolna nie przygotowuje ich do funkcjonowania w świecie opartym na nowoczesnych technologiach – wynika z najnowszego raportu NASK „Nastolatki 3.0”.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 99 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 30 Mb/s
xDSL - łącze 2 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 50 Mb/s:
GSM - łącze 21 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij