Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Długie oczekiwanie na infolinii, internet który nie działa jak należy, nowi klienci z ofertami których nie mogą otrzymać stali, trudności w uzyskaniu najprostszych informacji. Między innymi z takimi nonsensami spotykają się klienci rynku telekomunikacyjnego. T‑Mobile nawiązuje do nich w kampanii teaserowej, która wystartowała wczoraj, 25 marca 2019r.
Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna
- mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.
Fazę teaserową promują cztery spoty telewizyjne. Wykorzystują motyw komentarzy z portali społecznościowych, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi klienta czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa stylizowany napis „Nonsens”.
Kampania będzie obecna w telewizji, nośnikach digital OOH oraz kanałach digital w tym social mediach. Operator przygotował też na potrzeby kampanii specjalną stronę internetową, której zawartość będzie się poszerzać wraz z rozwojem kampanii.
Pierwsza faza komunikacji potrwa do 2 kwietnia 2019 r.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, kampanię digital i social media realizuje VML.
Sprawdź T‑Mobile - SMARTFONY W JESZCZE NIŻSZYCH CENACH
źródło: T‑Mobile
Kaspersky Lab wykrył nową zaawansowaną, długotrwałą kampanię z wykorzystaniem szkodliwego oprogramowania, opierającą się na tzw. atakach na łańcuch dostaw.
Z badania wynika, że cyberprzestępcy stojący za operacją ShadowHammer wzięli na celownik użytkowników narzędzia ASUS Live Update Utility, wstrzykując do niego trojana w okresie przynajmniej od czerwca do listopada 2018 r.
Eksperci z Kaspersky Lab szacują, że z zagrożeniem mogło się zetknąć ponad milion użytkowników na całym świecie.
+ więcej...Hejt w internecie urasta do rangi potężnego problemu społecznego.
Dotyka nawet dzieci i nastolatków – więcej niż co trzeci zetknął się już w sieci z mową nienawiści.
Hejterzy i trolle są jednak w mniejszości, stanowią zaledwie 5–6 proc. internautów. Fundacja Orange rusza z kampanią, która ma pokazać, że są oni w mniejszości i da się z nimi walczyć.
W ramach akcji pokazuje, jak reagować na hejt w sieci i emocjonalnie sobie z nim radzić. Symbolem kampanii #jestnaswiecej jest pomarańczowa sznurówka.
+ więcej...Dotychczasowy Prezes zakończył z sukcesem powierzoną mu fazę reorganizacji i wprowadzenia firmy na ścieżkę wzrostu.
Kolejna faza Spółki zorientowana jest na wzmocnienie trendu wzrostowego i budowę pozycji zintegrowanego dostawcy rozwiązań informatycznych pod aplikacje i projekty IT klientów.
Odpowiedzialność za ten etap spocznie na Danielu Szcześniewskim, dotychczasowym szefie strategii i marketingu ATM S.A.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- WIGNET 37.50 zł
- AS MEDIA 20.00 zł
- Looq Łukasz Hańdziuk 30.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 84.87 zł
- SOFT-COM S.C. 9.90 zł
- Przedstawiciel Multimedia 14.99 zł