Wiadomości

Loading


26.03.2019 | Bez nonsensów w T‑Mobile – startuje kampania teaserowa

Długie oczekiwanie na infolinii, internet który nie działa jak należy, nowi klienci z ofertami których nie mogą otrzymać stali, trudności w uzyskaniu najprostszych informacji. Między innymi z takimi nonsensami spotykają się klienci rynku telekomunikacyjnego. T‑Mobile nawiązuje do nich w kampanii teaserowej, która wystartowała wczoraj, 25 marca 2019r.

Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna
- mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.

Fazę teaserową promują cztery spoty telewizyjne. Wykorzystują motyw komentarzy z portali społecznościowych, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi klienta czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa stylizowany napis „Nonsens”.

Kampania będzie obecna w telewizji, nośnikach digital OOH oraz kanałach digital w tym social mediach. Operator przygotował też na potrzeby kampanii specjalną stronę internetową, której zawartość będzie się poszerzać wraz z rozwojem kampanii.

Pierwsza faza komunikacji potrwa do 2 kwietnia 2019 r.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, kampanię digital i social media realizuje VML.

Sprawdź T‑Mobile - SMARTFONY W JESZCZE NIŻSZYCH CENACH

źródło: T‑Mobile

Kliknij aby powiększyć



26.03.2019 | Operacja ShadowHammer: nowy atak na łańcuch dostaw zagraża setkom tysięcy użytkowników na świecie

Kaspersky Lab wykrył nową zaawansowaną, długotrwałą kampanię z wykorzystaniem szkodliwego oprogramowania, opierającą się na tzw. atakach na łańcuch dostaw.

Z badania wynika, że cyberprzestępcy stojący za operacją ShadowHammer wzięli na celownik użytkowników narzędzia ASUS Live Update Utility, wstrzykując do niego trojana w okresie przynajmniej od czerwca do listopada 2018 r.

Eksperci z Kaspersky Lab szacują, że z zagrożeniem mogło się zetknąć ponad milion użytkowników na całym świecie.

+ więcej...
26.03.2019 | Połowa piętnastolatków zetknęła się z hejtem w sieci. Rusza kampania, która pomoże walczyć z tym zjawiskiem

Hejt w internecie urasta do rangi potężnego problemu społecznego.

Dotyka nawet dzieci i nastolatków – więcej niż co trzeci zetknął się już w sieci z mową nienawiści.

Hejterzy i trolle są jednak w mniejszości, stanowią zaledwie 5–6 proc. internautów. Fundacja Orange rusza z kampanią, która ma pokazać, że są oni w mniejszości i da się z nimi walczyć.

W ramach akcji pokazuje, jak reagować na hejt w sieci i emocjonalnie sobie z nim radzić. Symbolem kampanii #jestnaswiecej jest pomarańczowa sznurówka.

+ więcej...
26.03.2019 | Sławomir Koszołko przekazuje rolę Prezesa Zarządu ATM S.A. Danielowi Szcześniewskiemu

Dotychczasowy Prezes zakończył z sukcesem powierzoną mu fazę reorganizacji i wprowadzenia firmy na ścieżkę wzrostu.

Kolejna faza Spółki zorientowana jest na wzmocnienie trendu wzrostowego i budowę pozycji zintegrowanego dostawcy rozwiązań informatycznych pod aplikacje i projekty IT klientów.

Odpowiedzialność za ten etap spocznie na Danielu Szcześniewskim, dotychczasowym szefie strategii i marketingu ATM S.A.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 128 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 400 kb/s
xDSL - łącze 1 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 6 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 128 kb/s:
GSM - łącze 10 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij