Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Awaria, która miała miejsce wczoraj w nocy i przez większą część dnia została usunięta, a klienci mogą już korzystać z usług. Jednocześnie każdy klient dotknięty skutkami awarii otrzyma od sieci przeprosinowy prezent.
Pragniemy przeprosić wszystkich naszych klientów, którzy w dniu dzisiejszym pozbawieni byli dostępu do naszych usług. Była to pierwsza w historii Virgin Mobile tak poważna awaria, która dodatkowo miała miejsce w środku nocy. Bierzemy odpowiedzialność za tę sytuację i zrobimy wszystko, co niezbędne, aby nie powtórzyła się w przyszłości – mówi Grażyna Piotrowska – Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.
Przyczyny awarii
Awaria wystąpiła około godziny 4:50 podczas nocnych prac utrzymaniowych. Jej przyczyną był błąd komunikacji między systemem bilingowym Virgin Mobile a siecią radiową, który nie mógł zostać wykryty wcześniej. Co więcej taka sytuacja nie miała jeszcze nigdy miejsca przy realizacji podobnych prac. Potwierdzamy również, że awaria nie była spowodowana jakimkolwiek problemem z działaniem sieci Play, z której korzystają klienci Virgin Mobile.
Co dalej?
W ramach przeprosin Klienci, którzy dotknięci zostali skutkami awarii otrzymają od nas przeprosinowy prezent. O szczegółach każdy klient zostanie poinformowany SMS-em. Jednocześnie podjedliśmy dodatkowe działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa działania usług – dodaje Grażyna Piotrowska – Oliwa.
Z uwagi na wystąpienie awarii w późnych godzinach nocnych i poza godzinami funkcjonowania centrum obsługi klienta, niemożliwe było szybkie poinformowanie klientów o zaistniałej sytuacji. Pracujemy nad jeszcze lepszym procesem informowania klientów w przypadku takich sytuacji.
Stan na godzinę 15.00 (21.03) potwierdza, że wszyscy klienci odzyskali możliwość korzystania z usług.
Sprawdź Virgin Mobile - Dobierz ofertę dla siebie
źródło: Virgin Mobile
W ofercie Virgin Mobile pojawia się zupełnie nowy produkt, VIRGIN NET.
Dostępny w dwóch opcjach abonamentowych oferuje 60 lub 120 gigabajtów danych, co miesiąc.
VIRGIN NET to oferta internetu mobilnego w opcji abonamentowej, gdzie klienci mają do wyboru dwa pakiety, 60 GB lub 120 GB do wykorzystania w ciągu miesiąca.
+ więcej...Rosnąca złożoność infrastruktury IT firm oraz nieustannie ewoluujący krajobraz zagrożeń sprawiają, że osobom decyzyjnym związanym z IT coraz trudniej zabezpieczyć swoje organizacje przed cyberatakami - ponad połowa firm z Europy (54%) doświadczyła w ciągu minionych 24 miesięcy co najmniej jednego cyberataku, który spowodował zakłócenie procesów biznesowych.
Warto również zauważyć, że 20% osób decyzyjnych związanych z IT twierdzi, że cyberprzestępcy nie pozostawili żadnej wskazówki odnośnie swojej tożsamości w ostatnim cyberataku na ich organizację, co po raz kolejny pokazuje, jak trudne zadanie mają osoby zajmujące się badaniem incydentów IT.
Te i inne ustalenia zostały zawarte w najnowszym badaniu firmy Kaspersky Lab, które mierzy nastroje wśród organizacji europejskich z punktu widzenia cyberbezpieczeństwa.
+ więcej...Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych.
To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Multy U AC2100 trzyzakresowy system WiFi został laureatem tegorocznej nagrody iF DESIGN AWARD.
Stylowe i wyjątkowo kompaktowe urządzenie sieciowe triumfowało w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- TEOSAT 19.00 zł
- TELEWIZJA KABLOWA STRZEBIELINO 40.00 zł
- Vitnet 30.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 35.67 zł
- Batex WI-LAN 59.90 zł
- Dialog Internet 49.00 zł