Wiadomości

Loading


05.02.2019 | Dostępność usług T‑Mobile

Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do poprzednich komunikatów uprzejmie informujemy, że pełna funkcjonalność niemal wszystkich usług telekomunikacyjnych w naszej sieci została przywrócona w ciągu zaledwie kilku godzin od wybuchu pożaru, który wydarzył się w czwartek rano. Obecnie występują jedynie jednostkowe ograniczania w działaniu niektórych usług.

Serdecznie przepraszamy za wszelkie wynikające z tego powodu niedogodności i jednocześnie dziękujemy za zrozumienie i wyrazy wsparcia, jakie otrzymaliśmy w ciągu ostatnich dni ze strony naszych klientów oraz partnerów biznesowych.

Pragniemy poinformować, że obsługa klienta została przywrócona. Choć w niektórych przypadkach proces trwa dłużej niż zwykle, to jednak zgłoszenia przekazywane za pośrednictwem infolinii oraz stacjonarnych punktów są skutecznie obsługiwane przez naszych konsultantów. Obecnie pracujemy nad przywróceniem pełni możliwości sprzedażowych. Proces przenoszenia numerów został już przywrócony, jednak w wybranych przypadkach należy liczyć się z opóźnieniami w jego realizacji, dla klientów nie są natomiast dostępne aplikacja Mój T‑Mobile oraz MiBOA. Opóźnienia w obsłudze występują także w przypadku zgłoszeń nadsyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Utrudnienia, których mogli doświadczać klienci w poprzednich dniach związane były z wystąpieniem w dniu 31 stycznia br. pożaru w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Było to zdarzenie nadzwyczajne, nieprzewidziane i niemożliwe do zapobieżenia, które należy traktować w kategorii siły wyższej.

Dzięki sprawnej, trwającej nieprzerwanie pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin zrealizowany został priorytet, jakim było przywrócenie pełnej sprawności niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych, a w kolejnych godzinach również innych usług. O wszystkich postępach będziemy informować w kolejnych komunikatach.

Serdecznie dziękujemy za wyrozumiałość wszystkim, którzy doświadczyli utrudnień w związku z zaistniałą sytuacją.

Sprawdź T‑Mobile - SUPEROFERTA! ZESTAWY SMARTFONÓW JUŻ ZA 1 ZŁ

źródło: T‑Mobile

Kliknij aby powiększyć



04.02.2019 | Virgin Mobile z najlepszym customer experience wśród polskich telekomów

Operator zajął pierwsze miejsce wśród polskich telekomów pod względem tworzenia pozytywnych doświadczeń oferowanych klientom.

Taki wynik przedstawia najnowszy raport „[Cyfrowy] klient nasz pan.

Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?” przygotowany i opublikowany przez KPMG.

Do customer experience zalicza się szereg działań mających na celu zbudowanie najlepszej obsługi klienta, ale również usprawnienia procesu zakupowego czy dostosowania produktów. 

+ więcej...
01.02.2019 | ZIMOWE NOWOŚCI W TELEWIZJI OSOBISTEJ NETII

Netia przygotowała dla abonentów Telewizji Osobistej wiele nowości, w tym trzy nowe kanały, zimowe okno otwarte oraz serial „Magnum: Detektyw z Hawajów” w Netia VOD.

Od 1 lutego br. w ofercie Telewizji Osobistej dostępne będą nowe kanały. 

Przez najbliższy miesiąc, od 31.01-03.03.2019r., w ramach tzw. okna otwartego klienci Telewizji Osobistej w Netii będą mogli bez dodatkowych opłat oglądać aż siedem kanałów telewizyjnych.

+ więcej...
01.02.2019 | Oświadczenia o utrudnieniach w T‑Mobile Polska

Szanowni Państwo,

Informujemy, że dziś, 31.01.2019 r. w godzinach porannych miał miejsce pożar hal magazynowych w warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiały także zlokalizowane tam budynki T‑Mobile Polska.

Żaden pracownik firmy nie ucierpiał w wyniku zdarzenia.

W konsekwencji incydentu brak jest obecnie możliwości kontaktu z call center T‑Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 25 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 56 kb/s
xDSL - łącze 10 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 8 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 1,8 Mb/s:
GSM - łącze 10 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij