Wiadomości

Loading


05.12.2018 | Plus wdrożył w MPWiK Wrocław nowatorską usługę geolokalizacji połączeń na numery alarmowe

Operator sieci Plus wprowadził pierwszą na polskim rynku usługę udostępniania w czasie rzeczywistym danych o przybliżonej geolokalizacji połączeń i prób połączeń na numery alarmowe. Usługa jest przeznaczona dla podmiotów i służb użyteczności publicznej, obsługujących numery alarmowe (np. firmy wodociągowe, zakłady energetyczne, przedsiębiorstwa ciepłownicze, zakłady gazownicze). Pierwszą instytucją korzystającą z usługi jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu, lider technologiczny w swojej branży.

Nowa usługa umożliwia bieżący monitoring i lokalizację miejsc, z których w danym momencie dzwoni najwięcej osób chcących zgłosić awarię na numer alarmowy np. wrocławskiego pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego 994. Dzięki udostępnianym przez Plusa w czasie rzeczywistym trwale zanonimizowanym i zagregowanym informacjom o przybliżonej geolokalizacji połączeń i prób połączeń, firma obsługująca numer alarmowy może natychmiast reagować, zwłaszcza w przypadku dużych awarii sieci wodociągowej. Usługa rozwiązuje problem niedostępności numerów alarmowych spowodowany ich przeciążeniem.

Podpisanie umowy: Wojciech Piskorz, Członek Zarządu Polkomtel Sp. z o.o. oraz  Witold Ziomek, Prezes Zarządu MPWiK Wrocław i Piotr Słomianny, Dyrektor Finansowy MPWiK Wrocław.

„Geolokalizacja połączeń na numery alarmowe to nowatorska usługa wpisująca się w wieloletnie działania Plusa na rzecz podnoszenia jakości życia Polaków. Wiemy, jak bardzo ważna jest natychmiastowa i zoptymalizowana czasowo i lokalizacyjnie pomoc mieszkańcom w razie awarii np. sieci wodociągowej. Dlatego zdecydowaliśmy się wdrożyć pionierską usługę udostępniania w czasie rzeczywistym, trwale zanonimizowanych i zagregowanych, danych o przybliżonej geolokalizacji połączeń i prób połączeń przychodzących na numery alarmowe. Założenia usługi oraz jej wdrożenie zrealizowaliśmy we współpracy z MPWiK we Wrocławiu, które jako pierwsze będzie korzystało z tej innowacyjnej usługi.” – powiedział Jacek Trujnara, Product Marketing Manager w Dziale Rozwoju Biznesu B2B w sieci Plus.

„Zapewnienie ciągłości dostaw wody klientom ma dla nas kluczowe znaczenie, dlatego w przypadku awarii wodociągowych, szczególnie tych o większej skali, ważny jest możliwie jak najkrótszy czas reakcji na zgłoszenie. Dzięki partnerstwu z siecią Plus oraz podejściu „we can do it” znaleźliśmy i wdrożyliśmy zupełnie nowy sposób podnoszenia jakości usług i komfortu mieszkańców, wykorzystując dane zarządzane przez operatora. Posiadając informacje w czasie rzeczywistym, jesteśmy w stanie oszacować skalę awarii (na podstawie liczby dzwoniących) oraz określić jej przybliżoną lokalizację (na podstawie zanonimizowanych lokalizacji dzwoniących) jeszcze zanim klienci zdążą ją zgłosić. W przypadku rozległych awarii każda minuta ma ogromne znaczenie. Szybki czas reakcji to przede wszystkim: ograniczenie uciążliwości dla klientów, zmniejszenie strat wody generowanych przez wyciek, ograniczenie negatywnego wpływu na otoczenie, np. uszkodzenia nawierzchni czy podtopienia piwnic oraz zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców.” – tłumaczy Piotr Słomianny, Dyrektor Finansów w MPWiK Wrocław.

Sprawdź Plus - Kup LG G7 Fit i odbierz słuchawki o wartości 849 zł!

źródło: Plus 

Kliknij aby powiększyć



04.12.2018 | Poczta Polska ze specjalną świąteczną ofertą w placówkach i eSklepie

Gry, zabawki, książki, portfele, świąteczne słodycze – to tylko część produktów z szerokiej świątecznej oferty Poczty Polskiej.

Na stronie eSklepu oraz w pocztowych placówkach można także kupić kartony, papier do pakowania, torebki i pudełka prezentowe.

Poczta Polska konsekwentnie realizuje swoją politykę handlową wzbogacając ofertę w placówkach pocztowych o towary sezonowe i rozszerzając asortyment dla sklepów eCommerce w swoim eSklepie: esklep poczta-polska PL

Przed zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia Poczta Polska przygotowała w swoich placówkach bogatą ofertę produktów w różnych grupach asortymentowych, dedykowanych zarówno dorosłym, jak i dzieciom. 

+ więcej...
04.12.2018 | Nowe kanały w ofercie telewizyjnej rozrywki od UPC Polska

UPC Polska rozszerza swoją ofertę o trzy nowe kanały Grupy Kino Polska.

Już 3 grudnia abonenci pakietu Max otrzymali dostęp do Gametoon HD, FightBox HD oraz DocuBox HD, które zainteresują wszystkich fanów świetnej rozrywki - od e-sportu po wciągające filmy dokumentalne.

Gametoon HD to kanał poświęcony esportowi i grom komputerowym.

Znajdziemy tu m.in. zapowiedzi najnowszych gier wideo, filmy typu „let’s play” z udziałem czołowych youtuberów i streamerów oraz relacje z najpopularniejszych na świecie turniejów esportowych. 

+ więcej...
03.12.2018 | W T Mobile nowy rok przywitamy z większym pakietem danych

Wszyscy klienci T Mobile, Heyah oraz tuBiedronka korzystający z Roam Like At Home przywitają nowy rok z większymi limitami danych do wykorzystania w roamingu w Unii Europejskiej.

Równocześnie ulegną obniżeniu opłaty za korzystanie z transmisji danych po wykorzystaniu limitu danych w UE.

Wszyscy klienci T‑Mobile, Heyah oraz tuBiedronka korzystający z Roam Like At Home przywitają nowy rok z większymi limitami danych do wykorzystania w krajach należących do tzw. Strefy Roamingowej 1A, czyli krajach UE, oraz na Azorach, Gibraltarze, Gwadelupie, Gujanie Francuskiej, Maderze, Martynice, Reunionie, Wyspach Kanaryjskich oraz w Islandii, Norwegii i Lichtensteinie. 

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 4 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 150 Mb/s
xDSL - łącze 768 kb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 500 Mb/s:
GSM - łącze 100 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij