Wiadomości

Loading


16.11.2018 | NETIA PAPERLESS – ZARZĄDZANIE WIEDZĄ W ERZE CYFROWEJ REWOLUCJI

Netia wprowadza na rynek kompleksowe rozwiązanie informatyczne, które wspiera optymalizację procesów biznesowych i obieg dokumentów w organizacjach w erze cyfrowej rewolucji. Netia Paperless sprawdzi się wszędzie tam, gdzie zarządzający stawiają sobie za cel wysoką sprawność operacyjna, szybką i profesjonalna obsługę klienta, a także bezpieczeństwo informacji firmowych.

– Netia Paperless to kompleksowa rozwiązanie, służące do zarządzania wiedzą, w tym obiegu dokumentów, obrazowania i usprawniania procesów biznesowych, które bardzo istotnie przekładają się na wzrost efektywności i obniżenie kosztów. Szybka obsługa zamówień i realizacja zadań są możliwe dzięki automatyzacji czynności, wbudowanemu silnikowi Workflow oraz integracji z systemami IT – powiedział Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii.

– Średniej wielkości firma, zatrudniająca ok. 200 pracowników, która procesuje ok. 1500 faktur kosztowych w miesiącu, korzystając z nowego rozwiązania Netii może zaoszczędzić nawet 70 proc. czasu, jaki przeznacza na te czynności. – dodał Krzysztof Jaworski.

Istotną korzyścią wynikającą z wdrożenia rozwiązania Netia Paperless jest bezpieczeństwo informacji firmowych. Poprawa w tym obszarze następuje w wyniku centralizacji danych i dokumentów, rejestracji każdej czynności w systemie oraz rozbudowanemu systemowi uprawnień. System pomaga w obsłudze korespondencji dowolnego rodzaju (papierowej, jak, mailowej, itp.), umożliwiając jej błyskawiczną rejestrację i przekazanie do właściwych odbiorców. Rozwiązanie zadba też, aby każdy z odbiorców obsłużył swoje pisma na czas.

Najważniejsze funkcjonalności rozwiązania Netia Paperless to:

  • baza procesów biznesowych – każdy z nich posiada zdefiniowane kroki procesowe, formularze danych i raporty;
  • graficzny model procesów i formularzy – umożliwiający łatwe modelowanie dowolnych procesów biznesowych za pomocą „drag & drop” („chwyć i puść”);
  • moduł kancelaryjny (aplikacja) – szczególnie istotna w przypadku organizacji przyjmujących i wysyłających duże ilości różnorodnej korespondencji, która musi być obsłużona w ściśle określonym czasie. Kancelaria umożliwia zautomatyzowaną rejestrację przesyłek i pism oraz ich elektroniczne oraz fizyczne przekazywanie do odbiorców. Aplikacja pomaga też w obsłudze korespondencji wychodzącej z firmy (m.in. w obsłudze zleceń druku i wysyłek do odbiorców);
  • skanowanie i automatyczne rozpoznanie dokumentów (OCR) – możliwa integracja z większością skanerów dostępnych na rynku;
  • system alertów i przypomnień – automatyczne (e-mail lub sms) powiadomienia o przydzielonych zadaniach, oczekujących dokumentach, czy upływającym terminie obsłużenia sprawy;
  • silnik workflow – zapewniający automatyczne przekazanie spraw między użytkownikami wg zmodelowanych reguł;
  • moduł zastępstw – określanie uprawnień zastępstw w celu minimalizacji ew. przestojów w procesach;
  • elektroniczne podpisywanie dokumentów – możliwość podpisania ich za pomocą technologii rejestracji danych biometrycznych podpisu;
  • elektroniczne archiwum dokumentów – umożliwiające tworzenie dowolnej liczby archiwów;
  • portal klienta i pracownika – możliwość udostępnienia klientom dedykowanego portalu w formie strony internetowej, gdzie będą mogli sprawdzić status spraw czy uruchomić wybrany proces (np. reklamacji).

Sprawdź Netia - INTERNET NA 9 MIESIĘCY przez 1 mies. w cenie promocyjnej 

źródło: Netia

Kliknij aby powiększyć



16.11.2018 | Poczta Polska: eSklep notuje znaczący wzrost zamówień

eSklep Poczty Polskiej, w którym można kupić wszystko co potrzebne do zapakowania paczki i listu, cieszy się coraz większą popularnością.

Od stycznia do października 2018 roku sklep odnotował aż 17-procentowy wzrost liczby zamówień w porównaniu do roku 2017.

eSklep Poczty Polskiej oferuje kartony, koperty, taśmy pakowe, wypełniacze, folie stretch oraz artykuły biurowe, ozdobne torby papierowe i pakiety przeprowadzkowe.

Oferta eSklepu skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich sklepów internetowych oraz firm handlowych, które prowadzą działalność wysyłkową.

+ więcej...
15.11.2018 | Ericsson wraz z partnerami uruchamia ekosystem 5G dla Łodzi

Ericsson, główny sygnatariusz i promotor technologii 5G w Polsce, konkretyzuje wdrożenie sieci nowej generacji w Łodzi.

Łódź została wybrana przez rząd polski jako miasto testowe do wprowadzenia nowej technologii, której standardy zostaną ogłoszone na świecie w 2020 roku.

Przygotowanie do uruchomienia nowego systemu wymaga edukacji i wdrożeń w przemyśle, testów naukowych, inicjatyw startupów oraz uzyskania pozwoleń i częstotliwości jakie wprowadzają poszczególne rządy.

Skuteczność funkcjonowania technologii telekomunikacji mobilnej piątej generacji - 5G, będzie zależała nie tylko od wdrożeń, ale także od jednoczesnego zastosowania tego samego standardu na całym świecie.

+ więcej...
14.11.2018 | WannaCry jest nadal aktywny - w III kwartale 2018 r. szkodnik atakował niemal 75 000 użytkowników na świecie

Oprogramowanie ransomware WannaCry nadal znajduje się na szczycie listy najbardziej rozpowszechnionych rodzin szkodliwych programów szyfrujących dane dla okupu, chociaż od jego epidemii minęło półtora roku.

W trzecim kwartale 2018 r. szkodnik ten atakował 74 621 unikatowych użytkowników na całym świecie, co stanowi 28,72% wszystkich użytkowników atakowanych przez programy szyfrujące dane w tym okresie.

Odsetek ten wzrósł aż o ponad dwie trzecie w stosunku do III kwartału 2017 r., gdy wynosił 16,78%.

Jest to jeden z najważniejszych wyników badania Kaspersky Lab poświęconego ewolucji szkodliwego oprogramowania w trzecim kwartale bieżącego roku.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 20 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 4 Mb/s
xDSL - łącze 40 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 512 kb/s:
Wi-Fi - łącze 24 Mb/s:
GSM - łącze 500 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij