Wiadomości

Loading


20.09.2018 | NETIA Z OFERTĄ INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ WIFI MARKETINGU DLA BIZNESU

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność.

- Netia WiFi Marketing to unikalny na rynku produkt, który pozwala badać zachowania klientów - użytkowników sieci WiFi, ich motywację zakupową oraz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. - informuje Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii S.A.

Rozwiązanie Netia WiFi Marketing szczególnym zainteresowaniem cieszy się w branżach: restauracyjno-hotelarskiej, nieruchomości komercyjnych oraz transportowej.

- Dla użytkowników końcowych WiFi oznacza stały, nieprzerwany dostęp do Internetu najwyższych przepływności. Dla biznesu może też być źródłem wartościowych danych, które przy użyciu dostarczonych przez Netię narzędzi, można wykorzystać w szeroko pojętych działaniach marketingowych -  dodaje Krzysztof Jaworski.

Rozwiązanie Netia WiFi Marketing obejmuje trzy moduły, które można stosować łącznie, lub niezależnie:

  • WiFi Ads

To narzędzie, które umożliwia wyświetlanie reklam na dowolnym urządzeniu połączonym z siecią WiFi. Formy reklamy, jak również ich treść, są uzależnione od profilu użytkownika. Im częściej przebywa on na terenie obiektu (galerii, sklepie, czy restauracji), tym więcej można mu zaoferować, kierując precyzyjnie spersonalizowane komunikaty. Klient, który zainwestował w rozwiązanie, zarabia już od pierwszego kliknięcia użytkownika w reklamę, która jest wyświetlana w jego sieci. Im więcej interakcji, tym większy przychód dla klienta.

  • WiFi Loyalty

WiFi Loyalty pozwala planować i zarządzać aktywnością użytkowników sieci WiFi, zwiększając konwersję sprzedażową. Do tego celu służą narzędzia, które Klient otrzymuje w pakiecie razem z usługą, takie jak: platforma marketingowa oraz SMS i e-mail center. Gromadzą one najcenniejsze dane o preferencjach zakupowych użytkowników oraz umożliwiają wysyłanie dedykowanej komunikacji marketingowej, także po opuszczeniu przez nich sieci WiFi. Zastosowanie specjalnego sposobu logowania z wykorzystaniem kanałów społecznościowych pozwala też na wyświetlenie reklam.

  • WiFi Business Intelligence

WiFi Business Intelligence (WiFi BI), to narzędzie analityczne do śledzenia i analizy zachowań użytkowników sieci WiFi pod kątem najczęściej odwiedzanych miejsc (tzw. mapy ciepła), czasu spędzonego w centrum handlowym, czy sklepie. Rozwiązanie pozwala, np. lepiej i skuteczniej eksponować produkty na witrynach sklepowych, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie sprzedaży. W tym kontekście WiFi BI stanowi naturalne uzupełnienie WiFi Loyalty, ponieważ dostarcza brakujące dane, nawet bez dodatkowej aktywności użytkownika.

Sprawdź Netia - Teraz superszybki internet stacjonarny z umową tylko na 9 miesięcy

źródło: Netia

Kliknij aby powiększyć



20.09.2018 | Jesień witamy z przytupem: Justice gwiazdą T‑Mobile Electronic Beats Festival, który odbędzie się w dniach 28 - 30 września w Warszawie

T‑Mobile z dumą prezentuje pełny line-up zapowiadanego festiwalu T‑Mobile Electronic Beats.

Już 29 września w Teatrze Nowym w Warszawie jako headliner wystąpią Justice ze swoim DJ Setem!

Tego wieczoru zagrają także Maribou State, Meute oraz wszystkie gwiazdy projektu T‑Mobile Electronic Beats POWROTY – na jednej scenie.

Bilety trafią do sprzedaży 20 września br. via Going.

+ więcej...
20.09.2018 | Kaspersky Lab Polska otrzymuje prestiżowe wyróżnienie Ambasador Polskiej Gospodarki przyznane przez Business Centre Club

Kaspersky Lab Polska, dostawca rozwiązań bezpieczeństwa IT, informuje o otrzymaniu prestiżowego wyróżnienia "Ambasador Polskiej Gospodarki" przyznanego przez Business Centre Club.

Finał X edycji konkursu "Ambasador Polskiej Gospodarki" odbył się 18 września 2018 r. w siedzibie Business Center Club mieszczącej się w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.

Laureaci odebrali nagrody z rąk Marka Goliszewskiego, prezesa BCC, Małgorzaty Kidawy-Błońskiej, wicemarszałek Sejmu, Leona Komornickiego, członka Rady Organizatorów BCC, Grażyny Majcher-Magdziak, przewodniczącej jury konkursu, oraz Wojciecha Warskiego, wiceprezesa BCC, ministra ds. promocji zagranicznej przedsiębiorców w GGC BCC.

+ więcej...
19.09.2018 | 41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski

Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski.

Analizie poddano ponad 1 000 000 000 (1 miliard) zapytań przychodzących na serwery największego dostawcy usług hostingowych w Polsce, spółki nazwa PL.

Wyniki dają zupełnie nowy obraz tego, jak wygląda ruch w polskim Internecie i tego, na co powinien zwrócić uwagę rynek e-commerce.

Okazuje się, że szybkość ładowania się stron WWW może mieć kluczowe znaczenie dla sukcesu w e-handlu.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 1,8 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 600 kb/s
xDSL - łącze 20 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 6 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 5 Mb/s:
GSM - łącze 15  Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij