Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Bezpłatne eINFO:awizo jest połączeniem tradycyjnej korespondencji z e-mailami lub sms-ami. Zamiast papierowego awizo Poczta oferuje powiadomienie cyfrowe. To opcja, która szczególnie przydaje się w wakacje. Działalność Poczty Polskiej zakłada coraz większą cyfryzację usług pocztowych.
Elektroniczne eINFO:awizo jest wysyłane klientom w formie wiadomości sms albo e-mail. Informuje o nadejściu przesyłki pocztowej, której nie można doręczyć adresatowi bezpośrednio. Klient dowiaduje się z tego powiadomienia o możliwości odbioru przesyłki we wskazanych: placówce pocztowej i terminie. Poczta Polska odnotowuje rosnące zainteresowanie cyfrowym awizem. W ciągu sześciu miesięcy roku 2018 liczba osób korzystających z eINFO: awizo wzrosła o ponad 10 % w odniesieniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Poczta Polska wysyła sms albo e-mail w zależności od wyboru kanału komunikacji przez klienta. To rozwiązanie stworzone zostało z myślą o klientach, którzy korzystają ze współczesnych rozwiązań technologicznych, oczekują łatwego dostępu do informacji. Nie ograniczają ich czas i miejsce pobytu w danej chwili. Z usługi eINFO:awizo korzystają klienci prowadzący mobilny styl życia, a oczekujący korespondencji, która jest dostarczana pod adresem ich zamieszkania.
Taką formę powiadomień Poczta udostępnia w ramach usług powszechnych, listowych i paczkowych.
Uruchomienie usługi
Klienci mogą zlecić usługę elektronicznie albo w wersji papierowej. Aby złożyć zlecenie elektroniczne wystarczy wejść na stronę internetową, wypełnić i wysłać formularz on-line. Zgłoszenie żądania przy wykorzystaniu formularza elektronicznego wymaga dodatkowo uwierzytelnienia tożsamości w placówce oddawczej.
Klienci mogą również od razu udać się do dowolnej placówki pocztowej, wypełnić i podpisać stosowny formularz dostępny w placówce, a następnie złożyć go pracownikowi Poczty Polskiej lub przekazać swojemu listonoszowi. Usługa eINFO:awizo jest bezpłatna.
źródło: Poczta Polska
Rozwiązania łączące nowoczesne liczniki energii elektrycznej i nowe technologie mobilne m.in. bazujące na standardzie 4G, testowane w nowopowstałym innogy Laboratory of Things, mają szansę w przyszłości poprawić komfort codziennego życia klientów.
Wspólne prace prowadzone przez innogy Stoen Operator, Orange Polska i Integrated Solutions umożliwią zdobycie doświadczeń w zakresie zaawansowanych technologii Internetu Rzeczy (IoT).
W projekcie biorą także udział dostawcy urządzeń.
Pierwsza faza działalności laboratorium skupia się na poszukiwaniu rozwiązań usprawniających komunikację z licznikami energetycznymi.
+ więcej...Telefon na kartę dla niektórych obciach, a dla niektórych bardzo świadomy wybór.
Decyzje o zakupie telefonu w modelu pre-paid są odmienne od tego, co większość z nas sądzi.
Sprawdziliśmy, więc co decyduje o wyborze telefonu na kartę.
Telefon na kartę to łatwa zmiana operatora i kontrola wydatków
+ więcej...Dzięki technologiom przemysłu 4.0 efektywność fabryk rośnie kilkukrotnie szybciej niż w latach 90.
Zdaniem ekspertów większość polskich firm utknęła jednak w poprzedniej epoce.
Przykładem może być obszar pozyskiwania i przetwarzania danych produkcyjnych.
Firmy wciąż bazują na kartce papieru, Excelu i przetwarzaniu danych w sposób nieformalny – wynika z raportu ASD Consulting.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 60.27 zł
- PRIMANET 34.00 zł
- Przedstawiciel Multimedia 14.99 zł