Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Wypowiedź: Andreas Maierhofer, Prezes T-Mobile Polska S.A.
Piotr Markowski, Dyrektor Pionu B2B T-Mobile Polska S.A.
Przejście z technologii analogowej na rzecz cyfryzacji dla wielu prywatnych przedsiębiorców stanowi sporą trudność. Problem szczególnie dotyczy małych i średnich firm, które nie czują się pewnie, poruszając się w zdigitalizowanym świecie.
Według danych Komisji Europejskiej, Polska zajmuje obecnie 23. miejsce w europejskim rankingu indeksu gospodarki cyfrowej i społeczeństwa cyfrowego - DESI (ang. Digital Economy and Society Index). Dzięki ogromnej dynamice procesu digitalizacji w Polsce, coraz częściej jesteśmy postrzegani jako liderzy cyfryzacji w Europie. Ta jednak wciąż stanowi wyzwanie dla przedsiębiorców, zwłaszcza w kontekście korzystania z usług e-handlu czy komunikacji z odbiorcami poprzez kanały społecznościowe. Polska ma dużo przestrzeni do wzrostu jeżeli chodzi o wykorzystanie zalet cyfryzacji w B2B, szczególnie w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw – mówi Andreas Maierhofer, Prezes T-Mobile Polska S.A.
Jak wynika z badań, blisko 55% Polaków decyduje się na zakupy w internecie, a wynik ten z każdym rokiem rośnie. Zdaniem ekspertów otwiera to zupełnie nowe możliwości dla przedsiębiorców. Około 30% małych firm nie ma strony internetowej, blisko 60% firm nie korzysta z mediów społecznościowych, a swoje usługi w internecie sprzedaje tylko co czwarty przedsiębiorca. To pokazuje, że istnieje bardzo duża szansa, zarówno dla operatorów telekomunikacyjnych, jak i przede wszystkim dla przedsiębiorców, żeby skutecznie działać w tym obszarze i rozwijać swój biznes, korzystając z nowych technologii – wyjaśnia Piotr Markowski, Dyrektor Pionu B2B T-Mobile.
Klienci poszukują innowacji
Przedsiębiorcy w Polsce nadal nie wykorzystują w pełni potencjału świata cyfrowego. Ich obecność w mediach społecznościowych, posiadane strony www czy wykorzystanie e-commerce zostawia jeszcze pole do rozwoju. Jestem całkowicie przekonany, że każdy kto teraz dołączy do tego procesu, przestawiając się na cyfryzację i oferując swoim klientom cyfrowe rozwiązania, stanie się zwycięzcą. Jednocześnie ci, którzy nie zmienią swojego podejścia, będą mieli problemy w przyszłości, ponieważ już teraz konsumenci oczekują innowacji – dodaje Prezes T-Mobile Polska, Andreas Maierhofer.
Jak twierdzą eksperci, właściciele małych i średnich firm w Polsce mają coraz większy dostęp do narzędzi, dzięki którym rozwój digitalizacji jest możliwy. Dużą rolę odgrywają operatorzy komórkowi, którzy swoje oferty dostosowują wedle potrzeb rynkowych. Telekomy potrafią pomóc w dwóch obszarach. Po pierwsze, zapewniając dostęp do usług, w tym przypadku przede wszystkim do Internetu. Drugi element to zaproponowanie usług dodatkowych. Odpowiadając na potrzeby klientów, wprowadziliśmy podejście Magenta biznes, w którym pozwalamy klientom – naszym partnerom, małym firmom, korzystać z usług internetowych bez zastanawiania się, jaki limit danych jest im w danym momencie potrzebny. Dodatkowo, wprowadziliśmy zestaw usług, takich jak pomoc księgowa, wsparcie IT czy korzystanie z licencji Microsoft Office – tłumaczy Piotr Markowski z T- Mobile.
Sprawdź T-Mobile - SUPEROFERTA NA INTERNET
źródło: Newsrm tv
Netia - jako pierwszy operator w Europie - udostępniła usługę zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, która łączy nielimitowane usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej (numery stacjonarne i komórkowe) z nowoczesną komunikacją elektroniczną (komunikator biznesowy Unified Communications).
- Dzięki usłudze Netia Unified Communications można prowadzić firmę z dowolnego miejsca oraz oszczędzać pieniądze na usługach telekomunikacyjnych.
Rozwiązanie może zaspokoić potrzeby wszystkich rynków, począwszy od małych firm po duże korporacje.
Sprawdzi się zarówno w przypadku pojedynczych biur, jak i tych z siecią rozproszonych oddziałów – mówi Paweł Rychcik, Starszy Kierownik Produktu w Netii.
+ więcej...Kaspersky Lab zidentyfikował infrastrukturę wykorzystywaną przez znane rosyjskojęzyczne ugrupowanie cyberprzestępcze zwane Crouching Yeti lub Energetic Bear, która składa się z zainfekowanych serwerów zlokalizowanych na całym świecie.
Z badania wynika, że od 2016 r. zaatakowane zostały liczne serwery w różnych państwach, niekiedy w celu uzyskania dostępu do innych zasobów.
Crouching Yeti to monitorowane przez Kaspersky Lab od 2010 r. rosyjskojęzyczne ugrupowanie APT (stosujące zaawansowane, długotrwałe zagrożenia), najbardziej znane z atakowania sektorów przemysłowych na całym świecie, w szczególności zakładów energetycznych, głównie w celu kradzieży cennych danych z systemów ofiar.
Jedną z powszechnie stosowanych przez ugrupowanie technik jest przeprowadzanie ataków metodą "wodopoju" (ang. watering hole), w ramach których przestępcy wstrzykują do istniejących stron internetowych odsyłacze przekierowujące odwiedzających do szkodliwych zasobów.
+ więcej...Plush odświeża ofertę „na kartę" - teraz pakiety internetowe, nawet do 100 GB, są bonusem po każdym doładowaniu, a do tego za doładowanie od 25 zł jest jeszcze dodatkowy pakiet 10 GB specjalnie na YouTube!
W nowym Plush na Kartę jest jeszcze więcej Internetu niż dotychczas.
W prezencie za doładowanie dostaje się pakiety internetowe, a jeśli jest ono za minimum 25 zł to dochodzi jeszcze 10 GB ekstra na YouTube.
Wszystkie pieniądze zostają na koncie i można je wykorzystać na dowolne usług, jak chociażby jeden z trzech pakietów usług bez limitu.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- Bitech Bogdan Nędza 12.00 zł
- SYSTEM SAT 235.00 zł
- WOYTEC 59.00 zł
Najtańszy internet bezprzewodowy
- ALGO 60.27 zł
- ITC-SYTEM 80.00 zł
- Dialog Internet 49.00 zł