Wiadomości

Loading


19.04.2018 | Podwójne zwycięstwo: nielimitowany internet domowy od T‑Mobile teraz w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4

Już 20 kwietnia rusza nowa kampania T‑Mobile, w której operator komunikuje ofertę nielimitowanego Internetu domowego z routerem Huawei B529 w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 za 1 zł na start. To idealna rozrywka dla całej rodziny!

Szacuje się, że w Polsce jest 13 mln (wg niektórych danych nawet 16 mln) graczy: od tych największych zapaleńców, po tak zwanych casual gamers. Wg. najnowszego raportu Kantar Millward Brown i Urban Communications*, co trzeci Polak ma styczność z grami online: sam w nie gra, lub obserwuje jak robią to inni. Ta forma rozrywki jest chętnie wybierana przez Polaków, także dlatego, że w ofercie producentów gier coraz częściej pojawiają się produkcje wykorzystujące tryb typu multiplayer, pozwalające grać z innymi użytkownikami nie tylko lokalnie na kilka padów, ale - poprzez sieć – z przyjaciółmi z całego świata. Rozwojowi wspólnego grania sprzyjają takie rozwiązania jakngry z kategorii PlayLink na PS4, które umożliwiają rozrywkę większej liczbie graczy, bowiem kontrolerami stają się… smartfony.

Rozrywka dla całej rodziny – Teraz możesz!

Od 20 kwietnia startuje w T‑Mobile nowa promocja oparta o Nielimitowany INTERNET DOMOWY, który będzie dostępny w zestawie z designerskim routerem LTE Huawei B529 i konsolą PS4 w rewelacyjnej cenie 1 zł na start. Razem z konsolą klienci dostaną w prezencie 3 gry: To Jesteś Ty!, Wiedza To Potęga i Ukryty Plan, z kategorii PlayLink na PS4.

W ramach oferty klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma planami taryfowymi, oferującymi prędkość do 20 lub do 60 Mb/s odpowiednio w abonamencie za 99 lub 109 zł i umową na 24 miesiące.

Dostępną prędkość można zmieniać zależnie od potrzeb raz w cyklu rozliczeniowym.

W T‑Mobile superceny wygrywają

Nową ofertę będzie wspierać kampania reklamowa. Dedykowane spoty produktowe, utrzymane w charakterystycznej dla Operatora stylistyce, pojawią się już 20 kwietnia w telewizji ogólnopolskiej, kanałach digital (w tym social media) .

Za przygotowanie kreacji i spotów odpowiada Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz działaniami w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, a za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

Najlepsza sieć jest tylko jedna!

T‑Mobile już po raz czwarty z rzędu zdobył najwyższą notę w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3. Według przeprowadzonych analiz, Operator oferuje najlepszą jakość połączeń głosowych oraz transmisji danych, co potwierdza przyznany certyfikat Best in Test.

Także w niezależnych testach konsumenckich SpeedTest PL w 2017 roku T‑Mobile zwyciężył w obu kategoriach Internetu mobilnego: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE. W zasięgu sieci LTE T‑Mobile znajduje się ponad 99% populacji kraju.

Sprawdź T‑Mobile - NAJSZYBSZY INTERNET MOBILNY W POLSCE

źródło: T‑Mobile

Kliknij aby powiększyć



19.04.2018 | KRRiT chce poszerzyć cyfrową ofertę radia o rozgłośnie lokalne. Przetargi na częstotliwości w drugiej połowie 2018 roku

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia.

Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze.

Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku.

KRRiT nie wycofuje się z planów cyfryzacji radia, wbrew pytaniom i wątpliwościom, które się pojawiały. 

+ więcej...
19.04.2018 | MagentaBiznes - tak się robi efekt WOW w biznesie

18 kwietnia wystartowała nowa kampania T‑Mobile dla firm, w której klienci operatora promują rozwiązania MagentaBiznes – nielimitowany internet i rozmowy dla wszystkich w firmie, a także niższe płatności, gdy nie używa się dodatkowych kart SIM.

W pierwszym spocie reklamowym wystąpiła architekt krajobrazu, prowadząca od ponad 21 lat własną firmę.

Na ekranie pojawiła się także Dorota Wellman, która sprawdza, jak uzyskać efekt WOW w biznesie.

W ubiegłym roku w kampanii T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym” uczestniczyli przedsiębiorcy reprezentujący różne branże, dla których własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju. 

+ więcej...
19.04.2018 | Aplikacje mogą stwarzać ryzyko ujawnienia danych osobowych ze względu na wykorzystanie kodu osób trzecich

Analizując popularne aplikacje randkowe, badacze z Kaspersky Lab odkryli, że niektóre z nich przesyłają niezaszyfrowane dane użytkowników za pośrednictwem niezabezpieczonego protokołu HTTP, stwarzając zagrożenie dla prywatności.

Jest to wynik stosowania w niektórych aplikacjach zewnętrznych gotowych do użycia zestawów narzędzi dla programistów (SDK), które są dostarczane przez popularne sieci reklamowe.

Niektóre z takich aplikacji są zainstalowane na kilku miliardach urządzeń na całym świecie, a poważna luka w zabezpieczeniach oznacza możliwość przechwycenia, zmodyfikowania i wykorzystania prywatnych danych w dalszych atakach, wobec czego wielu użytkowników pozostaje bezbronnych.

+ więcej...

Najtańszy internet kablowy

Sieć lokalna - łącze 200 Mb/s:
Telewizja kablowa: - łącze 10 Mb/s
xDSL - łącze 1 Mb/s:

Najtańszy internet bezprzewodowy

WIMAX - łącze 2 Mb/s:
Wi-Fi - łącze 1,25 Mb/s:
GSM - łącze 150 Mb/s:

Zadzwoń, znajdziemy najlepszą ofertę dla Ciebie!
Infolinia: 22 395 12 12

Zamknij