Podział operatorów
na województwa
Wiadomości
Już 20 kwietnia rusza nowa kampania T‑Mobile, w której operator komunikuje ofertę nielimitowanego Internetu domowego z routerem Huawei B529 w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 za 1 zł na start. To idealna rozrywka dla całej rodziny!
Szacuje się, że w Polsce jest 13 mln (wg niektórych danych nawet 16 mln) graczy: od tych największych zapaleńców, po tak zwanych casual gamers. Wg. najnowszego raportu Kantar Millward Brown i Urban Communications*, co trzeci Polak ma styczność z grami online: sam w nie gra, lub obserwuje jak robią to inni. Ta forma rozrywki jest chętnie wybierana przez Polaków, także dlatego, że w ofercie producentów gier coraz częściej pojawiają się produkcje wykorzystujące tryb typu multiplayer, pozwalające grać z innymi użytkownikami nie tylko lokalnie na kilka padów, ale - poprzez sieć – z przyjaciółmi z całego świata. Rozwojowi wspólnego grania sprzyjają takie rozwiązania jakngry z kategorii PlayLink na PS4, które umożliwiają rozrywkę większej liczbie graczy, bowiem kontrolerami stają się… smartfony.
Rozrywka dla całej rodziny – Teraz możesz!
Od 20 kwietnia startuje w T‑Mobile nowa promocja oparta o Nielimitowany INTERNET DOMOWY, który będzie dostępny w zestawie z designerskim routerem LTE Huawei B529 i konsolą PS4 w rewelacyjnej cenie 1 zł na start. Razem z konsolą klienci dostaną w prezencie 3 gry: To Jesteś Ty!, Wiedza To Potęga i Ukryty Plan, z kategorii PlayLink na PS4.
W ramach oferty klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma planami taryfowymi, oferującymi prędkość do 20 lub do 60 Mb/s odpowiednio w abonamencie za 99 lub 109 zł i umową na 24 miesiące.
Dostępną prędkość można zmieniać zależnie od potrzeb raz w cyklu rozliczeniowym.
W T‑Mobile superceny wygrywają
Nową ofertę będzie wspierać kampania reklamowa. Dedykowane spoty produktowe, utrzymane w charakterystycznej dla Operatora stylistyce, pojawią się już 20 kwietnia w telewizji ogólnopolskiej, kanałach digital (w tym social media) .
Za przygotowanie kreacji i spotów odpowiada Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz działaniami w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, a za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.
Najlepsza sieć jest tylko jedna!
T‑Mobile już po raz czwarty z rzędu zdobył najwyższą notę w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3. Według przeprowadzonych analiz, Operator oferuje najlepszą jakość połączeń głosowych oraz transmisji danych, co potwierdza przyznany certyfikat Best in Test.
Także w niezależnych testach konsumenckich SpeedTest PL w 2017 roku T‑Mobile zwyciężył w obu kategoriach Internetu mobilnego: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE. W zasięgu sieci LTE T‑Mobile znajduje się ponad 99% populacji kraju.
Sprawdź T‑Mobile - NAJSZYBSZY INTERNET MOBILNY W POLSCE
źródło: T‑Mobile
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia.
Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze.
Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku.
KRRiT nie wycofuje się z planów cyfryzacji radia, wbrew pytaniom i wątpliwościom, które się pojawiały.
+ więcej...18 kwietnia wystartowała nowa kampania T‑Mobile dla firm, w której klienci operatora promują rozwiązania MagentaBiznes – nielimitowany internet i rozmowy dla wszystkich w firmie, a także niższe płatności, gdy nie używa się dodatkowych kart SIM.
W pierwszym spocie reklamowym wystąpiła architekt krajobrazu, prowadząca od ponad 21 lat własną firmę.
Na ekranie pojawiła się także Dorota Wellman, która sprawdza, jak uzyskać efekt WOW w biznesie.
W ubiegłym roku w kampanii T‑Mobile „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym” uczestniczyli przedsiębiorcy reprezentujący różne branże, dla których własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju.
+ więcej...Analizując popularne aplikacje randkowe, badacze z Kaspersky Lab odkryli, że niektóre z nich przesyłają niezaszyfrowane dane użytkowników za pośrednictwem niezabezpieczonego protokołu HTTP, stwarzając zagrożenie dla prywatności.
Jest to wynik stosowania w niektórych aplikacjach zewnętrznych gotowych do użycia zestawów narzędzi dla programistów (SDK), które są dostarczane przez popularne sieci reklamowe.
Niektóre z takich aplikacji są zainstalowane na kilku miliardach urządzeń na całym świecie, a poważna luka w zabezpieczeniach oznacza możliwość przechwycenia, zmodyfikowania i wykorzystania prywatnych danych w dalszych atakach, wobec czego wielu użytkowników pozostaje bezbronnych.
+ więcej...Najnowsze Oferty /ostatnio aktualizowane
Najtańszy internet kablowy
- Apus-Net 45.90 zł
- Looq Łukasz Hańdziuk 30.00 zł